Na wadze nie wyjdzie więcej jak 750 kilo bo w środku nie ma nic poza fotelami z escorta RSa kubły ori recaro, szelki kierowcy i tyle, po podłodze puszczone rury ze wzmocnieniami, obspawane wszystkie 'zwykłe' spawy i fabryczne zgrzewy, brak podsufitki, wykładziny, boczki drzwi zastąpione czarną plexą "aby nie widać środka", z tyłu nie ma nic, w bagażniku nie ma nic, poza zespawanymi rurą kielichami puszczoną potem do wzmocnień podłogi.
Wydech jest 4-2-1, krótka strumienica i tylko końcowy z dwójki GTIka oczywiście przelotowy, zawias przełożony kompletny wraz z gwintem H&Ra z trójki, wizualnie skrzynia biegów jest mniejsza od tej ori z 1.1, silnik wiadomo większy, lecz to nadal zwykły ABF.
Koła ori serduszka stalówki 14 golfowe, na nich uniroyal rally 165/65, hamulce z przodu golfowe ale tarcze wentylowane 239mm, pompa z servem z matiza, bo wydajna i przy tym malutka.
W aucie jest normalny komputer pokazuje średnie spalanie, temp oleju i wszystko inne co potrzebne.
Na suchym dobrym asfalcie do 3 biegu szuka się trakcji, na mokrym potrafi zamielić zawsze, nawet powyżej 180 niestety
Kierownica malutka Momo Corse, szelki 4 punktowe cale szerokie,
Zamówiłem do niego liquiy moly, gąbkowy filtr powietrza tzw grzybek. obecnie konstruuję mu jakiegoś air boxa, szukam wlotów powietrza z nadkola, gdzieś widziałem ładne, ale nie pamiętam kaj.
Tylny zawias muszę nieco przerobić bo nie pracuje, często go wynosi zwłasza przy dużych prędkościach, opony są za wąskie względem takich hebli.
Bak paliwa jest za mały. Spalanie 'w trasie' (czyli 70km/h, bez wyprzedzania, jadąc jak trabantem) 5.1l/100km. Idąc na odcięciu od świateł do świateł nie bierze więcej jak 12l/100km.
Na zwykłym paliwie wyszło tyle co w podpisie, mam wykres dla niedowiarków. Czekam na oferte od gościa z programem na ponad 170 koni, w tym przeliczony porządny wydech, wtryski, nowy program.