maccthepimp napisał(a):
...
Nowe przewody WN
Kopułki rozdzielacza
Komplet świec
więc moja lista wygląda następująco:
- Kompletny rozrząd z pompą
- Uszczelnienie pokryw zaworów, ogólnie komplet uszczelek silnika najchętniej
- Uszczelnienie wałka napędzającego aparat
- Komplet uszczelek w kolektorach
- Wszystkie węże (wodne, olejowe, płyny itd.) w oplotach
- Maglownica ( tutaj nie wiem czy nie będę musiał szukać drugiej ale to zobaczymy ) + oczywiście regeneracja, uszczelnienie
- Zrobienie głowic
- Nowe pierscienie, panewki i szlif walu, mozna tez wpasowac nowe tuleje ?!
- Nowe przewody WN
- Kopułki rozdzielacza
- Komplet świec
....
nie kupiłem chyba jeszcze tylko płynu chłodniczego, ale wiem że ma być zielony z ASO ?! Coś mi się tak kojarzy....

)
Ja bym jeszcze sprawdził czy łańcuszki napędzające wałki rozrządu są ok.
Przy takim przebiegu potrafią się już rozciągnąć.
Jak zdejmiesz pokrywy będziesz też widział wałki. Wałki się wycierają z czasem w każdym aucie (w różnym stopniu), nie tylko w AKE/AKN, etc.
Możesz zamówić jakieś ostrzejsze u Świątka, albo poszukać nowych/używek tuningowanych w Niemcowni. Komputer sam mapę dobierze do nowych. Takie wałki swego czasu Ostal wsadził do swojej v-ki (jak pamiętam).
Panewki i szlif wału bym sobie odpuścił zrobiłbym tylko głowice i pierścienie.
Płyn jak wypłuczesz układ możesz śmiało lać Asowski różowy. Można także mieszać zielony z różowym.
Jak się ma różowy fabrycznie to zielonego nie można, ale na odwrót jak najbardzie.
Wymieniłbym jeszcze jak silnik będzie na wierzchu stukowce (podejdą z ABZ) i oba czujniki G28 (podejdą z Audi 100/200 turbo).
Wymieniłbym także krokowiec na taki w aluminiowej obudowie z silnika A8 3.7 (pasuje do roku 1997)
Sprawdziłbym stan wtrysków paliwa i ewentualnie wymienił je na nowe/mocniejsze (jak coś to mam wtryski/listwę z AEC).
Regulator ciśnienia paliwa też do sprawdzenia/ew wymiany na mocniejszy.
Na chwile obecną więcej mi do głowy nie przychodzi, jak masz wolne $ to możesz swoją listę śmiało robić całą.
Swoją drogą mając manuala wsadziłbym tam od strzała ABZ. Problem jest tylko z przeniesieniem klimy.
Można do ABZ w dobrych pieniądzach nieraz upolować używany zestawy supercharged PES-Tuning (kompletny kolektor ze zintegrowanym kompresorem, listwą z mocniejszymi wtryskami i soft). Nowy zestaw to koszt ok. 20 tysięcy. Używki widziałem poniżej 10 tyś (na ebay USrael)