Może na początku powiem czym jeździłem wcześniej, tak więc toczyłem się jajkiem czyli civic 5 gen. Fabrycznie gaźnikowe 1.3, więc swapy i takie tam bajerki musiały mieć miejsce. Pobawiłem się troszkę, poryczałem witkiem (vtec dla tych co mogą nie skojarzyć
), ale ileż można hehe
Poszukałem troszkę i znalazłem Małyszówkę z 2001 roku.
Chciałem oszczędnego diesla, więc 1.9 TDI AWX spełnia moje wymagania
Auto oczywiście kupione jako kompletna seria.
Z wyposażenia to rarytasów nie ma:
-dwustrefowy climatronic
-podgrzewane elektr. lusterka
-2x elektr. szyby .. niestety tył korby
-ABS, ESP bla bla bla
-xenon
-podłokietnik
-odcięcie zapłonu (zabezpieczenie antykradzieżowe)
Zawieszenie zmieniłem na gwint TA Technix, obawiałem się, że będzie jakoś hipermega twardo, ale jest całkiem przyjemnie.
Aktualnie toczę się na stalówkach 16" bo przecież zima jakby nie było ... prawie. Poprzedni sezon pomykałem na ori 17" i gumach 2x215/45 i 2x205/45, ale na 2014 planuję coś konkretniejszego - chciałbym monoblock z A8, ale ciężko odłożyć.
Jeśli chodzi o coś co może zagrać w trakcie jazdy.. radio PIONEER DEH-P4000UB + standardowo 8 głośników audi, ale dla urozmaicenia dźwięku dołożona została zabudowa bagażnika, własnoręcznie robiona. Sub 30cm Pioneer'a + piec Ground Zero.
W planach jeszcze jest dołożenie kondensatora i wymiana kabla zasilającego na grubszy, myślę 20 mm2 oraz jakieś syki na przód. Z czasem w drzwiach też się coś pomyśli.
Co mogę więcej powiedzieć, jeżdżę na zloty, może niektórzy kojarzą auto czy to z SCP, czy nawet z okolicy. [ Sosnowiec ]
_________
_________
_________
Zdjęcia na stalówkach chwilowo nie mam, zrobię może jutro
Na 17" to nie siedzi znów tak bardzo, ale na stali niełatwo się jeździ
Ale po co gwint, który nie będzie skręcony
?