.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 22.lut.2025 08:26:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2011 08:49:00 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
z bieżących rzeczy:

nowa skrzynia ma przełożenie 3,89, czyli jest dłuższa niz wiekszość skrzyń quattro gdzie jest stosowane 4,11
ponieważ mam napędy od B3 quattro, musiałem znaleźć długi dyfer 3,89 aby usiadł na sanki bez przeróbek
okazało się ze w coupe quattro jest tylna zawiecha identyczna jak w B3 (w B4 juz jest inne zawieszenie z tyłu i dyfer z długą obudową) i dyfer 3,89 - oznaczenie CAU (35 zębów na talerzu i 9 na wałku atakującym) występuje w wersji 2,8 V6 silnik AAH
dyfer, dzieki koledze DeS juz jest u mnie i bedzie aplikowany tam torsen zamiast otwartego mechanizmu róznicowego...

Obrazek

szyby tylne z poliwęglanu juz gotowe wraz z wlotami NACA 2x3cale ;)

kolega qpeciarz z forum B2 zrobił piekną robotę, nawet napis quattro pozostał jak w oryginale..

Obrazek

Obrazek

Obrazek

łączna powierzchnia wlotów to 4x45cm2 czyli 180cm2, liczę że dzieki zabudowie chłodnicy i efektowi podcisnienia bedzie wystarczające chłodzenie przy zastosowaniu dużej chłodnicy z 2 wentylatorami

no i w koncu finalne ostateczne ustawienie silnika, wczoraj w Kętrzynie zatwierdzone... widać że teraz jest to samochód Flinstona ale zostanie zakmnięta klatka w miejscu pałąków przy słupkach A (od razu bedzie to łapa pod skrzynie) oraz na pałąku głównym wiec bedzie jeszcze większa sztywność budy ;)
flansze na połosie są około 3cm od podłużnicy, maska sie powinna zamknąc ;)

Obrazek

no i moje ulubione porównianie z silnikiem 2.2 R5 - widać cofnięcie silnika VR6

Obrazek

z pozytywów na 95% zostaje magiel z RS2, bedzie trzeba tylko zrobic customowe drążki.. ogólnie widać że jakoś to wszystko mniej wiecej zaczeło ze sobą pasować... nawet stabilizator na wzór KRB bedzie montowany z tyłu ;) sanki całkowicie do przerobienia... praktycznie od nowa sie to auto robi.. echh

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2011 09:12:27 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 29.gru.2003 01:13:03
Posty: 5215
Lokalizacja: Jastrzębie Zdrój
Auto: Audi 200 20V Avant V8 4,2, A8 D2 4,2
A i tak rację mają ci, co do Calibr i Golfów zakładają plastikowe spoilery i progi. Bo tanio, a jak widać ;).

Tu tyle roboty, tyle kasy, a z zewnątrz nadal stary strup :D

_________________
rodzynek
Piszę poprawnie po polsku.

Obrazekklik na zdjęcie
200 20V Avant 4,2


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2011 16:01:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
za chłodzenie R32 turbo bedzie odpowiadać ta o to mała chłodnica o wymiarach rdzenia 725x480x40mm + 2 wentylatory pchające o śrenicy 14 cali każdy ;)

Obrazek

Obrazek

jest to największa chłodnica jaką znalazłem w katalogu nissensa, no i oczywiście cała z aluminium i wloty po jednej stronie, oryginalnie oczywiście VAG, a konkretnie audi A8 D3 4.2 V8

polecam dla osób szukających wydajnych wymienników ciepła..

zaczałem też dłubać kolektor ssący - na razie mam flansze wycięta (dzieki Guzior)

Obrazek

Obrazek

robią się trąbki, zaplanowałem juz wstępnie plenum - bede w weekend w Ketrzynie to przymierze to wszystko, trzeba bedzie lekko wyportować głowice bo dałem ciutke większe wloty we flanszy, przepustnice mam z mustanga 80mm, tez jeszcze flansze trzeba zrobić..

powoli do przodu..

