.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 18:35:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 05.lut.2014 22:19:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
Witam. Zakupiłem A3 z 2002 roku z oryginalnym przebiegiem sprawdzonym w ASO 120tys.
SIlnik to 1.6 . Pojawił sie problem i nie wiem w , ktorym kierunku pójść.

Otoż temperatura silnia wedlug wskaznika wariuje. Gdy wracalem samochodem to wskazowka pokazywala 92stopni ale w pewnym momencie w ciagu 3 sek. urosła do 110-115. Oczywiscie zatrzyamelm samochod i sprawadzam. Wąz cieply ale nie goracy zeby go nie bylo mozna utrzymac. Sprawdzilem plyn . Nie wywalilo ani sie nie zagotowal. PO 2 min pojechalem i bylo ok. Nastepnie ujechalem 50km i znow zaczol wariowac. Momentali wskaznik urusol do 115 , po 3 sek znow spadl do 90 i tak kilkukrotnie sie to powtorzylo. Zatrzymalem samochod znow . Posprawadzlaem. Ruszam i jest 90st , kawalek ujechalem i wskaznik tym razem opadl na 3sek na 60 stopni i znow powrocil na 90. Jednak tak sie zdarzylo tylko raz a potem znow zaczela skakac temp do 115 . W ciagu trasy 300km zrobilo sie to kilkukrotnie.

NIe wiem czym to spowodowane moze byc. Czy padl czujnik? bo slyszalem ze lubia padac. Termostat badz pompe wody tez mozna brac pod uwage?
Wentylator chlodnicy na dlzszym postoju sie wlacza no i np po 5min jak teoretczynie schlodzi silnik to sie wylacza ale nie zawsze powoduje to ze temp ze wskaznika spada.. Cala droge jechalem praktycznie na wlaczyonym ogrzewaniu max zeby przypadkiem sie nie przegrzal i nawet jak ubralem 1 stopien temp na klimie to wskazowka przewaznie znow wariowala.

OD czego zaczać ???


No i najwazniejsze dla mnie. Czy taki objaw moze dawac uszczelka pod glowica? Pytam bo mialem mala ilosc maselka pod korkiem ale teraz jest zima i auto stalo albo jezdzilo na krotkich odcinkach wiec nie wiem czy mozna wiazac ze soba te rzeczy. Dodam , ze plynu podczas trasy 300km nic nie ubylo ani kilka godzin po trasie tez nie zauwazlem wycieku. NIe gotuje sie i wyglada na czysty. Samochod tez nie kopci jak to przy uszczelce bywa. NO ale czy mimo wszystko najgorsze mozesie szykowac? Pytam bo troche dziwne by mi sie to wydawalo . Samochod 122k przebiegu seriwsowawny w ASO do konca z regulartnm serwisem (tak wynika z histori ASO)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3} 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 06.lut.2014 12:02:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.lut.2013 13:36:30
Posty: 187
Lokalizacja: Chorzów
Auto: Audi 100 C3 2.2 10V Turbo
Witam... Kolega miał podobny problem z zegarem temp.; okazało się, że był gdzieś brak masy (tak powiedział elektryk)... Podjechał do elektryka i zrobił mu to za 2h - wyjechał lżejszy o 200zł :) ale wszystko jest w porządku po dziś dzień; Wymieniał czujniki ale to nic nie dawało...
Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 06.lut.2014 22:54:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
Dopiero w przyszlym tyg bede mogl sie za to zabrac.

Tak sie tylko boje czy to nie Uszczelka pod glowica. Czy jest ogolnie taka mozliwosc przy tych objawach ktore wypisalem?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 07.lut.2014 10:20:04 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Bardziej mi to pasuje do uwalonego czujnika temperatury.... odczytaj błedy z modułu silnika..

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 07.lut.2014 14:25:38 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
A mnie bardziej do uwalonych zegarów - to do sprawdzenia jak vag nie pokaże błędów czujnika ;)

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 07.lut.2014 19:31:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
w poniedzialek podbne samochod do vaga to sie dowiem.

Znajomy mi mowil , ze czesto wlasnie tez padaja zegary.

Jesli tak by rzeczywiscie bylo to pozostaje wymiana calych zegarow czy sie to jakos naprawia?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 16:44:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
Coś jest nie tak z temperatura a ja juz od zmyslow odchodze co zrobic... Otóz pokolei:

uruchomilem dziś silnik i sprawdzalem na kanale klimatornika na 49 i 51 jak pokazuje wskaznik.

