awesome napisał(a):
Dzięki za odpowiedź !
Seatem już się interesowałem - oglądałem auto w salonie, rzeczywiście bryła jest atrakcyjna, jednakże jest baaardzo duża przepaść
odnośnie jakości wykonania i użytych materiałów. Nie ukrywajmy, że to Audi słynie z jakości wykonania.
Myślę jeszcze nad nowością Mercedesa - GLA, ale o tym modelu wiem jeszcze mniej (w salonach dopiero od marca 2014).
Przy wyborze silnika 122 sprawdź jakie masz zawieszenie tylnej osi. Auta na platformie MQB (nowy Leon, nowa Octavia, Rapid) przy silnika w najsłabszej wersji (benzyny jak też 1.6 tdi) mają belkę zamiast wielowahacza (w nowym Golfie belka jest z silnikiem 1.2 tsi w niektórych innych modelach z 1.4 tsi). Takie cięcie kosztów w VAG
.
Podejrzewam, że A3 na MQB może mieć podobnie. Mocniejsze silniki mają multilink.
Z tą belką te auta nie nadają się do jazdy - nerwowe w ostrych łukach i tłuczą się jakby miały w bagażniku wiadra z kamieniami.
Spojrzyj jeszcze na Golfa MK7 - w wersji higline materiały będziesz miał już bardzo dobre. A za ok. 110 tyś będziesz miał na pokładzie Lane Assist, Front Assist i większość najnowszych technologii z cennika.
Odnośnie GLA nie pomogę. Dla mnie osobiście przednionapędowe Mercedesy to nieporozumienie (a w wersji AMG to już wogóle).
W przypadku GLA jak też CLA te które będą miały na pokładzie AWD korzystają z haldexa jak plebejskie auta. Jak chce plebejskie auto to je kupuje, od mercedesa oczekiwałbym czegoś więcej
.
Nowa A-klasa jest ładnym autkiem, ale w środku jest ciasno tak samo jak w BMW X1, a bagażnik to tam praktycznie nie istnieje.
Czy w GLA będzie więcej miejsca - nie mam pojęcia.