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2011 16:54:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.lip.2008 13:06:15
Posty: 49
Lokalizacja: lubelskie
Kolego możesz mi skrobnąć na PW koszt tej chłodnicy ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.wrz.2011 19:44:42 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
moge napisać nie na PW - 500 PLN

chłodnica jest bardzo duża ! u mnie bedzie leżeć w bagazniku ale słaobi widzę umieszczenie jej na stojąco ;)

na allegro jest kilka sztuk - tylko większośc ma wloty po różnych stronach ;P

http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=18690

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 27.wrz.2011 22:27:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
zeby nie było ze nic sie nie dzieje ;)

umyłem troche z syfu compomotivy, do upalania chyba nie trzeba bedzie ich malowac

Obrazek

bywszy we wrocku odebrałem w koncu szyby z poliweglanu (juz foty wrzucałem) z wlotami NACA ale tez panel do zegarów - mam juz kupione cisnienie oleju do kompletu DEFI tylko jeszcze w USA lezy
na razie jeszcze szybka oklejona folią

Obrazek

trzeba było zrobić mocowania i wyfrezować troche - kolega qpeciarz ładnie to zrobił !

Obrazek

silnik juz sam wisi na swoich łapach od jakiegoś czasu - przymiarka FMICa

Obrazek

Obrazek

Obrazek

powstanie tez kolektor ssacy dwukomorowy coś na wzór tego

Obrazek

w tym celu dorobione zostały trabki z rurki 48mm - pole wlotu w głowicy 16 cm2
podziękowania do Guziora z BRmotoRS za wykonanie !

Obrazek

do tego jeszcze mam wycięte flansze pod kolektor wydechowy i przepustnice 80mm

Obrazek

kupiłem tez wlew paliwa z R8 bo okaząło sie że seryjny nie zadziała z custom zbiornikiem - nie wiem co z tym jeszcze zrobie ale taki gadget kupiłem pod wpływem chwili ;)

Obrazek

troche jakiś perdołek dokupiłem ... za 3 tygodnie moze bedzie cos mozna wiecej pokazac

ogóleni auto jest bez podłogi, robią się nowe mocniejsze podłużnice przez całą długość auta i mocowanie tej ogromnej skrzyni, potem magiel i bedzie z górki ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 29.wrz.2011 14:08:08 
Użytkownik

Dołączył(a): 22.sty.2010 00:34:07
Posty: 72
Lokalizacja: Kraina jezior LLB i okolice
O ja pierd**** le :galy:

Tosz to szok !

Auto budowane od nowa :peace:

_________________
Gdzie zaczyna sie zabawa,tam kończy się ekonomia - Audi Coupe Quattro 7A


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 12.paź.2011 10:16:46 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
pare gratów z hameryki

Defi cisnienie oleju + czujnik temepratury (jeszcze nie wiem czy bedzie to olej czy woda - wyświetlanie na display)
Obrazek
Obrazek
tym samym jest juz komplet customowych zegarów
Obrazek

mam zatem nadmiarowo kupiony zegar Greddy do cisnienia oleju - jak ktoś zainteresowany rozstane sie z nim za 350 PLN
Obrazek
jakas taka jeszcze dodatkowa podstawka przy czujniku - nie wiem po co to jest ?
Obrazek

no i pedaliera tiltona, nowa seria z aluminium
Obrazek
mozna sobie przesuwac gora - dół nakładki zmieniając przełożenie pedału oraz na boki - zmiana rozstawu - bardzo fajne pedałki ;)
Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.paź.2011 21:50:03 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
No no fajne gadżety :D

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.paź.2011 12:42:10 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.cze.2010 15:26:10
Posty: 8
Lokalizacja: Mazowsze
Widzę, że nie zaniedbujesz promocji swego projektu. :D

_________________
8K 2.0TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 29.lut.2012 18:30:56 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
nowy FMIC z iveco
Obrazek
pewnie na 600KM styknie
Obrazek
Obrazek
dziwne wloty wewnątrz - takie dodatkowe uzebrowanie kanałów ma pomóc w chłodzeniu ?
Obrazek
oryginalnie jest w 6 litrowym dieslu wiec przepływ powinien byc OK
Obrazek

mam taki sam ale uzywany i troszke juz utlenione lamelki w 3 górnych rzędach, w kazdym razie wygląda to tak podczas przymiarki, dodatkowo bedzie on zabudowany w sensie takie kierownice powietrza na powierzchnie:

