Dzięki serdecznie za pomoc.
Co do kolektorów to jestem raczej spokojny - były dwa wymieniane dwa lata temu, podobnie jak pompa wysokiego ciśnienia
Filtr paliwa wymieniam co 30 tys km.
Też jestem zdania że diagnostyka a szczególnie logi są w stanie bardzo dużo powiedzieć o aucie.
Zastanawiam się tylko dlaczego tak mało osób wykonuje logi np. 3.0 tdi.( jedynie są sprawdzane parametry wtrysków ) odnośnie 2.5 tdi logów można znaleźć mnóstwo.
Co do czyszczenia wtrysków planuje zalać liqui moly diesel spülung.
Widziałem wczoraj gdzieś na necie logi przed i po czyszczeniu i po czyszczeniu czasy korekcji były większe, czy ten środek nie rozpuści syfy ze zbiornika, układu paliwa i filtra i nie puści go na wtryski??
Może przeprowadzić czyszczenie tym środkiem bezpośrednio na pompę wysokiego ciśnienia z ominięciem filtra paliwa ( praca silnika na liqui moly na wolnych obrotach )??