.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 21.mar.2025 20:36:55

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: 2,8 AAH - zagotowany
PostNapisane: 01.sie.2005 13:34:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
Witam
problem jest następujący:
silnik 2,8 AAH grzeje sie niezaleznie od temp zewnetrznej, po przejechaniu ok 1km juz ma kolo 60 stopni
temp. czesto dochodzi ponad 100 stopni. przy okazji wymiany rozrządu wymienilem pompe wody, wywalilem termostat
zwarlem wentylatory (obecnie chodza na 2gim biegu). układ odpowietrzony , brak jakichkolwieik ubytków i wycieków płynu, korek wymieniony.
Podejrzewalem czujnik lub wskaznik temp. ale wczoraj temp doszla do 110 stopni i wywalilo płyn przez korek.

Ma ktos jakies pomysły co moze byc przyczyną takiego stanu ??

Za wszelkie pomysły bede wdzieczny


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 13:41:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.lis.2004 14:40:54
Posty: 2215
Lokalizacja: Warszawa ; "Maleństwo"- Audi 100 C-4 Avant 2,8 V6
przy tej temperaturze na zewnątrz ja ruszam z pod pracy i po kilometrze tez mam 60 stopni
a kiedy uruchamia się drugi bieg wentylatorów ??
bo może czujnik jest padnięty .

_________________
Liczą się ci przyjaciele do któych możesz zadzwonić o czwartej nad ranem

Rzczewistość jest tylko iluzją, aczkolwiek bardzo trwałą


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 13:49:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Vanilla I napisał(a):
a kiedy uruchamia się drugi bieg wentylatorów ??


wentylatory zwarł na krótko i chodzą na drugim cały czas

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 13:50:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 08.sie.2003 05:47:23
Posty: 2385
Lokalizacja: Krakow
Sprawdzales czy goraca chlodziwo plynie przez chlodnice ?
Zapal potwora, zmacaj weza idacego do chlodnicy i sprawdz czy sie nagrzewa...potem zmacaj chlodnice - ale uwazaj na paluchy zeby Ci wentylatory nie pourywaly :):
Zauwaz, ze jesli masz klime - musisz macac chlodnice od wewnatrz bo jest podwojna !!!

_________________
-==PUMC==-
90 B2 quattro 2.2t 20V


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 13:56:17 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Możesz mieć zapowietrzony układ. Może być też niedrożność... Ile płynu Ci weszło do silnika? Odpowietrzyłeś prawidłowo? Kwestia jest taka, że jeszcze nagrzewnica może być zapowietrzona... Ogólnie prawdź to co napisał ZURU i dopiero napisz o rezultacie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:00:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
ok 500km temu byl wymieniany rozrzad , pompa , rolki, oleje, filtry..itp
przed wymiana 3x plukanie silnika potem nowy plyn
uklad jest drozny i odpowietrzony, na calym ukladzie jest taka sama temp (brak termostatu) czy to chlodnica czy rury prowadzace do niej.
klimy niemam
dzieje sie to nie zaleznie od temp zewnetrznej problem trwa juz kilka tygodni (przed wymianami rowniez) i nikt nie moze mi pomoc


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:01:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
ja bym sprawdził cisnienie w układzie i jaka jest na prawdę temp płynu
(nie ze wskaźnika w desce)

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:11:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12009
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
a ja bym sprawdził ciśnienie oleju.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:12:24 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
Leo napisał(a):
a ja bym sprawdził ciśnienie oleju.


w 2.8 był zegarek w serii prawda?

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 2,8 AAH - zagotowany
PostNapisane: 01.sie.2005 14:13:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
HERBERT napisał(a):
przy okazji wymiany rozrządu


To bym sprawdzil moj sie grzal i nie chcial jechac po zlym zlozeniu rozrzadu przez mojego ex-mechanika

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:25:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12009
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
maciu napisał(a):
Leo napisał(a):
a ja bym sprawdził ciśnienie oleju.


w 2.8 był zegarek w serii prawda?


powinien, lecz ja w serii 2.6 nie miałem dodatkowych zegarów.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:25:01 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
cisnienie... jesli mozna wierzyc dodatkowym wskaznikom to na luzie 2 bary a od 1800-2000 idzie na max czyli 5, temp oleju na dodatkowym wskazniku to pierwsz kreska za 60 ...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:26:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 01.sty.1970 01:00:00
Posty: 2989
Lokalizacja: łódź, ACQ 2.8 30V quattro, AR 147 Q2 Ducati Corse
A jeszcze jedno sprawdz jakie masz cisnienie w ukladzie chlodzenia i przy ilu upuszcza korek ;-)

_________________
Pozdr.
Marek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:26:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 31.maja.2001 01:00:00
Posty: 12009
Lokalizacja: Poznań i okolice
Auto: Audi S2, Audi 80 Avant
jeśli nie pompa wody, to pozostaje wlać środek do czyszczenia chłodnic z kamienia i innego syfu, ewentualnie rozebrać co trzeba i przepłukać.

_________________
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Obrazek

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:26:53 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
a problem wystepowal rowniez przed wymiana rozrzadu :|


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:30:56 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
bezposrednio przed wymiana rozrzadu caly uklad byl przepukany 3 x , potem zdemontowana chlodnica wyczyszczona z pozostalego syfu, termostat wyjety(poniewaz tez go podejrzewalem) i zlozone wszystko do kupy jak sie nalezy z nowa pompa wody


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:35:39 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.sie.2003 19:59:09
Posty: 9212
Lokalizacja: Warszawa           Auta: S8
no to pomierz cisnienie i temp niezaleznie

_________________
V8: Obrazek A8: Obrazek S8: Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 14:56:18 
Klubowicz

Dołączył(a): 04.maja.2005 19:46:39
Posty: 1119
Lokalizacja: wawa
jezeli czujunik temperatury jest OK to mi to wyglada na niedrożny układ, lub pompę wody do d.... Jesteś pewien zę pompa była sprawna?? Skoro termostatu nie ma, to ni cholery podczas jazdy nie powinna przekroczyć 100oC. Ja mam termostat i w czasie jazdy (bez pałowania) trzyma temperature w granicach 90oC - wskaznikowe

_________________
AUDI KLUB TO LUDZIE NIE SAMOCHODY
1.BMW 740i V8 286KM (20.03.2006 - do teraz)
2.Yamaha XTZ 660 Tenere 47KM (07.05.2006 - do teraz)
3. Honda XL1000V Varadero 94KM (01.07.2008 - do teraz)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 20:27:56 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.lip.2005 10:09:55
Posty: 3209
Lokalizacja: Puck
Witam! Mialem kiedys ten sam problem w Mercedesie 2,3E . Jezeli bez termostatu temp. osiaga ponad 100 stopni to nie ma obiegu w ukladzie. Sprawdz droznosc calego ukladu. Najgorsze co moze byc to zatkany kanal w glowicy- oby nie to!

_________________
Najlepsze auto ?
To takie, za które płaci Twój szef.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 01.sie.2005 21:19:51 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
maciu napisał(a):
Leo napisał(a):
a ja bym sprawdził ciśnienie oleju.


w 2.8 był zegarek w serii prawda?


Nie... właśnie nie! Maciu - przejrzyj wszystkie AAH jakie przyjadę na spota - gwarantuję Ci, że w kilku nie będzie, np. u Kubusia i Vanillki...


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: