W zasadzie te silniki są bardzo podobne, AWX i AVF wzdłużne, więc podejdą od ręki, ASZ i ARL poprzeczne, trzeba będzie robić kilka modów. AWX sprzęgło sprzęgło 228, AVF 240, przeniesie Ci więcej Nm, a i tak będziesz musiał to ruszyć pod moce 2xx.
ARL i ASZ mają wydajniejsze wtryski, większość AL'ki, ARL ma mocniejszą suszarkę gt1749vb, pozostałe gt1749va, ale to też chcesz zmienić. ARL ma inne szpilki głowicy i najczęściej pompę wody (chociaż to się zmieniało w różnych rocznikach), powinien być odporniejszy termicznie, chociaż...
Jak zmieniasz suszarkę i wtryski, wsadzisz jakiś mocniejszy zestaw koła ze sprzęgłem i dociskiem, to w zasadzie nie ma znaczenia, którego PD'ka użyjesz. Weź tego, którego uda Ci się kupić najlepszego w rozsądnej cenie i pewnie wygodniej będzie wzdłużnego AWX/AVF.
_________________

Audi, a owszem, posiadam.
... Rympel 666 ...
|