busztaster napisał(a):
- łańcuch rozrządu (podobno kosztowna sprawa)
- skrzynia S-tronic (jak wyżej)
- turbina
-zawieszenie
- i innej wszelkiej maści "koła dwumasowe", "sworznie", "tuleje"
- łańcuch rozrządu jest teoretycznie niewymienialny (czyt. bezobsługowy), praktycznie jak siądą napinacze olejowe i się rozciągnie to wymiana w ASO PL może wynieść
kilka tysięcy zł (jak aut jest na bieżąco serwisowane to będzie zrobione po tzw. gwarancji dobrej woli - wtedy płacisz tylko za robociznę około 2 tyś)
- w S-tronicu przy benzynie nie powinno być koła dumasowego (nie napiszę, że nie ma bo różne cuda się zdarzają. O usterkach samego s-tronika nie słyszałem wiele (co nie znaczy, że ich nie ma) - myślę, że 200 tyś przy normalnej eksploatacji wytrzyma
- turbo j/w powinno znieść 200 tyś
- zawieszenie "pancerne" z przodu mcpherson, z tyłu wielowahacz. Z Przodu praktycznie nie ma się co psuć. Tył jest lekki więc też powinien być względny spokój. Sworznie, tuleje, końcówki, etc jeszcze długo nie dadzą o sobie znać (no chyba, że ktoś katował to auto po żwirze).
Podjedź tym autem na serwis, niech podłączą komputer diagnostyczny i zczytają błędy - jak ich brak i ostatnio żadnego nie było, to jak cena jest dobra można brać.