Z tym zegarkiem to nie do końca zrozumiałeś. Jeśli masz zegarek analogowy ale są na nim cyfry to imo masz w liczniku. Popatrz sobie na subtelne różnice między tymi zegarami. Znajdziesz mnóstwo zdjęć w necie.Twoje auto jest z 98 roku na 99% masz immo w liczniku.
Dodatkowe wskaźniki to ładowanie akumulatora - nie trzeba nic podłączać - bierze napięcie z już istniejących przewodów. Odnośnie oleju to nie ciśnienie a jego temperatura. W moim AFN w podstawce filtra była zaślepka i po wkręceniu w jej miejsce czujnika i pociągnięciu kabelka wskaźnik ożył. Bardzo obszerny opis jest na zaprzyjaźnionym forum. Ponad 450 stron. Może zimy Ci starczy żeby to przeczytać
http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny-16/ ... -fis-6227/P.S. W pierwszym poście pisałeś co jeszcze będziesz potrzebować a więc:
1. Licznik (uważaj przy zakupie bo fisy mają paskudną przypadłość z wypalającymi się liniami - czasami widać to dopiero po nagrzaniu się licznika)
2. manetka wycieraczek z obsługą komputera pokładowego.
3. Wtyczka do fisa - najlepiej zdobyć oryginalną żeby porządek był (ta uwaga tyczy się wszystkich nowych połączeń) chociaż niektórzy zastępowali kawałkiem taśmy do dysków ide z PC
4. Kabel VAG - kup sobie chociaż najtańszy - przyda się na pewno.