Witam.
Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB.
Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie.
Sprawdziłem błędy:
17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit
P1588 - 35-10 - - - Intermittent
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 35-00 - -
17571 - Fuel Temp Sensor (G81): Open or Short to Plus
P1163 - 35-10 - - - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
po wykasowaniu od razu powróciły:
17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit
P1588 - 35-10 - - - Intermittent
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 35-00 - -
Wykasowanie i przejażdżka
odcięcie mocy - przy ok 3200-3500obr.
powrócił błąd:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-10 - - - Intermittent
18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation
P1592 - 35-00 - -
Wg mnie to odcięcie wystąpiło z powodu nie sprawnego map sensora.
Termostat do wymiany (podczas jazdy było widać jak stygł)
Ale że nie znam się za bardzo zrobiłem logi i chciałbym poddać ocenie.
Statyczne:
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145444.htmlGrupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145435.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145436.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145447.htmlGrupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145449.htmlGrupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145450.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145451.htmlGrupy: 007 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145448.htmlGrupy: 023 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145452.htmlGrupy: 013 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145453.htmlGrupy: 018 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145454.htmlDynamiczne
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145440.htmlGrupy: 001 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145445.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145446.htmlGrupy: 004 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145438.htmlGrupy: 008 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145441.htmlGrupy: 010 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145442.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145443.htmlBS
Grupy: 000 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145434.htmlGrupy: 003 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145437.htmlGrupy: 011 -
http://vaglog.rtnet.pl/r_afaello_145439.htmlAuta już nie mam u siebie (specjalnie jechał prawie 100km w 1 stronę żeby rozwiązać problem ale polegliśmy) więc więcej nie zloguję.
Podmieniliśmy sprawny czujnik ciśnienia g31 od mojego AVF (nie jestem pewny na 100% czy są zamienne).
Wkładamy do jego auta - dalej 999,6 bez względu na jazdę.
Wkładamy jego do mojego auta pokazał raz 999,6
Potem ponowna podmiana i to samo.
2 raz podmienimy do mojego samochodu jego czujnik (plan był żeby zobaczyc w czasie jazdy)i na postoju zmierzył ponad 2200. Nie odważyłem się jechać.
Popsikaliśmy kontaktem wtyczkę. Odpaliliśmy - błąd nie wyskoczył ale mierzył dalej 999,6 - cały czas.
Zapłon wył/wł i błąd już się pojawił. (18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation)
Sprawdziliśmy wtyczkę na włączonym zapłonie:
ma 4 piny:
1 - 0
2 - 5V
3 - 5V
4 - 0
(w mojej wtyczce tak samo)
Sprawdziliśmy przejscie (jakieś 2 cm za wtyczką w izolację i sondą do wtyczki) - było na każdym pinie czyli wtyczka OK.
Poradźcie coś.
Dodam ze sprawa pilna bo to auto też nie jest jego tylko jeździ w rodzinie i szykuje się na dłuższą trasę a szwagier dobra dusza zadeklarował się go przygotować.
Ps. Szwagier jadąc do mnie kilka razy go "resetował" jak tracił moc ale po którymś razie gdy starał się trzymać go na obrotach, nie odcięło go i bujną się do ok 200km/h. (w ramach testu oczywiście)