Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A6 C4 Avant 2.8Q z 96r o przebiegu 340.000km. Naczytałem się trochę o tym napędzie i noszę się z zamiarem wymiany tylnego dyfra na AXZ z Audi V8 D11. I tu nasuwa mi się pytanie o system EDS, który jest montowany w moim samochodzie i z którego nie chcę rezygnować, gdyż może być pomocny gdy jedno z przednich kół zacznie się ślizgać w cięższych warunkach. Otóż, nie chcąc odłączać tego systemu ( a nie wiem czy nie będzie próbował mi zablokować czasem jednego z tylnych kół) możliwe jest podpięcie obu czujników ABS tylnej osi do jednego tylko tylnego koła i jakie to może nieść za sobą skutki podczas ostrego hamowanie ( czy bardzo zmniejszy się siła hamowania tylnej osi i czy tył będzie mocno zarzucał)? A może się mylę i przy dyfrze AXZ który jest przecież zaszperowany różnica prędkości obrotowej kół jest tak minimalna ze EDS tego nie wychwyci?? Sorry jeśli komuś moje pytanie wyda się banalne bądź głupie ale mimo to czekam na odpowiedź. Pozdrawiam wszystkich fanów Audi.
|