Obrazek

bak,
Obrazek
Obrazek
Obrazek

bak miał byc pierwotnie mocowany jak w oryginale czy pomiedzy tylnymi nadkolami i z takim założeniem był kupiony:

Obrazek

ale bedzie za tylnym dyfrem coś tak jak w nissanie TOMSONa

Obrazek

chłodnica bedzie na stojaka z tyłu, to jednak najlepsze rozwiązanie, bo masa bedzie niżej, a to jakies 50kg, bedzie mozna zabudowac scianke grodziową, bedzie mozna wykorzystac seryjny wlew paliwa (wczesniej wypadał na podszybiu_ - ogolnie same plusy

niestety bak trzeba bedzie zmniejszyc o 1/4 po szerokości i podciąć lekka na mocowania drązków w tylnych sankach - pojemnośc zmniejszy sie z 75 do około 45-50L

ogólnie byłem dzisiaj obudzic audi i Kefira z zimowego snu, na szczescie wszystko odtajało i mam nadzieje prace ruszą na nowo ;)

przymierzylismy dzisiaj wszystko finalnie, wszystko juz dokładnie wiadomo, co i jak bedzie, zmiesci sie wydech 3 cale do samego konca, ogólnie wszystko zajebiscie pasuje i jak bedzie tak jak to dzisiaj załozylismy to bedzie naprawde fajne auto, co prawda zbudowane od podstaw no nowo, nie spodziewałem sie zaczynając projekt ze zrobie w nim tyle zmian ;)

Obrazek

pedały

Obrazek

rekaw i lewarek, który spasował idealnie

Obrazek

kupiłem kiedys dla jaj wlew z audi R8 okazuje sie ze to zajebiscie fajny wlew i bedzie zamontowany ;)

Obrazek

Obrazek

aha no i zrobiłem projekt wydechu ;)

Obrazek

wiem ze ciagle mało pokazuje konkretów, moze co poniektórzy bedą zawiedzeni ze auto jeszcze nie jezdzi... ale Ci co kiedyś zrobili cos wiecej niz zwykłego swapa wiedzą ile to jest czasu, roboty i kasy żeby cos porządnie zrobić

magiel juz zamontowany, pasuje wszystko z drążkami ;), mocowanie skrzyni tez juz jest z wykorzystaniem oryginalnej poduszki działającej w dwie strony..najnizszym punktem podwozia bedzie skrzynia i miska olejowa... podłoga w przedziale pasażerskim az do konca auta bedzie płaska jak stół, z tyłu oczywiście bedzie sie lekko unosić zeby to robiło za dyfuzor ;)
kanał jest tak ogromny ze pomiesci wszytskie instalacje, wał, wydech, rury do chłodnicy itd

mysle ze za miesiąc jak pojade to beda juz takie ładniejsze fotexy jak sie Kefirsky spręzy z robotą ;)

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 01.mar.2012 17:16:59 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.sty.2009 11:50:51
Posty: 1187
Lokalizacja: Śląsk
Auto: E34
No nieźle Ci idzie. Nie przejmuj się, że mało zrobione, ważne żeby było zrobione dobrze,a anie na szybko i potem co jazda poprawka bo coś źle chodzi itd. Czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę ;]

_________________
Było: 100 C4 94' 2.5TDI -> 100 C4 93' 2.3 -> S4 C4 92' 2.2t


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 01.mar.2012 20:35:01 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.lis.2003 22:48:52
Posty: 6184
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: V70
Fajny ten projekt wydechu, no i pedały zajedwabiste :)

_________________
było: B2 coupe, B3, B4, B5, C3 i 2x C4, S3 8L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 01.mar.2012 23:41:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.sty.2005 22:59:19
Posty: 168
Lokalizacja: Radom
teoretycznie kiedy zakladasz ze auto bedzie juz gotowe tak na 99%??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 22.lip.2014 08:06:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
tarcze z ML 345/32,zaciski touareg/cayenne 6 tłoczków, 17cali compomotive MO

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


Obrazek


Obrazek

Obrazek

GT 35/40 + TIAL 44 + ITG 100mm

Obrazek

Obrazek

Obrazek

caster / camber / pro ackerman mod ON ;)

Obrazek

lotka ZENDER

Obrazek

camber/caster plates

Obrazek

więcej na facebooku

https://www.facebook.com/audiB2quattro

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 22.lip.2014 15:13:36 
Użytkownik

Dołączył(a): 08.paź.2010 15:13:30
Posty: 721
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
Auto: C5 1.8T, B6 1.8T
Woow, myślałem , że projekt umarł....

