Co do silnika ANK z tego co zauważyłam nikt nie ma z nim najmniejszych problemów. Dużo osób zmienia z AQJ (z powodu nadmiernego brania oleju i niebieskiej łuny z wydechu) na ANK który praktycznie go nie wciąga - mi między wymianami ubyło pół bagnetu (AMS 5w40) - nie wiem ile to jest w przeliczeniu na litry, bo nie dolewałam.
Co do "harmonogramu liftingów" to do MY 2000 (06/00) był ni to przedlift, ni to półlift, ponieważ maska i zderzak poliftowe, jednak całą resztę miał przedliftową, silnik AQJ, skrzynia MT i AT, MY 2001(07/00-06/01) to półlift charakteryzujący się jak w przypadku A6 częścią przedliftową, a częścią poliftową, przedliftowe - lampy przód, lampy tył, tylna blenda, wybierak skrzyni, włącznik świateł, poliftowe - znaczki p/t, licznik, kierownica, od 09/00 silnik ANK, skrzynia MT i AT od MY 2002 (07/01) wszystko poliftowe, silnik ANK, skrzynia tylko AT, od MY 2004 RNS-e. To tak w telegraficznym skrócie.
Całą resztę opisał ten wyżej