.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2025 23:06:30

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Kontrolka (!) - czujnik, czy pompa , a może gruszka?
PostNapisane: 01.sie.2005 15:57:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2005 15:33:16
Posty: 14
Po odpaleniu auta kontrolka (!) gaśnie i jest OK.
Gdy przyhamuję delikatnie to zapala się i gaśnie. Gdy przyhamuję mocniej to zapala się i już nie gaśnie.
Pedał sprzęgła czasami nie oddaje. Muszę go cofnąć nogą.
Gdy naciskam pedał hamulca, to mam wrażenie jakby w początkowej fazie delikatnie ustępował, do czasu aż pompa nie dostarczy odpowiedniego ciśnienia.

Co jest waszym faworytem:
- czujnik, gruszka, czy pompa?

Stawiałbym na pompę, ale dziwi mnie to że zazwyczaj (!) jak już się zapali to nie gaśnie...
Metoda prób raczej odpada, bo czujnik kosztuje 130 zł...

_________________
__________________________
Audi 100 1.8 C3 1988


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 16:04:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
sprawdż płyn
czy ubywa

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 16:11:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 22:53:41
Posty: 166
Lokalizacja: Zgorzelec
Ta kontrolka jest wspólna dla poziomu płynu hamulcowego,okładzin hamulcowych,poziomu płynu wspomagania i ciśnienia płynu w wzmacniaczu siły hamowania.Ja jednak stawiam na to ostatnie czyli wzmacniacz siły hamowania.(chyba że masz standartowe SERWO) Jeżeli masz wzmacniacz hydrauliczny to odłącz od niego przewody (te od czujnika) zobaczymy dalej co się dzieje.
pzdr

_________________
S6 4,2 Avant
Forever AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 18:17:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2005 15:48:47
Posty: 42
Lokalizacja: Warszawa
Mam to samo.Wymieniłem już pompę (300 PLN) i nic.W środę jadę na spocik warszafski bo zamówiłem u Dreda gruszkę (250 PLN)więc trochę poczekaj jak wymienię to podzielę się doświadczeniami.

_________________
A 100 2.3NF 87r


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 20:46:22 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
A może to klocki są już zdarte i jak dociskasz to ci zwiera się przewody wtopione wlkocki i zapala sie kontrolka a niesą do konca zdarte .

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 08:01:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.kwi.2005 15:33:16
Posty: 14
Adi202 napisał(a):
Ta kontrolka jest wspólna dla poziomu płynu hamulcowego,okładzin hamulcowych,poziomu płynu wspomagania i ciśnienia płynu w wzmacniaczu siły hamowania.Ja jednak stawiam na to ostatnie czyli wzmacniacz siły hamowania.(chyba że masz standartowe SERWO) Jeżeli masz wzmacniacz hydrauliczny to odłącz od niego przewody (te od czujnika) zobaczymy dalej co się dzieje.
pzdr


Mam wzmacniacz hydrauliczny.
Błąd wywołuje czujnik przy wzmacniaczu. Gdy go odłącze to (!) się nie zapala.

Pompa się "poci", ale nie dramatycznie-ot jest wilgotna. Miesiąc temu musiałem dolać płynu do zbiorniczka wspomagania, bo było min. Niestety nie sprawdziłem na forum i dolałem DEXRON II (czerwony). Mądry Polak po szkodzie... Teraz poziom płynu pozostaje praktycznie na stałym poziomie (ubywa może 1-2 mm/m-c).

Czujniki klocków zwarte "na krótko".
p.s. Czekam z niecierpliwością na wyniki wymiany u kolegi tzw. gruszki.

_________________
__________________________
Audi 100 1.8 C3 1988


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 14:40:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 13.lis.2004 22:53:41
Posty: 166
Lokalizacja: Zgorzelec
-magic- napisał(a):
Adi202 napisał(a):
Ta kontrolka jest wspólna dla poziomu płynu hamulcowego,okładzin hamulcowych,poziomu płynu wspomagania i ciśnienia płynu w wzmacniaczu siły hamowania.Ja jednak stawiam na to ostatnie czyli wzmacniacz siły hamowania.(chyba że masz standartowe SERWO) Jeżeli masz wzmacniacz hydrauliczny to odłącz od niego przewody (te od czujnika) zobaczymy dalej co się dzieje.
pzdr


Mam wzmacniacz hydrauliczny.
Błąd wywołuje czujnik przy wzmacniaczu. Gdy go odłącze to (!) się nie zapala.

Pompa się "poci", ale nie dramatycznie-ot jest wilgotna. Miesiąc temu musiałem dolać płynu do zbiorniczka wspomagania, bo było min. Niestety nie sprawdziłem na forum i dolałem DEXRON II (czerwony). Mądry Polak po szkodzie... Teraz poziom płynu pozostaje praktycznie na stałym poziomie (ubywa może 1-2 mm/m-c).

Czujniki klocków zwarte "na krótko".
p.s. Czekam z niecierpliwością na wyniki wymiany u kolegi tzw. gruszki.

Więc gdy kupiłem rok temu moją NIUNIĘ,zaczeły się problemy z usterkami.Normalne,auto nie jest nowe a i przebieg 270t niczego sobie.Po tygodniu od rejestracji NIUNIA jak była ciepła zaczeła sama hamować i mrugać w\w kontrolka.Zaczełem od wymiany listwy wspomagania i regeneracji pompy wspomagania.Kumpel w warsztacie wymienił mi przewody hamulcowe,wszystkie płyny i wypłukał ową gruszkę i NIC.Skupiłem się więc na wzmacniaczu siły hamowania. Byłem pewny że jest zepsuty.Szukałem ,pytałem i tak oto trafiłem do fachowca który miał już taką samą usterkę i stwierdił że przy defekcie wzmacniacza siły hamowania usterka wygląda tak jak to opisałeś.Zasugerował mi pompę hamulcową i miał rację.Niunia teraz pędzi jak szalona.Jeżeli chodzi o gruszkę to proponuję przepłukać ją benzyną a potem płynem do wspomagania.

_________________
S6 4,2 Avant
Forever AUDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 02.sie.2005 16:58:17 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.maja.2004 14:36:13
Posty: 7745
Lokalizacja: Wawa
jakby co to pompę hamulcową tez mam do sprzedania :D
hm jak dobrze jest czasem czytać forum bo bym zapomniał o przywiezieniu gruszki :)

_________________
Obrazek
KIA CEED DAILY
BMW E61 N52 <- BYŁO
Audi Competition AWX <- BYŁO
Audi 80 AAH <- BYŁO
BMW E30 M20B25 <- BYŁO
Audi 80 KK quattro <- BYŁO
Audi 80 AAN quattro JEST DO DZIŚ 600 PS 700 NM by SLG
Audi S2 3B quattro <- BYŁO
Audi 200 MC Sport quattro <- BYŁO
Audi 100 NF Sport quattro <- BYŁO


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: