Miałem nie robić tematu bo auto zupełnie nie projektowe, ale znowu nie ma gdzie podpytać, czy pokazać jakiegoś rezanka, do tego co rusz ktoś się dopytuje co ja najlepszego zrobiłem
Więc jednak jest temat, mam nadzieję, że to nikomu nie będzie wadzić

Do rzeczy- auto marki Audi model C4 2.6 w automacie rocznik 96

. Mam co chciałem (no dobra poza quattro), sedan, V6, szyber

. Samochód z pewnych (dosyć) rąk, zobaczymy co powiem zimą, ale na razie jest bardzo fajnie.
Co do samego auta blacharsko wygląda to tak- bez wypadek, ale oba boki malowane i na dobrą sprawę chyba zajmę się też co najmniej maską (może dachem), albo spróbuję wypolerować bo chyba ktoś jeździł na myjnię "łańcuchową"

Najlepiej wygląda bagażnik ori lakier i brak rys. Cóż, przynajmniej samochód jest zupełnie wolny od rudej. Mechanicznie jest najlepiej, hamulce eleganckie, zawias tył cały nowy (sprężyny, amory Bilstein B4), rozrząd z pompą, termostatem zrobiony na dobrych zamiennikach, wymieniona chłodnica klimy i cieczy chłodzącej (po dziurze), wszystkie filtry, olej (w ASB poprzedni właściciel nie wymieniał, ale mam niby wpis w książce serwisowej, że w DE był wymieniany w 2012r), płyny, nowe opony Falken, nowe świece zapłonowe Denso irydowe, przewody WN (Beru). Dostałem jeszcze do łapy komplet tulei poliuretanowych. Silnik przynajmniej z tego co zauważyłem nie rzyga olejem (odma ponoć oczyszczona). Zostało mi zajrzeć w wydech, raz że gdzieś po środku musi być dziurka bo jak chodzi na ssaniu to słyszę pierdzenie, dwa siedzi z tyłu jakiś nieoryginalny komin który ma rury skierowane lekko w dół

. Z pierdół radio ma słaby zasięg, kupiłem na alle wzmacniacz od 80 B4 ale działa nie lepiej i teraz nie wiem czy on trafiony czy ki czort. Do tego toś wywalił aktywne głośniki z tyłu i teraz z ori radyjkiem nie gra mi tył. Nie bardzo chcę je zmieniać, bo gamma pasuje mi "epoką" pod babcię ale zobaczymy.
Do tej pory uporałem się z awarią podnośnika szyby tylnej (wymiana na "nowy" 35zł z wysyłką

), wymieniłem wadliwy wyświetlacz biegów (dostałem przy zakupie) i oczywiście miałem zapchany odpływ wody z podszybia

.
Dobra- wyposażenie:
X0A = National sales program germany
B0A = Poj. bez szczególnych krajowych wymogów techn.
C0Z = Felga aluminiowa 7 jx15h2 et45 5/112
G0E = 4-ro biegowa skrzynia automat
H0P = Tires 205/60 r 15 v
J0J = Battery 300 a (63 ah)
M76 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,6 ltr. litera kodowa
Q1A = Siedzenia normalne
1AC = System przeciwblokujĄcy -abs-
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
2PG = Kierownica do inst.pod.powietrz.
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
3AF = Lusterko zew.(konwex),el.regulowane
3BS = Lusterko zewn. (asferyczne), elektr. ustawiane lewo kzl
T7Y = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,6 ltr. litera kodowa
3S0 = Bez poręczy dachowych
4UE = Lewo/prawo
0G2 = Automatyczna skrzynia biegow
8AD = Radio gamma
8GL = Alternator
8FA = Bez 2. akumulator
8RN = Eight speakers (active)
1KD = Hamulce tarczowe tył
1LB = Faustsattelbremse przod
3FQ = 1f5c dach odsuwany/odchylany z napędem elektrycznym
3YB = Schowek w drzwiach przod.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
i fotki (bez tablic bo jeszcze nie moje)
wracam z zakupu:


i obecne




wpadło radyjko

instalacja gazowa- sterownik LPGTECH, wtryski Barracuda, reduktor AC-01 i butelka w kole

kierownica eSkowa i wróciło ori radyjko

felgi 17" z A8 D3
