Gabi9407 napisał(a):
Witam. Mam Pytanie tak jak w temacie. Do dyspozycji mam 7tysięcy (może zbyt mało żeby znaleźć dobry samochód ale może jednak uda Wam się coś mi podpowiedzieć:)) i szukam A3 w tych granicach czyli były by to modele do około 2000 roku.
Na czym najbardziej mi zależy to na znalezieniu jak najlepszej jednostki pod względem bezawaryjności. Miło by było usłyszeć wasze opinie głównie o samochodach zagazowanych jak się ich silniki sprawują właśnie po zagazowaniu pod względem awaryjności. Ale chętnie też poczytam o dieslach;p w razie możliwości przybliżcie mi ich spalania i które to konkretnie pojemności i o jakich mocach;) każda pomoc się przyda;p może tak na wstępie powiem że 1.6 odpada ze względu na mozolność silnika:)
Polecam 1,9 TDI AGR ALH, AHF, ASV, 1,8 AGN APG i dbać o auto.
Zagazowanego nie kupuj, ktoś jak pakuje gaz to nie dba o auto.
Zagazowane ktoś sprzedaje bo jest wyjezdzony i szuka czegoś mniej zjechanego tym bardziej to kwoty do jakiej szukasz.
Sprawdzone organoleptycznie. Auta w takiej kwocie to już nawet nie wazne czy sprowadzany, czy nie bo i tak licznik bedzie miał cofkę.
Najlepiej podjedz do najblizszej okregowej stacji kontroli pojazdów i daj chłopakom na flachę niech rzuca okiem na pojazd czy warto.
Jak auto z okolicy warszawy to mogę kompleksowo za free obejrzeć i sprawdzić pojazd przed zakupem.
Na pewno warto zwrócić uwagę na:
Powłoke lakierniczą nawet testeram jak masz skad pozyczyć.
Sprawdz daty produkcji na szybach czy sie zgadzają.
Zobacz czy wycieraczak tył dział i spryskiwacz (często leci w A3)
Jak po włączeniu klimy bedzie smrodek to do odgrzybiania czy ozonowania parownik.
Przy jezdzie próbnej puść kierownice i zobaczy czy nie ściaga.
Jak TDI to może być skarbona jak turbo bedzie wytrzepane albo pompa.
Jak auto na ciepło bedzie miało problem z odpaleniem to może szlag trafiać pompę.
Przy dodawaniu gazu i przyroscie mocy posłuchaj pracy turbinki.
Benzyna 1,8 T tez udana była.
Pzdr,
AW