.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 28.lis.2024 04:00:59

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: na co swap
PostNapisane: 29.cze.2014 11:19:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
http://otomoto.pl/audi-a6-3-0-quattro-s ... 88045.html

Koledzy krótko na temat, jaki silnik (mam na myśli jakąś starą sprawdzoną konstrukcję fajnie jeżdżąca ) by tu można fajny za rozsądne pieniądze wsadzić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 29.cze.2014 11:30:29 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2013 12:06:40
Posty: 723
2.5 TDi z c4

najlepiej wsadzić 3.0TDI ten 240KM z końca produkcji żeby miało ręce i nogi

poza tym chyba żadna okazja 33 tyś za tyle można sprawny kupić a tu nic nie sprawdzisz co działa a co nie

_________________
Czy leci z nami B-O-L-E-K?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 29.cze.2014 11:52:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
hmm tak to żadna okazja to było dla przykładu ale tak się zastanawiam aby kupić coś z nie działającym motorem za jakieś 25 tyś i wsadzić coś w stylu 2.7bT..... albo coś innego ciekawego... 2.5tdi z kolei trochę słaby, tzn inaczej skrzynie z quattro w tdi są bardzo krótkie, więc swap na tdi to tak słabo ze względu na skrzynie....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 29.cze.2014 19:12:13 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.paź.2004 08:30:29
Posty: 10334
Lokalizacja: Siedlce
Auto: A4 B7 cabrio 2,0 Tfsi quattro. 200KM.
Po co sobie na siłę życie komplikować? Nie lepiej kupić cały na chodzie w takiej konfiguracji jaką potrzebujesz?

_________________
Było dwanaście OOOO w tym siedem quattro, zostało cabrio B7 2,0TFSi quattro do zabawy+ Coupe quattro 8B 2.6 V6 syna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 29.cze.2014 20:38:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2013 12:06:40
Posty: 723
http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=35095151


tu jest wybór na swapa

_________________
Czy leci z nami B-O-L-E-K?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 30.cze.2014 00:14:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
o ten link co podałeś całkiem nie zły... Mały v8 bo widzisz w a6 c6 nie ma za bardzo sensownego silnika, a auto mi się cholernie podoba wizualnie. Każdy kto ma jakiekolwiek pojęcie o motoryzacji to ucieka jak najdalej od nowych technologi... no chyba ze kupuje nowe lub prawie nowe...
Tak chodzi mi po głowie cały czas 2.7bT tylko nie wiem czy to wszystko podejdzie , nie mam aż tak rozległej wiedzy... Generalnie vag to klocki lego tylko trzeba wiedzieć co od czego pasuje, a z tym u mnie to już gorzej ;-)
3.0 tdi fajnie jeździ ale koszta utrzymania to trochę pomyłka. Mam na myślo oczywiście te pierwsze 3.0tdi Te od 2008 poprawione niby poprawione ale cholera wie bo jeszcze nie mają zbyt dużo nalatane. Mimo że jestem fanem diesela ze względu na charakterystykę to z przykrością stwierdzam że ropniaki się popsuły jeżeli chodzi o trwałość... dla tego boje się nowszego tdi-ka i tak pomyślałem o jakiejś dobrej i rozsądnej benzynie i tak wpadł mi pomysł o 2.7biT do tego auta...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 30.cze.2014 11:56:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.kwi.2009 19:53:18
Posty: 2579
Lokalizacja: Limanowa/NS
Tutaj chyba nikt takiego nie robił

Przecieraj ślady :peace:

_________________
A4 B6 1.9tdI
S85D


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 30.cze.2014 12:01:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.maja.2005 18:38:44
Posty: 3228
Lokalizacja: Pomorze
Auto: C7
Bez sensu.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 30.cze.2014 12:35:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
moze bez sensu ale w a6c6 nie ma fajnego silnika w tym problem... a auto mi sie podoba taka prawda.. ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 01.lip.2014 20:49:26 
mały v8 napisał(a):
Po co sobie na siłę życie komplikować? Nie lepiej kupić cały na chodzie w takiej konfiguracji jaką potrzebujesz?


wszystko w temacie....


Góra
  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 01.lip.2014 22:46:26 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
ale nie ma auta w takiej konfiguracji jaka jak chce dla tego muszę sobie trochę skomplikować ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 01.lip.2014 22:58:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.maja.2008 00:43:30
Posty: 388
Lokalizacja: Wrocław
2.8 ACK czy 2.7T to fajne sprawdzone siniki nadające się pod gaz, weź tylko pod uwagę co będzie później przy odsprzedaży... :/ jeśli koniecznie się uparłeś na C6 to może jest to sposób żeby nim jeździć za rozsądne pieniądze.

_________________
C3 1.8S Pb+LPG 2007-06.10.2009 [*]
C3 2.2E Pb 2009-2020
B3 1.8S Pb+LPG 2013-2016
B5 1.8T Pb 2016-2021
D2 4.2 Pb+LPG 2021-?
B5 2.8Q Pb+LPG 2021-?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 01.lip.2014 23:18:46 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
Na razie to teoretyzuje trochę , chodź nie do końca bo jeżeli taki swap możliwy i w tej kwocie o której myślę to przystępuje do działania... Jeżeli chodzi o sprzedaż takiego modzonego auta to uważam że powinno pójść jak świeża bułeczka, bo zauważ że w tym modelu nie ma rozsądnego silnika z Q oczywiście.....
Na razie to się dowiaduje wszystkiego co i jak i zobaczymy co dalej....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 02.lip.2014 07:59:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
Zdecydowanie 4.2, w którejs z najtrwalszych wersji :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 02.lip.2014 16:34:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
tak zgadzam się 4.2 jest trwałe w tych starszych odmianach, tylko że trochę dużo pali...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 02.lip.2014 20:34:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lut.2007 21:05:21
Posty: 2798
Lokalizacja: WWL
MariuszGaaa napisał(a):
tak zgadzam się 4.2 jest trwałe w tych starszych odmianach, tylko że trochę dużo pali...



po co zakladasz kolejny temat o tym "samym" w innym dziale???


Czuwający nad spokojem patrzą i nie widzą

_________________
życie jest za krótkie żeby jeździć diesel'em
BEZ TRANSPORTU NIE MA NIC
..........................................................................
100C4/S4 4.2 V8...było
accord V .....było
Łoś V70 w AEL'u było
w211 3.2lpg 2003r czarny sedan było
A6c6 3.0 tdi było
s124 605.911 pojechał dalej nabijać km


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: na co swap
PostNapisane: 03.lip.2014 00:04:33 
Użytkownik

Dołączył(a): 09.maja.2012 23:27:54
Posty: 116
Będę szczery, jestem cholernie nie zdecydowany, albo inaczej chciałbym coś czego nie ma. Czyli Starą, pewną i niezawodną technologię, która fajnie jedzie, stosunkowo dużo nie pali i utrzymanie jej też jest rozsądne... Do tego w miarę nowym opakowaniu :D Cały czas drażę, a jak się nie obrócę to dupa z tyłu... :/

Dobra temat można zamknąć. Muszę sam jeszcze pomyśleć co dalej...

Dziękuje wszystkim za odpowiedzi i Pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 29 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: