Co do okręcania ramienia czujnika poziomowania, to nie jest to prawda. Sprawdziłem to na swoim samochodzie. Okręciłem nim kilkukrotnie, kolega też, obserwowałem wskazania czujnika zamontowanego w samochodzie i nadal okręcałem dookoła. Czujnik działa jak należy, Zakładałem nówkę ASO tydzień temu. Co do adaptacji powinieneś wejść w nastawy podstawowe. Próbowałeś już procedury adaptacji czujnika? Nie wiem jaka grupa jest dla zawieszenia, natomiast w xenonie, wskazania znajdziesz w grupie 2, prawidłowa praca czujnika to przedział 1.7-3.5V. 0V - przerwa w obwodzie, 4.5V - zwarcie w obwodzie. Pewnie podobnie jest z zawieszeniem.
_________________ `03 MB W211 320 CDI `02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016 `92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012
Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę
|