To normalne w tych samochodach, 5gang przy 100km/h ma ok 2200rpm, 6gang przy 100km/h ma chyba 1800, albo 1900rpm. A wiadomo, że w skrzyni przełożenia są geometryczne, czyli przy niskich obrotach niska różnica, przy wysokich wysoka różnica. Ale co skrzynia to inny przypadek: 5gang(chyba CDY) w b4 2.0 abt vs 5gang(chyba CGT) w b4 2.0 abk: prędkość 100km/h: 5gang w abt - 2400obr/min, natomiast na 4 biegu przy 100km/h - 3000rpm, czyli tyle samo co abk z inną skrzynią na 5 biegu. 5gang w abk - 3000obr/min
Najlepiej by zobaczyć kod skrzyni, poszukać przełożeń i wyliczyć teoretyczna prędkość na poszczególnych biegach, ale zazwyczaj jest tak że 1,2,3 bieg jest zestopniowany podobnie, różnica pojawia się przy 5 i 6 biegu.
@ co do tematu: Zmieniałem koła, oto bilans: -koła na samochodzie -zacisk musiałem wymienić na nowy -osłona przegubu wewnętrznego do wymiany, postaram się w sobote ogarnąć - części są -gumy na stabilizatorach trochę słabawe -rozrusznik do regeneracji, postaram się w sobote ogarnąć - części są Miałem to zrobić w poprzedni weekend, ale zrobiłem tylko zacisk, złapał mnie deszcz i moje zapalenie ucha się pogłębiło.
@przypadek 2: - mieszkam 60km od uczelni, więc dojeżdżam tam pekaesem, jednego dnia w tygodniu mam tylko język na 15 godz, ale jeden AS postanowił przełożyć wykład na ten dzień na 9:30 (trzeba być, bo listę puszcza). Ok, trochę słabawo, no ale nic. Żeby dojechać na tą godzinę muszę wstać o 5:00, przed 6:00 mam pekaesa, a o 7:30 jestem na wydziale. Nie zdziwię was, gdy napiszę, że oczywiście wykład się nie odbył i musiałem czekać do godziny 15:00, a wrócić do domu mi się nie opłacało, bo za duża odległość i w domu byłbym 30min do 1h maksymalnie...
_________________ VW Corrado 2.0 16v 9a '94 2016-20-- Audi Coupe 2.8 v6 AHH '96 2019-20-- VW T5 1.9 TDi AXC '05 2020-20-- Audi A3 8P 2.0 TDI BMM '06 2017-20--
|