_________________
Pozdrawiam,
Janek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 22.lip.2014 15:36:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 18.wrz.2012 18:32:13
Posty: 708
Lokalizacja: Gdańsk
Auto: Audi 200 20V turbo quattro
To chyba najgrubszy projekt tego działu obok B4 1.8tq by FranoF1. Szczególnie zasługuje na uwagę ze względu na niebagatelny pomysł, którego autor jak widać trzyma się twardo. Bardzo kibicuję i podglądam od jakiegoś czasu także na Fb. Pozdr

_________________

Audi 200 quattro 20V turbo '89 sedan
Audi V8 d11 4.2 '93


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 04.sie.2014 07:41:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Obrazek

Obrazek

Obrazek

najwazniejsze ze uklad kierwniczy skonczony - wiecej na fejsie

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 27.sie.2014 07:05:19 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Cenna informacja dla osób które planują kupic pedal box Tiltona, do zestawu trzeba zakupic tzw throttle linkage system za jedyne 123 USD ten mechanizm do linki gazu jest identyczny dla pedałów w wersji metalowej i aluminiowej. Kupując zestaw oddzielnie trzeba domówić ten jakze wazny system dzwigienek do regulacji pracy przepustnicy

Obrazek

Magistrala wodna ukończona, zdjęcia jeszcze ciepłe prosto z placu boju. Całość prowadzona rurkami aluminiowymi 40mm. zamontowana dodatkowa pompa wspomagająca obieg płynu chłodzącego craig davies. zbiorniczek wyrównawczy tez ma juz swoje miejsce w bagażniku, podobnie jak elektryczna pompa wspomagania układu kierowniczego. Mam nadzieje ze w przyszłym tygodniu powstanie układ paliwowy (na razie z pojedynczą pompą Bosch 044) i jest realna szansa na odpalenie auta jeszcze we wrzesniu...

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi 80 B2 2-door sedan quattro R32 VR6 turbo projekt !
PostNapisane: 27.sie.2014 08:08:11 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 15.sty.2009 14:51:54
Posty: 213
Lokalizacja: Wawa
Kupilem kolejny silnik R32, tym razem trafil sie idealny dawca, czyli Phaeton 3.2 V6 dlaczego idealny bo w serii wzdłuznie i miska olejowa nie jest tak głęboka jak w touaregu, poza tym to normalne R32. Podczas kiedy obecny seryjny silnik bedzie testowany z tego egzemplarza powstanie hybryda, tzw R30

Obrazek

Obrazek

pisałem niedawno ze tarcze 280/22 z tyłu wydają mi się za małe i zastąpię to tarczą 330/22... doszedłem do wniosku ze seryjny zacisk z audi S8 jest tez za mały i powierzchnia klocka jest za mała, ponieważ klocek nie obejmował całej powierzchni roboczej tarczy 330. Zakupiłem wiec tylne zaciski z Porsche Cayenne i teraz mam komplet zacisków z jednego auta Cayenne / Touareg 3.2 V6 czyli własnie ze znanym i lubianym VR6 w odmianie R32. Przód 6 tłoczki ZR/ ZL 17 a tył widoczne na zdjeciu 4 tłoki...Po dzisiejszych przymiarkach zestaw poszedł do zrobienia adapterów... wiecej na fotkach - na ostatnim zdjeciu porównanie klocków. Dodam ze zaciski oryginalnie pracują z tarczą 330/28 ale różnica w grubości nie ma znaczenia bo jest zapas na ruchu tłoczków.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

_________________
audi b2 2-door quattro R32 VR6 turbo projekt

https://www.facebook.com/audiB2quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 244 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 13  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: