.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 23.sty.2025 13:05:26

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 17.kwi.2014 16:27:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Witajcie, komu dać zarobić, ale żebym ja był zadowolony??
Pacjent moje S6, stuka, nie cieknie.
A może pchać używańca, bo regeneracja - różne opinie czytałem :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 18.kwi.2014 13:47:34 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
A drążki sprawdzone, czy to nie one przypadkiem stukają? Drążki wymienisz bez prucia magla, a jeśli to to - szkoda zrzucać.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 18.kwi.2014 17:50:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 13.sie.2003 11:35:46
Posty: 6442
Lokalizacja: Kraków
arthurr napisał(a):
A drążki sprawdzone, czy to nie one przypadkiem stukają? Drążki wymienisz bez prucia magla, a jeśli to to - szkoda zrzucać.

Zrób jak radzi Artur, no chyba że masz 100% pewności że wali magiel. Tylko zmień całe drążki, nie tylko końcówki. U mnie pomogło ;)

_________________
Marcin
Skoda Superb 1.9 TDI
BMW R1200 GS, Aprilia Mana 850


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 22.kwi.2014 09:41:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Dobra zmienię i dam znać, tego nie ruszałem bo fachman twierdzi, że to się nie sypie, ale lepiej wywalić 200 na nowe drążki i i jeśli to nie to, mieć je nowe do magla po regenie, niż 1,5k na zregenerowanie sprawnego magla i potem kupić drążki za 200 :), a sporo się naczytałem też jak to z tą regeneracją bywa :(

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 22.kwi.2014 12:53:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 14.paź.2006 15:30:56
Posty: 493
Lokalizacja: Bytom
Kup używkę z jakiegoś pewnego egzemplarza i będziesz miał spokój.
Tez w A8D2 chciałem regenerować,miałem jak Ty,czyli nie ciekło tylko stukało,rozeznałem temat i oni ze stukaniem niewiele zrobią i kasę wywalisz w błoto.
Ja kupiłem używkę w dobrym stanie,po niewielkim przebiegu i autko jezdziło jak ta lala.

_________________
http://bytom.blox.pl/resource/rekordowegraffiti3.jpg


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 22.kwi.2014 16:32:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
Niby gość co ma robić, mówi, że nie będzie stukało po naprawie, ale zacznę od tych drążków, zawsze to mniejsze pieniądze do utopienia :)
A tak mnie to wq.... że odbiera radość z jazdy - a może to dlatego że to nie B

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 22.kwi.2014 22:14:53 
Wulkanizator

Dołączył(a): 31.paź.2005 15:35:35
Posty: 1950
Lokalizacja: Orzesze
Fajny meches jak twierdzi że drążki się nie sypią :D Miałem w łapie 2 komplety drążków po wymianie - jedne martaba, drugie swoje - wybite tak, że latały nie tyle luźno co z kilkumilimetrowym zakresem między kulką a gniazdem. Te przeguby nie mają gumy zabezpieczającej (jeśli nie liczyć harmonijki przekładni), smar po latach twardnieje i się wykrusza, po czym wybija się gniazdo z tworzywa. Przed stukaniem następuje zazwyczaj skrzypienie w suchych i ciepłych dniach - znak że smaru już nie ma :)

Drążki bardzo łatwo sprawdzić nie wymieniając ich - wystarczy zsunąć harmonijki, przyłożyć palucha na sam przegub pod harmonijką i druga osoba musi poruszać kierą jak przy sprawdzaniu gałek.

_________________
dawniej:
A100 C2 2,0 D 2000-2001 RIP
A100 C3 2,3 B+G 2001-2004
A80 B3 1,8 JN B+G 2004-2005
w AKP:
S4 AVANT 2,2T + LPG 2005-2008 (sprzedana :( )
A90q B3 2,3 NG/ABH 2008-2013
A6 C5 2,8 B+G avant q tip 2008 -


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: ALL - Regeneracja magla servotronic - Warszawa
PostNapisane: 23.kwi.2014 07:24:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.sty.2005 10:02:49
Posty: 2719
Lokalizacja: Warszawa
U przy małych ruchach kierownicą, w zakresie luzu jest cisza, zaczyna walić jak ruszam kierownicą w zakresie większym jak 10-15st, wtedy puka tak metalicznie.
Drążki zamówione, trochę dyskutowali, ale powiedziałem, że skoro nie potrafią zdiagnozować - to mają wymieniać co każę :)
Też mi się wydaje, że jak na magiel, to trochę za szybko (300k km), a drążki pewnie fabryczne, bo ich nie wymieniałem nigdy, a szwajcar też pewnie nie, bo cały zawias był ori z 1-go montażu jak zmieniałem po zakupie.

_________________
Pozdrawiam
Zagór

RS3 [8V] Sportback '15
S3 [8L] Nogaroblue '01
BYŁO
S6 [C5] Avant 4.2 quattro '01
A4 [B5] Avant 1.8T quattro '97


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 8 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: