.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 22:55:22

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 30.wrz.2013 15:15:50 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
2008, 2.0 TDI CR (common rail).

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 02.paź.2013 08:11:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.maja.2010 11:49:04
Posty: 533
Lokalizacja: kuj-pom
2.0 TDI BMM, montowany w A3. jednostka 8V, to tak naprawdę "rozwiercone" 1.9 TDI ASZ. silnik ten ma DPF, ale miałem takie auto 2 lata, później przez kolejne 2 lata użytkował je mój brat i kompletnie nic się z autem nie działo. teraz odkupił je nasz znajomy.

_________________
Audi: Przewaga dzięki technice :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 02.paź.2013 10:22:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.sie.2007 10:22:28
Posty: 781
Lokalizacja: a-chów/b-b
http://warsztatvw.blogspot.com/2013/03/audi-20-tdi-vw-20-tdi-i-nie-tylko.html

tu są fajnie opisane poszczególne 2.0tdi po kątem fuckup'ów

_________________
mek1 vel przemek530d
S4 - moje pierwsze audi
+ żonowóz astra H 1.6T
+lato:: honda x11 akrapovic był, czeka na następce
było na zimę: A6 C5 2.5tdi Tip ake Q Avant
było: skodzina megapałer fabia 1.2htp
było: e46 330d+ sedan manual 303@705
było: e39 530d T manual


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 17.paź.2013 22:23:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 11.cze.2004 12:09:23
Posty: 4651
Lokalizacja: EPWR
Auto: A4 B6, A4 B5 Avant, Cabriolet
Na temat silników w tym i 2.0 TDI mozna poczytac w takiej specjalnej gazecie Auto Świat silniki przegląd usterek. Kosztuje 12 zł.

_________________
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 08.lis.2013 12:51:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.lip.2009 14:39:07
Posty: 1
Lokalizacja: Koszalin
Auto: Audi A6 2,5TDI tiptronic quattro
Do 10.2009 szły jeszcze awaryjne pompy olejowe.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Silnik 2.0 TDI a jego awaryjność
PostNapisane: 10.lis.2013 07:41:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 29.paź.2009 15:37:46
Posty: 1181
Lokalizacja: Pyrlandia
Ja mam 2.0TDI BMM po przeszczepie do Passata B6. Złego słowa nie mogę powiedzieć o tym silniku, auto użytkowane już 2 lata i nalatane 60 000km.

_________________
BMW X1 1,5 136PS - jest
BMW X3 3.0d 218PS - był
Touareg 3.0TDI - był
Audi A6 C6 3.0TDI quattro + tip - był
Passat B6 2.0TDI Sportline + DSG - był
Skoda Octavia I 1.9TDI 90PS - był
Golf IV 1.6 SKL? + LPG - był
Passat B5FL 2.5TDI AKN - był
Golf III 1.8AAM? + LPG - był


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 39 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: