.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lut.2025 20:54:54

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 26.lut.2014 18:37:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
Drodzy klubowicze,
autko jak w temacie, 300tys na blacie 2004/5 rok avant, manual. Tydzień temu, brat prowadząc auto zauważył jak na blacie zaczął świecić się, akumulator, później kolejne kontrolki i nagle (przy małej prędkości 40-50km/h) silnik zgasł i tyle. Próba uruchomienia to tylko cykanie (zabezpieczenie) rozrusznika. Nawet nie obróci. Po podłączeniu pod VAG, nie ma żadnych błędów. Można wysprzęglić, auto można przepchnąć więc chyba nie skrzynia i nie sprzęgło. Dwumas co prawda już się kwalifikował do wymiany ale chyba to nie tutaj problem. Od czego zacząć?? Chcę zabrać się za zdjęcie pokrywy zaworów (sprawdzić jak wałki), jak u góry oka, to zrzucić miskę i sprawdzić panewki. Dodam że rozrząd wymieniony w serwisie audi na ori jakieś 25tys temu. Olej wymieniony 2-3 dni przed awarią zgodny z normami VW/AUDI. Macie jakieś pomysły co mogło się stać??
Z opinii brata nie było słychać zgrzytów, stuknięć czy metalicznych odgłosów, szarpnięć ani takich innych. Paliwo jest. Moje typy to:

- panewki góra
- panewki dół
- wał korbowy (ułamany)
- przeskoczył rozrząd i tłoki zablokowane o klawiaturę (nie wiem czy w tym modelu jest taka możliwość)

Proszę o podpowiedzi przed tym jak rozkręcę silnik.
Pozdrawiam

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 26.lut.2014 21:26:38 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Da sie przepychając samochód na 6 biegu.... obrócić wałem. Zdejm obudowe rozrządu i zobacz czy tam wszystko na miejscu ?
Pokrywa w góre i zobacz czy wałek rozrzadu OK ?

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 26.lut.2014 23:02:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
już były takie historie że dwumas sie rozleciał i unieruchomił silnik - sprawdź najpierw jak Przemik pisze
j

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 02.mar.2014 21:53:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
Już wszystko jasne:
DWUMAS!!!!!!!!!!!

Zacząłem od góry, wałek oka, zdjąłem głowicę, wszystko oka. Później zacząłem odkręcać osprzęt i przy wyciąganiu rozrusznika wyleciały elementy dwumasu, sprężyna itd.

Wyciągnąłem blok i moim oczom ukazał się widok zniszczenia, koło zamachowe do wymiany, pierścień zerwany, sprężyny się rozleciały, docisk oka, tarcza sprzęgła również oka.

Na szczęście obudowa skrzyni nie tknięta, wałek atakujący okej. Po odkręceniu koła ze sprzęgłem można swobodnie kręcić wałem korbowym. Czy w takiej sytuacji warto już odkręcić miskę i rzucić okiem na panewki?? Mogą być jeszcze jakieś uszkodzenia których teraz nie widzę a ujawnią się po uruchomieniu silnika?? Wał korbowy może być wygięty??

Jeszcze pytanie, czy muszę planować głowicę?? W benzynie to normalka a w dieslu?

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 02.mar.2014 22:05:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
pol22rr napisał(a):
Już wszystko jasne:
DWUMAS!!!!!!!!!!!

Zacząłem od góry, wałek oka, zdjąłem głowicę, wszystko oka. Później zacząłem odkręcać osprzęt i przy wyciąganiu rozrusznika wyleciały elementy dwumasu, sprężyna itd.

Wyciągnąłem blok i moim oczom ukazał się widok zniszczenia, koło zamachowe do wymiany, pierścień zerwany, sprężyny się rozleciały, docisk oka, tarcza sprzęgła również oka.

Na szczęście obudowa skrzyni nie tknięta, wałek atakujący okej. Po odkręceniu koła ze sprzęgłem można swobodnie kręcić wałem korbowym. Czy w takiej sytuacji warto już odkręcić miskę i rzucić okiem na panewki?? Mogą być jeszcze jakieś uszkodzenia których teraz nie widzę a ujawnią się po uruchomieniu silnika?? Wał korbowy może być wygięty??


Jeszcze pytanie, czy muszę planować głowicę?? W benzynie to normalka a w dieslu?



Miałem nosa ...
Głowice jak ściągniesz obowiązkowo na stół - do wymiany uszczelniacze zaworowe i do przejrzenia zawory - głowice obowiązkowo trzeba liznąć - w zależności od tego ile zjedziecie musisz dobrać odpowiednią uszczelkę pod głowicę.

Masz farta jednym słowem :)

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 03.mar.2014 13:10:27 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
Myślisz że trzeba uszczelniacze zaworowe wymieniać???

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 03.mar.2014 14:50:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2012 21:20:39
Posty: 223
nie, w dizlu jak padną uszczelniacze to chyba po dwóch milionach


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 03.mar.2014 16:29:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
rymcimcim napisał(a):
nie, w dizlu jak padną uszczelniacze to chyba po dwóch milionach


ta po 10 milionach - jak masz główkę na wierzchu to grzech tego nie zrobić - koszty minimalne wiecej robota kosztuje niz te parę gumek - ale przecież jak chcesz to twój samochód - ja bym zrobił

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 03.mar.2014 19:15:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
zrobię, "stawsz" ma rację, koszty "gumek" do 1.9TDI to 30zł robocizna koło 100zł więc nie ma co oszczędzać jak już głowica na stole. A co sądzicie o założeniu zamiennika na zwykłe sprzęgło nie dwumas??? Różnica w cenie to 400zł czy warto??? Sprzęgło Valeo dwu mas to 1950zł (komplet) za zwykłe zamiennik (odpowiednia grubość itp.) 1600zł, będzie działać??

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 03.mar.2014 22:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
Do AVF a nie ma chyba zamiennika w jednomas ale może się mylę ,jeśli jest to pod żadnym pozorem nie zakładaj tego rozwalisz motor
Jeśli kupujesz całe sprzęgło to kupuj Sachs jest mocniejsze od LUK a

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 06:55:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 27.sty.2012 21:20:39
Posty: 223
daruj sobie sztywne koło , to szajs jest


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 07:26:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Tak zapytam się ekspertów, jak to się ten silnik zwykłym sprzęgłem rozwala, i dlaczego tradycyjne koło zamachowe to szajs?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 08:20:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
mały v8 napisał(a):
Tak zapytam się ekspertów, jak to się ten silnik zwykłym sprzęgłem rozwala, i dlaczego tradycyjne koło zamachowe to szajs?


Mały jak zwykle musi kogoś obrażać miedzy wierszami - daruj sobie chłopie bo to staje się to nudne , jeśli zadajesz równie głupie pytania co ktoś ostatnio w sprawie toczenia tarcz na samochodzie to nie chce mi sie nawet odpowiadać
Jeśli tobie sztywne koło nie przeszkadza w tym silniku to OK szczególnie Valeo o które było pytanie (bo innych zamienników w sklpie nie ma )- ale zachowaj to info dla siebie , gdyż w podtekście sugerujesz coś innego i robisz z ludzi wariatów.

zadał normalne pytanie..... w czym problem... ? /Przemo

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 08:31:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Zadałem normalne pytanie i za hu..nie wiem czym ja cię niby obrażam? zapytam jeszcze raz bo może nie rozumiesz.....W JAKI SPOSÓB TRADYCYJNE SPRZĘGŁO ROZWALI SILNIK?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 09:04:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
po pierwsze - sprzęgło Valeo to śmieć potrafi robić uślizgi zaraz po montażu - nowe z kartonu
po drugie - w przypadku skrzyń 6- biegowych nie opłaca się przechodzić na jednomas bo róznica w cenie nie jest duza
po trzecie - w przypadku skrzyń 6 - biegowych po założniu jednomasa są duże wibracje na samochodzie - wieksze niż np w AFN o spręzynkach nie wspominam gdyż jednemu przeszkadzaja innemu nie
po czwarte - znam 2 osoby a o innych słyszałem i czytałem którym pękł wał - oczywiście po wymianie na jednomas
po piąte- po co ? - zdrowa dwumasa nawet w pomodzonym silniku przeniesie 400Nm - a jesli chce sie wiecej można zarzucić mocniejszy docisk

...... wycieczki osobiste - edit by Przemo

wystarczy?

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 17:38:58 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10350
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Jak zwykle argumenty z pupy, jeżeli sprzęgło jest dobrze wyważone nie ma żadnych wibracji, fakt zmiana biegów będzie mniej płynna ale takie bzdury że pękł komuś wał to chyba sam sobie wymyśliłeś. prędzej rozklekotany dwumas przenosi wibracje jak sztywne sprzęgło. Koniec OT.