Samochod ladnie sie rozgrzewal ale po 15-20min na wolnych obrotach wskazowka pokazywala tak jak mowilem okolo 95 stopni a panel klimatronicka 110 i ciagle roslo. Wentylator wlaczyl sie dopireo gdy na kanale 49 bylo 117 stopni (na wskazowce bylo moze 98-100) popracowal z 30sek i sie wylaczyl

Potem pojechalem samochodem poprobowac podczas jazdy. Na panelu klimy bylo 111 do 120 podczas jazdy a wskazowka na liczniku "fiksowala" i przewaznie pokazywla 92st albo 110. W caigu 5 sekund wskazowka potrafila ze 110 zejsc na 90 i odwrotnie . Na panelu klimy tak samo. Ciagla temp 120 i w momencie spadek na 108-110. I tak wskazowka wachlowala.

Jade dalej taka traska 10km i wskazowka caly czas na 110 st a panel pokazuje 120. Przegazowlem go troszke na wiekszych obrotach i wskazowka nagle opadla znow.
Nie wiem co to moze byc. Problem mam od momenty gdy kupilem auto czyli 3 tyg temu. Wtedy tez sie tak dzialo i zrobilem bez problemu 250km jak nim wracalem. Tzn wksazowka swirowala.

Zaprowadzilem auto do mechanika. Wyskoczyl blad czujnika. W samochodzie zostal zrobiony orygnalny rozrzad wraz z pompa wody oraz wymienilem czujnik wraz z termostatem ale to nie pomoglo .

Mechanik twierdzi ze jest chyba wina elektorniki i odsyla do elektyrka.

DOdam , ze jak pokazuje te temp 110-120stopni to nic podejrzanego z samochodem sie nie dzieje. Weze nie sa nawet gorace. Plynu nie gotuje. Mechanik abosulutnie wykluczyl problemy od silnika. Czujniki tez wydaje sie ok bo tak jak mowilem byly wymienione.

Co mam dalej robic :/ DOdam , ze na kanale 51 na klimatronicu pokazuje temp 75 st (nie wiem za co ten kanal odpowiada)
a na 49 tak jak pisalem swiruje ale po rozgrzaniu ponizej 108 stopni raczej nie schodzi. I tak jak pisalem przy 108 stopniach czy nawet 112 stopniach wentylator sie nawet nie wlacza tylko dopiero przy okolo 120 , choc i to nie jest regula. Mozna powiedziec , ze wlacza i chodzi jak chce

Prosze o pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 17:00:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
A może to problem z wydajnością pompy ??

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 17:17:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
pompa wody wymieniona na nowa wraz z rozrzadem 2 dni temu.

Problem pozostal :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 17:34:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
ps . Czy mozna wykluczyc problem z zegrami skoro na panelu klimy pokazuje rownie wysoką temp ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 17:48:20 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Obstawiam, że czujnik temperatury jest walnięty. Odpal zimny silnik i macaj przewody wodne przy termostacie, obserwuj wskaźnik temperatury. Jak poczujesz, że termostat zaczyna puszczać, to masz ok. 87 st (a wskazówka jak?), potem kolejny punkt - włączenie wiatraków - temp. ok. 98 st (a jak wskazówka?). Nowy czujnik, ten założony, wcale nie musi być sprawny. Termostat mierzy sobie temperaturę samodzielnie, wiatrak włącza inny czujnik, więc masz dwa punkty kontrolne względem wskaźnika.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 17:53:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
Bede to sprawdzal dokladnie jeszcze.

Panowie a uszczelka pod glowica nie moze byc uwalona ?

Powiem szczerze ze pod korkiem oleju jak kupilem bylo ciut maselka ale auto stalo i jezdzilo krotkie odcinki.

Dodam jeszcze , ze 3 dni temu jak auto stalo kilka dni i pojechalem nim do sklepu 300m to wskazowka pokazala odrazu 120stopni jak dojechalem do sklepu. Tez bylem pewien ze to czujnik itp ale dlaczego na panelu od kllimy na kanel 49 gdzie pokazywana jest temp plynu pokazuje mi podczas jazdy 110-120 :/

czy takie wskazanie na wyswietlaczu klimy moze byc rowniez spowodowane uszkodzonym czujnikiem ? bo wydaje mi sie ze jak jest uwalony czujnik to raczej tylko wskazowka wariuje ale moge sie mylic.

Czy ten czujnik odpowiada za temp , ktora jest pokazywana zarowno na liczniku oraz na panelu klimy?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 18:15:40 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Skoro temperatura skoczyła Ci od razu na 120 st, to masz zapowietrzony układ. Często są problemy z odpowietrzeniem spowodowane termostatami, które nie mają zaworka odpowietrzającego (bądź dziurki o małej średnicy). Spróbuj odpowietrzyć układ.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 18:21:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
tak bylo przed wymiana rozrzadu oraz pompy wody. Wczoraj odebralem samochod i narazie tak sie nie dzieje ale zobaczymy co dalej.

