.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lut.2025 22:32:46

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 02.lip.2014 12:01:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2014 08:19:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto: Audi 100 C4
Mam problem gdyż chcąc ostatnio podpiąć się pod komputer wywalało komunikat że brak połączenia. Co się chwile później okazało, brak jest jednego kabelka poprowadzonego do wtyczki z impulsami. Wtyczka z zasilaniem ok, ale o ile dobrze pamiętam to brak poprowadzonego pinu (K). Czy mógłby ktoś podpowiedzieć skąd trzeba poprowadzić i skąd idzie kabelek do pinu (K)? Czy to będzie szło bezpośrednio od sterownika? Bo chciałem sprawdzić co jest powodem falowania obr. na ciepłym silniku ;)
Obrazek
Obrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 02.lip.2014 19:28:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Jaki to motor? Czemu tak trudno podać rodzaj jednostki? Jak tu można podpowiadać, jak nie wiadomo o czym mowa?

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 02.lip.2014 20:07:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2014 08:19:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto: Audi 100 C4
2.3 AAR 91r.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 02.lip.2014 21:53:08 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Nie wiem, może się mylę, ale do AARa nie podepniesz żadnego VAGa. Jedyna możliwość diagnostyki silnika to kody błyskowe (jest kilka tematów i opisów jak to zrobić na forum). Ale z tych kodów wiele się nie dowiesz. Użyj szukajki. Jest multum postów o falujących obrotach motorów z mech. wtryskiem.
Najczęstsze przyczyny to:
- nieszczelność układu dolotowego,
- zapieczony krokowiec,
- uwalona sonda Lambda,
- źle wyregulowane ustawienie pozycji biegu jałowego na przepustnicy,
- bajzel w kablach czy wtyczkach
- ....................
Zacznij od szczelności dolotu.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 02.lip.2014 22:28:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.sty.2009 11:19:33
Posty: 310
Lokalizacja: Warszawa
Zacznij od silnika krokowego.

_________________
JEST: AUDI 100 C4 Avant ABC '94
JEST: AUDI 100 C3 Avant 2.3 B-G '89/'94
BYŁ: AUDI S4 C4 '93 AAN [*]
Obrazek Piszę poprawnie po polsku


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 03.lip.2014 09:13:44 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2014 08:19:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto: Audi 100 C4
1.Gdy odepnę silniczek krokowy w czasie pracy silnika zmieniają się obroty więc jeśli się nie mylę to oznacza że działa on i jest ok.
2.Sprawdzałem szczelność dolotu i paradoksalnie kiedy właśnie rozszczelniałem dolot obroty troche sie uspakajały.
3. Jeszcze większe zdziwienie wywołało u mnie ustanie falujących obrotów po odkręceniu korka wlewu oleju.
A mam instalacje lpg i faluje tylko po nagrzaniu silnika na benzynie i nie koniecznie zawsze, bo czasami cały dzień moge jeżdzić i na jałowym ani razu nie usłyszeć falowania, a jak juz zacznie to się uspokoić nie może :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 03.lip.2014 11:41:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Zdejmij gumę i zobacz jak wyglada klapka przepływomierza. Musi być idealnie prosta i nie dotykać gardzieli przepływki.

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 03.lip.2014 12:41:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2014 08:19:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto: Audi 100 C4
Właśnie ta klapka gdy ja poruszałem lekko przycierała, ale zdawało mi się nieznaczące. Co mam z tym zrobić?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 03.lip.2014 14:06:44 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 22.cze.2005 21:01:20
Posty: 799
Lokalizacja: Świnoujście
Poluzować śrubkę i ustawić tak by nie obcierała. :D

_________________
C5 2,4 APS Q TIP
SHARAN 1,9 AUY TDI
C4 2,3 AAR +LPG -było


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [100 C4] brak poprowadzonego połączenia do wtyczki VAG
PostNapisane: 04.lip.2014 10:10:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.cze.2014 08:19:34
Posty: 10
Lokalizacja: Bartoszyce
Auto: Audi 100 C4
Już zrobione na styk elegancko. lecz to niewiele pomogło, obroty dalej sobie latają. Ciekawi mnie dlaczego gdy odkręce korek wlewu oleju to silnik chodzi ładnie hmm. ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 10 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 89 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: