Witam,
Jakiś czas temu zaczęło mi wywalać błędy dla sondy lambda za katalizatorem. Myślałem, że to może kwestia jakości paliwa, ale błąd powraca po wykasowaniu, a paliwo zmieniałem już 3 razy. Nie mogę niestety sprawdzić na wykresie jak pracuje sonda bo opcja Measuring Blocks w VCDS jest wygaszona (ktoś może wie dlaczego?).
Czy sonda nadaje się już ewidentnie do wymiany, czy można jeszcze ewentualnie coś sprawdzić?
Kod:
2856 - Oxygen (Lambda) Sensor; B1 S2
P1114 00 [096] - Internal Resistance too High
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 97505 km
Date: 2014.06.02
Time: 18:54:33
2945 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0139 00 [101] - Response too Slow
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 97504 km
Date: 2014.06.02
Time: 18:53:18
4023 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0138 00 [237] - Signal too High
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 13
Mileage: 97499 km
Date: 2014.06.02
Time: 17:51:08