Podjade tez na Vaga .

Boje sie ze to uszczelka pod glowica :/


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 21:33:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
Wciaz nie daje mi to spokoju i teraz dokladnie opisze co sie dzieje bo wlasnie wrocilem z traski 30km.
A więc:

Jechalem sobie na wlaczonym kanale 49 i obserowalem co sie bedzie dziać. W jednej sytuacji silniik jeszcze sie na pewno nie rozgrzal bo na panelu klimy roslo do 80 stopni i nagle pojawila sie temp 121 na jakies 5-7 sek na panelu po czy znow wrocila do 80 i zaczela rosnac no bo auto sie rozgrzewalo w czasie jazdy.

Jednak niestety potem samochod caly czas sie nagrzewal wedlug wskazan klimatronicka i roslo 90-95 100 105 .... 115 . I co wazne . Na panelu klimy dochodzi do 115 a wskazowka nadal pokazuje 92stopnie ! . I potem nagrzewa sie do 116 -117 na panelu i dopiero w ten czas wskazowka "rusza" z 92 stopni na jakies 110 po czym zalacza sie wentylator. Dostaje tak jakby popularnego "laga" i wentylator wlacza sie dopiero przy 116 . Dodam , ze jak jest 95-115 temp na panelu to wentylator cisza a wskazowka nadla na 92 stopniach.

Wracam do domu i jade sobie spookjnie 60-70 na 5 biegu i temp na wskazniku klimy waha sie miedzy 108-117 . Wlaczenie na maks ogrzewania powoduje ze temp na panelu spada do max 104-105 stopni na panelu. Mimo ze jechalem teoretycznie caly czas na b. wysokiej temp to komputer pokladowy nie ostzegl mnie o tym na liczniku ze cos nie tak.

Podzas dodawania gazu temperatura na panelu spada o jakies 4-5 stopnie ale jest to chwilowe bo jak juz potem wracam do jazdy na jednych obrotach to znow systematycznie temp sie podnosi.

CZy ma ktos jakis pomysl jeszcze. Staralem sie to opisac jak najdokladniej.

Raczej interesuje mnie czy cos mozna wogole wykluczyc? w tym uszczelke pod glowica .

Otworzylem korek gdy pokazywalo to 118stopni ale plyn nie "bulkal" Jedynie wydawalo mi sie jakby ciut unioslo sie dymku ze zbiorniczka ale czy mogla by to byc uszczelka ? weze nawet gorace nie sa tylko poprostu cieple bo spokojnie mozna na kilkanascie sekund reke polozyc . Auto tez nie kopci

Bede wdzieczny za kazda wskazowke od czego zaczac i co jeszcze sprawdzic.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 22:28:47 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
Jak węże nie są twarde - napompowane, nie dymi za autem na biało (ale jak parowóz, a nie jak z zimnego wydechu), to nie uszczelka. Kup porządny czujnik, a nie jakiś HansPries i wymień. Odpowietrz do porządku i wszystko wróci do normy.

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 22:39:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
ok kupie , aczkolwiek ten co kupowalem to jest markowy bo specjalnie chcialem kupic lepszy. Ja nigdy na czesciach nie oszczedzalem.

JEszcze zapytam o 1 rzecz jesli mozna.

Czy w golfie 4 jest taki sam klimatronic jak w a3?

Dzieki za pomoc.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 22:51:09 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.kwi.2008 19:47:37
Posty: 3345
Lokalizacja: Łódź
A nie lepiej sprawdzić takim czujnikiem temp. na kabelku jaka temperatura jest w danej chwili w zbiorniczku? Ja tak sprawdzałem kiedyś w Audi 100, na zegarach 110st i wentylator co chwilę się włączał, co się okazało w zbiorniczku podczas uruchomienia wiatraka było 85st, wymienilem czujnik temp. i spokój.

PS: takie wahania temp. które opisujesz są nie możliwe, że nagle wskakuje 120st, a potem w jednej chwili spada do 80. Coś masz z czujnikiem/elektryką. Przy takiej temp. już dawno płyn by gulgotał.