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 21:53:30 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 25.lut.2005 10:13:11
Posty: 798
Lokalizacja: Białystok
Fakt, faktem padający nawet nie rozklekotany dwumas może rozwalić silnik. Bardzo dobrym przykładem jest renault kangoo dci po padnięciu dwumasy często obraca panewki (stopniowane, piękny wynalazek :D) i wywala korbę bokiem :D. Niektórzy twierdza własnie że po zmianie na sztywne koło nie tłumi ono dostatecznie drgań na niskich obrotach, które obciążają panewki przez co mogą zostać obrócone lub wał może ulec uszkodzeniu

_________________
A80 B2 1.6 było
A90 B3 2.2 KV 132 KM i 182 Nm
A6 C5 2.7T AJK Quattro 360KM 550 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 04.mar.2014 22:13:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 16.gru.2004 13:18:15
Posty: 1321
Lokalizacja: Rawa Maz.
Auto: Audi Cabrio 2,8 '94r.
szewek napisał(a):
Fakt, faktem padający nawet nie rozklekotany dwumas może rozwalić silnik. Bardzo dobrym przykładem jest renault kangoo dci po padnięciu dwumasy często obraca panewki (stopniowane, piękny wynalazek :D) i wywala korbę bokiem :D. Niektórzy twierdza własnie że po zmianie na sztywne koło nie tłumi ono dostatecznie drgań na niskich obrotach, które obciążają panewki przez co mogą zostać obrócone lub wał może ulec uszkodzeniu


dokładnie to sie stało mojemu kumplowi ktróy jest mechanikiem i na prośbę klienta założył sztywne koło - dokładnie w golfie i seacie ASZ i ARL wiec silniki podobne - w przeciągu pół roku . O innych podobnych sytuacjach słyszałem.

Jeśli chodzi o sztywne koło to sam takie posiadam w swoim golfie IV po modach ALH - ale sprzęgło z vr6 i docisk z t4 - wiec wiem o czym pisze ...(nawiązując do odp. Małyv6) - ale mój golf to stary pierdziel z 5 biegową skrzynią która była przystosowana o jednomasu

_________________
Audi B4 2,8 AAH/AFC Cabrio '94 r. - Yes-t :)
.... - jeszcze parę innych CCCO ale mniej niz 3 m-c
Audi S6 C4 4,2 Quattro Avant 97r. - było
Audi A4 B5 2,5TDI Avant model S4 S-line-było
Audi 80 B4 1,9 TDI 1Z Avant wirus by Digtronik - było :/
"moja Audica budzi emocje niczym dobra szpryca"


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 05.mar.2014 10:33:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.mar.2008 17:41:36
Posty: 138
Lokalizacja: Tuplice/Zielona Góra/leicester
Okej, Panowie, po co się spierać. Pewnie każdy z Was ma po części rację. Producent przewidział dwu mas i będzie dwumas LUK-a różnica między dwumasem a sztywnym to 250zł więc nie kombinuję. Głowica po planowaniu, wymienione "gumki", sprzęgło jedzie kurierem, nowa pompa wody, nowe uszczelki, itd. Czy mam kupować nowe szpile do głowicy??? A i jeszcze jedna kwestia. Jak będę ustawiał rozrząd, czy jest jakiś problem z ustawieniem kąta wtrysku? Znacie jakieś fotostory lub przewodnik jak to zrobić. Zabieram się za składanie silnika w piątek (07.03.2014) chciałbym go uruchomić w sobotę. Czy jest jeszcze coś o czym powinienem pamiętać, na co zwrócić szczególną uwagę?

_________________
Było 100 C4 2,3 AAR :)
Było A6 C4 2.6 Avant :)
Było A6 C5 2.4 :)
Było A4 1.8T AEB quattro Avant :)
Jest A4 1.8T AJL :)
Było A6 1.9TDI AVF :)
Było A4 B6 1.9TDI AVF Avant :)
Był VW Golf MK4 GT TDI 150 :)
Jest A6 C6 2.0 TFSI :)
Jest A6 C5 2.5TDI Allroad :)
Jest A4 B6 ALT :)


Ostatnio edytowano 18.kwi.2018 09:46:41 przez pol22rr, łącznie edytowano 1 raz

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [a4 b6 AVF 1.9TDI 131KM] - zblokowany silnik
PostNapisane: 05.mar.2014 12:54:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Tak, nowe szpilki i pamiętaj o ich kolejności i momentach dokręcania.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 36 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 102 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: