*Robi* napisał(a):
Czy przewody hamulcowe z A6 c4 są takie same jak w S6 c4, długość, gwint?
Grzebie szukam i nie mogę trafić na info jak to wygląda.
Mam jeden do wymiany, bo przecudne zwierzątko zwanym"kuna" zatopiło ząbki w moim przewodzie, a tyle aut innych stało z boku
..
Ma ktoś porównanie z przewodami zwykłymi a w oplocie ?
Na 99% podejdą do twojego auta na przód najtańsze przewody od paska B5 - takie pasowały do v-ki w której wsadziłem zaciski z A8 (które są bliźniacze do s-kowych)
Przewód bez względu czy to S czy to RS czy zwykłe auto będzie w tej samej cenie bo to zwykły kawałek gumy (oczywiście wzmocninej włóknami) z dwoma zakuwkami.
Odnośnie wyższości samego oplotu to ciężko mi się wypowiedzieć bo oprócz oplotu zmieniłem tarcze i zaciski na gti, osłony na większe i płyn na motula 5.1. (
http://forum.golf6.pl/vw-instrukcje/prz ... -t940.html)
Generalnie jest teraz z dwa razy lepiej niż wcześniej - same superlatywy.
Nie udało mi się ani zagotować hamulców, ani hamulec nie spuchł, auto zatrzymuje się dużo szybciej, nie ma swądu klocków, etc.
Hamulce mają na pewno przez oplot dużo większą czułość, tzn łatwiej dozować siłę.