ostatnio stała na allegro A4 1.8T LPG, trochę uderzona, zarejestrowana za 2900zł, silnik OK, sprzedasz resztę i wcale finansowo nie popłyniesz z tym, że nie oczekuj, że to będzie jeździć tak dobrze jak 2.8, na pewno będzie dużo bardziej ekonomiczne, co do SWAPa to sprawa jest prosta, w A6/C4 były fabrycznie 1.8 20V ADR, kupujesz łapy od tego i masz wszystko na ori mocowaniach, skrzyni też nie musisz zmieniać na siłę, zamach od 16V możesz dać i sprzęgło albo z 16V albo 1.8T, elektryka jest rozpisana na A80 Klub, na pewno będzie trzeba rzeźbić z IC i wydechem, przynajmniej z jego początkie, przewody paliwowe można kupić z C4 1.8 ADR i koniecznie zmiana wentylatorów chłodnicy jak nie masz podwójnych, sama chłodnica jeśli jest taka sama jak w 16V to nie trzeba jej zmieniać, w C4 z R4 pod maską jest tyle miejsca, że wszystko się zrobi, możliwe, że będzie trzeba zmieniać też przewody od pompy wspomagania i klimy ale na pewno uda się kupić od C4 1.8 więc customu za wiele nie będzie
|