_________________
Obrazek

- Audi A6 Avant BES 2.7T manual + soft - ukradli :(
- BMW 528iA Touring 97r
- BMW 540i6 Touring technoviolett - 95r
- Lexus GS430


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 20.lut.2014 23:00:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
no dokladnie . Umawiam sie na Vaga na jutro badz sobote. Moze sie cos wyjasni.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [Audi A3] 1.6. 2002r Problem z nowo kupionyn autem
PostNapisane: 01.mar.2014 19:30:56 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.lip.2011 16:33:27
Posty: 25
No i dupa.. mechanik nie poradzil sobie z problemem. Oczywiscie powiedzial ze naprawa zostala zrobionia i to jednak nie termostat. SAm do konca nie powiedzial co zrobil ale ze wg komputera i miego temp na silniku jest 95-102 czyli calkiem ok bo podobno a3 1.6 na takiej pracuja. Zaplacilem 350zl za naprawe ktora nie wymagala wymiany czesci. No ale nic mowie drogo ale jak naprawione to sie ciesze. Zajechalem do domu 15km i silnik znow sie grzal ! i zaczyanalo gotowac. Odczekalem az silnik ostygl i pojechalem do niego znow na max ogrzewaniu. Wtedy temp byla rzeczywiscie 100-102 wiec spoko. Jednak na wlnych obrotach zaczyna sie grzac . Powiedzial , ze to na pewno pompa wody albo uszczelka . Jak to stwierdzil pompa nie jest wydajna.! Sory ale nie wierzylem w te bajki bo nie wierze w 2 uwalone pompy (wymienialem rozrzad). KAzal sie zglosic w poniedzialek ale raczej nie oddam juz mu samochodu bo spapral robote bo w takim stanie samochod przyyjechal do niego i w takim samym wrocil do mnie. Stal 3 dni a usterka nie usunieta. Bede domagal sie zwrotu pieniedzy za "naprawe" . Zapłace mu za podlaczenie do komputera oraz za olej do sprezarki klimatyzacji. Chyba mam prawo domagania sie zwrotu pieniedzy ? Wiem , ze to forum mechanikow ale dla mnie to kpina. Gdy bylem juz tam dzis 2 raz to komputer zaczal pokazywac mu 110-115 stopni na jego kompie no i sam stwierdzil ze jednak problem jest (1h temu kazal jezdzic ze wszystko ok)

No ale nie wazne., Wkur.. niesamowicie spytalem znajomego mechanika co zrobic by wyeliminowac cokolwiek.
Otoz zauwazylismt ze silnik jest goracy a cieplo wogole nie idzie na chlodnice. Chlodnica jest zimna.
No to spuscilismy plyn i postanowislimy wykrecic termostat i sprawdzic czy wogole sie otwiera. Dodam ze termostat wymieniont na oryginalny Behra za 170zl wiec nie jakis China. No i zagotowalem wode w garnku i wlozylem termostat jak zaczelo gotowac sie. No i zauwazylem , ze ermostat wogole sie nie otwiera! Tylko teraz pytanie czy ten termostat powinien sie otworzyc we wrzatku? Pytam bo to podobno elektryczny termostat ktory jest sterowany chyba czujnikiem bo sam termostat ma wejscie 2 pinowe i wtyczka do niego przychodzi.

Nastepnie zapiolem weze i nie zakladalem termostatu. No i okazalo sie ze silnik sie nie przegrzewa i nic nie gotuje. Bez termostatu wygladalo ok. Sam silnik nie nagrzal sie szybko do 90stopni bo jak wyciagneslimy termostat to nie dogrzewal go. Musieklismy troszeczke przytrzymac auto na obrotach zeby sie nagrzal.
Tylko tu pojawial sie kolejny problem. Wentylatory chodzily od 60-70stopni jak pokazywalo zarowno w aucie jak i na kompie jak podlaczylismy caly czas. Podejrzewam ze bylo to powodem ze nie ma termostatu ale nie wiem.
Wiadmo tez ze na samym liczniku jest male przeklamanie BO na licznku pokazywal temp okolo 80 a na kompie 65-70 wiec jest tez problem ale nie moge skupic sie na samym liczniku i przeklamaniu skoro z termostatem auto lapie temp 115 i zaczyna sie lekko gotowac.
Dodam , ze jak wyciagnelismy temostatat to wywalilo blad sondy i mimo skasowania go to nadal jest. NIe wiemy czy jest to tez powod , ze wyciagnelismy temostat bo nie podpielismy przed wyciagnieciem termostatyu. No ale wczesniej u 2 mechanikow podobno bledu sondy nie bylo wiec nie wiem. Co mam teraz zrobic?
Ogolnie chcialbym zapytac was o pewne kwestie.
1. Podejrzewam ze moze to byc termostat i czy taki termostat powinien sie otworzyc przy wrzacej wodzie tak jak ja to testowalem gotujac wode w garnku ?

Ma ktos jakis pomysl co jeszcze moge zrobic bo juz mi rece opadaja a mechanicy tak naprawiaja ze auto nadal ma ten sam problem


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 20 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 93 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: