Witam kolegów.
Od razu proszę Admina o umieszczenie w odpowiednim dziale, lub jeżeli dział jest dobry to proszę podwiesić na kilka dni.
Moja sprawa wygląda tak: Szukałem ciekawego laptopa z dobrą grafiką i prockiem w cenie do 3k PLN. Ponieważ spodobał mi się model, z którego dostępnością było ciężko, przeszukałem internet i znalazłem stronę na której owy komputer, w dobrej cenie, dostępny był na zamówienie.
Po kontakcie ze sklepem okazało się, że musiał bym czekać 3-5 dni na dostawę.
Nie wiem czy z głupoty czy z pazerności nie poczytałem opinii o tym sklepie. Przelałem kwotę na konto w ciemno( inna opcja zapłaty tylko do 1000zł - czemu to mnie nie zastanowiło...
) Kontakt ze sklepem się urwał, telefon głuchy, na maile nie odp, towaru brak.
Zacząłem czytać o sklepie w internecie i co się okazało. Kanciarz już prawie 10 lat robi ludzi w chu.. pod różnymi szyldami.
Dużo nie myśląc zgłosiłem sprawę na Policję, ale wiadomo jak to z nimi... Postępowanie sprawdzające, może za miesiąc ktoś się odezwie, a jak nie to jest pan w
d.... 3000 PLNów.
Z forum internetowych wyczytałem, że gość zwraca kasę jak się go przyciśnie; tzn sprawa zostanie zgłoszona na Policję, do UOKiK oraz ludzie mówili aby spamować skrzynkę mailową wezwaniami do oddania pieniędzy. Stąd właśnie moja prośba:
Proszę Użytkowników, aby w miarę możliwości wysłali jak najwięcej maili o poniższej treści na adres:
sprzedaz@supersale.pl
W tytule można wpisać: Anulowanie zamówienia 2046 i wezwanie do zwrotu gotówki.
O podobnej treści:
Witam,
Zgodnie z poprzednimi mailami adres na sprzedaz@supersale.pl, sprawa ta jest już zgłoszona na Policję. Brak możliwości porozumienia i dogadania się na neutralnym gruncie zmusiła mnie do tego.
Jeżeli otrzymam zwrot pieniędzy do poniedziałku, godz 16.00 sprawa zostanie wycofana.
Podaję numer konta :
77 1090 2327 0000 0001 0986 4798
Rafał WnukMam zamiar wysłać jeszcze przedsądowe wezwanie do zapłaty. Koledzy proszę o pomoc. Jeżeli ktoś miał podobną sytuację, proszę niech się wypowie...
Z góry dzięki..