Zarathustra napisał(a):
Jak jest w C4 niech napiszą mądrzejsi ode mnie
Ja mam B5 1.9 TDI i powiem tak:
1. Brak FAP/DPF
2. Zawieszenie wielowachaczowe (kompletna naprawa z robociną 2000 tyś - NA ZAMIENNIKACH Z GÓRNEJ PÓŁKI - LEMFORDER)
3. Turbina Garret ze zmienna geometrią (regeneracja od 850 zł do 1500 zł - zależy co padło)
4. Sam mechanizm zmiennej geometri ok. 400 zł
5. Dwumas - naprawa ok 1800 z robocizną (SACHS)
6. Rozrząd na pasku (wymiana ok. 600 zł z pompą wody)
Ja posiadam a6c4 quattro 2.5 TDI i powiem tak:
1. Brak FAP/DPF
2. Zawieszenie przód zwyły wachacz (cena jakies 160-200 zł za dobry produkt)
3. Turbina zwykład więc nie ma z nia problemów
4. Blacharka w ocynku, więc jeżeli nie bity to nie powinno być rudej oprócz rantów przednich błotników -zdarzaja się pognite.
5. Dwumas - naprawa droga sprawa ponad 3.000
6. Rozrząd na pasku (2 paski, 3 rolki + pompa wody) (wymiana ok. 500-600 zł z pompą wody
7. Zawieszenie tył w ośce bleka wleczona, tanie. W quattro już nie jest tak tanio, zwłaszcza amorki ponad 450 zł.szt.
Reasumując a4b5 1.9 pojedzie troche lepiej od dołu przez turboz vnt, 2.5 AEL troche mułowaty z doły, lecz można sie przyzwyczaić. Po programie miło jeździ. Silniki w obydwu autach niezniszczalne, kupując nie patrz na przebieg 300-400 w zadabanym egzemplarzu to norma i pośmiga jeszcze długo.
Spalanie w obydu autach śmieszne, AELem quattro da sie przejechać trasę 6.5 -7.5 litra/100. Miasto Wrocław 9-10 L/100. Łatwiej będzie Ci znaleść A4b5, dla rodziny szukałbym a6c4 jeżeli szukasz ośki to jest duży wybór na allegro.
http://allegro.pl/audi-a6-c4-2-6v6-97r- ... 05858.htmlFotele ok, lecz nie widać boczka kierowcy,auto z niemcowni na plus. Pytanie czy nie naprawiali już go w PL. Jeżeli bezwypadkowy to myślę, że warto, weź kogoś kto się zna na tych autach i drogę. Tylko zakładając gaz + opłaty itp. nie zmieścisz się w 12 tyś. Tylko nie przestrasz się jak nie kupisz za 1 razem auta