wordeck napisał(a):
1. W normalnej eksploatacji nie ma potrzeby większej chłodnicy - nie zagrzeje się, testowałem. Warunek to sprawny termostat i włącznik wentylatora. Jak masz problem, to zakładasz termostat od Rovera/Poloneza 1.4 (albo od Ursusa c360 3P, bo jest ten sam), otwiera się całkowicie przy 82 stopniach i włącznik wentylatora od V8, też się włącza wcześniej.
2. Nawet jeśli chcesz zmienić chłodnicę, to nie kosztuje majątku - 95 zł na Allegro.
3. Argumenty: ma być i koniec są naprawdę merytorycznie nie do podważenia
Pozdrawiam
Dolicz belkę pod chłodnice bo jest inna niż w ABK i inne wentylatory, nie mówiąc już o kierownicach powietrza bo zazwyczaj ich z chłodnicą nie dostaniesz.
A pewnie! Można wpierać że ACE na chłodnicy ABK bedzie dobrze. Moze i bedzie, ale to nie jest zgodne ze sztuka swapowania. Na siłe to i nie musisz całej podstawy akumulatora wyciać od ABK tylko wychlastać sam róg szlifierką żeby zmieścić aparat zapłonowy tylko jak to bedzie wyglądało?
Weź może napisz do Inglostadt ze sie pomylili i że ACE wcale nie potrzebuje tak dużej chlodnicy jaką dali fabrycznie.
A tak swoją droga zapytam bo chyba zapomniałeś: jaki chcesz zastosować alternator do ACE żeby nie wszedłon w silnik od wentylatora przy chłodnicy z ABK?