oo mój temacik się pojawił
Naczytałem sie sporo i sprawa wygląda tak 2.0 BKD piszą że pękają głowice i tak jak juz czytałem w którymś temacie w polsce cieżko trafić dobry egzemplarz wiec prawdopodobienstwo peknięcia jest dość spore, po za tym jest "bezawaryjny" brak DPF(jedno zmartwienie mniej).
Jak czytałem to ludzie pisali ze ten silnik był poprawiony w 2005 ale ile z tego prawdy to nie wiem i czy nie czasem chodzi już im tam o wersje BMM którą bardzo chwalą bo jest to "rozwiercony" 1.9 i jesli nie jest zmeczony to będzie bezawaryjny.
BMM z tego co wypatrzyłem zaczyna sie od modeli 2006, ale model 2006 był już produkowany chyba od sierpnia 2005, w bagarzniku auta gdzieś jest naklejka z modelem i własnie jest tam napisana wersja/kod silnika.
BMM znowu ma DPF a jak z tym zaczną sie problemy to już też nie jest tanio chociaż tak czytając nie trafiłem na problemy DPF w silniku BMM a on tam podobno jest wpiety pod sterownik silnika, bo np. BKD też sie zdarza z DPF(ale to już musi być cud:) ale tam jest on pasywny czyli nie podpiety pod sterownik i jest bezproblemowy.
Pytanie jakimi środkami dysponujesz i na jaki rocznik stawiasz?
Ja z tego wszystkiego wywnioskowałem że chciałbym trafić model 2009 z silnikiem 1.6CR(105km) 2.0CR(140km) albo 1.6(102km) benzyna i zakładam lpg
nadal zbieram fundusze, ale już blisko
także będe miał jeszcze kilka pytań przygotowawczych, ale to założe nowy temat.