Też się podłaczę bo chyba mam podobny problem tyle że w C5. Jest jedna różnica - mam usztywniony poxipolem króciec pompy vaqu i czuję, że pedał jest twardszy, czasami muszę zaprzeć się plecami o fotel aby mocniej zahamować. Wg vaquometru podpiętego na trójniku zaraz przy pompie vaqu (wpiąłem sie w miejsce środkowego przewodu) na wolnych obrotach podciśnienie wzrasta wmiarę szybko do ok 0,5 i potem powoli dobija do ok 0,7-0,8. Dla tego zakładam ze pompa już do wymiany. To ta różnica. Odnośnie ABS to mam tak. Jadę powoli dojeżdżając do skrzyżowania czy przejazdu kolejowego gdy na liczniku może ze 20km/h mocniej dociskam pedał (spodziewając sie że auto stanie jak wryte) włacza sieabs i auto sunie kawałek terkocząc pedałem. Rozpędziłem się do 80Km/h i mocno depnąłem, abs zadziałał tak jak powinien przez ułamek sekundy nawet usłyszałem popiskiwanie koła. Uznałem ze abs jest OK, komputer podłączony nie wykazał żadnych błędów, esp też wydaje się być OK Do momentu gdy nie przeczytałem tego tematu myślałem że to opony, fakt rocznik już stary ale bieżnik jak nówka.
Co mogę sprawdzić i jak? Dysponuję laptopem i kabelkiem tylko nie bardzo wiem co w "hamulcach diagnozować".
_________________ Audi C6 3.0TFSI Audi B6 1.8T BEX 190KM Audi A6 1.9 TDI AVF 2002r. Passat B5 1.9 TDI AFN 1999r. Srebrne Audi 80 B4 1.9 TDI 1992r VW Polo 1.3 LPG 1986r.
|