.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 14:55:52

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 02:33:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Wita serdecznie. Od kilku dni jestem posiadaczem allroada z silniczkiem 2.7T. Proble mam z nim taki że bardzo ciężko odpala. Nie ma błędów. Czujnik temp cieczy wsadziłem nowy. Gdzie szukać ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 06:58:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
LPG jest?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 16:53:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Hej. Nie ma LPG. Dzisiaj wywaliło błąd 17965. Auto nie ma tez mocy takiej jaka powinno na 250 kucy mięć-(


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 18:31:45 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Odczytaj wartości z kanału 32. Potem skasuj błędy i zrób logi z kanału 3 i 115 jednocześnie. Przydałoby się z 1 przyśpieszenie od 1000rpm do odcinki na 3-cim biegu + kilka wciśnięć i odpuszczeń pedału gazu - tak w okolicach 3000 wciskasz, 4000 puszczasz. Logi wrzuć na http://vaglog.rtnet.pl/ i wrzuć tu linki.

Do sprawdzenia masz:
- N75 wraz z aktuatorami;
- DV;
- trójnik przepustnicy;
- generalnie wszystkie wężyki ciśnień/podciśnień, zaworki itd. ...

Jak zrobisz te logi, to powinno się przybliżyć, gdzie leży problem.
Uzupełnij profil, bo nawet nie wiadomo, skąd jesteś?

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 20:25:11 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
profil jutro uzupelnie a tutaj logi
http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_180943.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 21:30:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Logi zrobiłeś, ale nie tak, jak napisałem. Po pierwsze nie trzymałeś cały czas wciśniętego gazu, po drugie miało być 3 i 115 tylko, po trzecie nie ma tego: "kilka wciśnięć i odpuszczeń pedału gazu - tak w okolicach 3000 wciskasz, 4000 puszczasz".

Z 32 kanału to tylko odczytaj wartości i podaj tutaj, ale nie może być to świeżo po skasowaniu błędów.

Natomiast z tego, co wkleiłeś to ewidentnie widać, że nie masz odpracowywanego ciśnienia. Zanim nie znajdziesz przyczyn tego stanu, to lepiej łagodnie obchodź się z gazem.

Możliwe przyczyny powyższego stanu:
- nieszczelność w dolocie - brakuje niestety logu z kanału 3;
- uszkodzone DV;
- uszkodzony N75;
- uszkodzona turbina/turbiny;

Na początek sprawdź DV'ki, bo może są nieszczelne.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 21:38:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Kolego znalazłem nieszczelnosc przed chwilką - brak założono węża (ten który rozdziela sie na dwa egr y) na EGR (lewy). Nie mogę zapiąć tej zapinki. Jutro jak będzie troszkę jaśniej powalczę z tym.
Logi zrobię tak jak pisałeś. A powiedz mi jak sprawdzić dv?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 28.lip.2014 22:12:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
To nie EGR, a prawdopodobnie chodzi Ci o zawory od systemu SAI i plastikowy przewód z tyłu silnika? Zaczepy się niestety łatwo obłamują, bo plastik kruszeje od temperatury. Niestety SAI nie ma nic wspólnego z brakiem ładowania turbin.

Co do DV, to najlepiej wykręcić i wizualnie sprawdzić stan membran + dmuchać/zaciągać powietrze przez każdy z króćców. Wszystkie trzy powinny być szczelne. Zaciągając powietrze przez mały króciec powinieneś czuć podnoszący się tłoczek w zaworze DV.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 07:47:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Kolego mi chodzi o ten wężyk Obrazek


Co do DV to jak wrócę z pracy biorę się za nie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 09:30:14 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
To jest zawór systemu SAI, a przewód wygląda http://www.ecstuning.com/Audi-All_Road--2.7T/ES283713/ . Jak pisałem wcześniej - zero związku z brakiem ładowania turbin. http://www.12v.org/engine/index.php?section=hw&sm=2nd - tu opisany SAI.

Jak już będziesz odkręcał DV'ki, to wymontuj też trójnik przepustnicy i dokładnie go obejrzyj. Pęknięcie przeważnie powstaje w dolnej jego części.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 10:15:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Dvki sprawdziłem i są szczelne. Jak zasysam powietrze tłoczek się podnosi. Później będę rozkręcał gumę od przepustnicy. Zauważyłem też kolego, że jad daje gazu to lekko syczy po lewej stronie (tylko podczas jazdy) i tak od ok 2800 obr



przed chwilka sprawdziłem i nie ma nieszczelności. logi zrobiłem ale nie wiem czy dobrze ( starałem sie :-) )
Grupy: 115,003,032 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_180972.html
Grupy: 115,003,032 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_180973.html
Grupy: 115,003,032 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_180974.html



po logach mam takie błędy:

Address 01: Engine Labels: 078-907-551-AZA.lbl
Control Module Part Number: 4Z7 907 551 S
Component and/or Version: 2.7L V6/5VT G 0020
Software Coding: 07755
Work Shop Code: WSC 00000
Additional Info: WA1YD54BX3N001531 AUZ7Z0B2141322
VCID: 53AF6195A1EE691
3 Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control
P1557 - 35-00 - Positive Deviation
16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected
P0300 - 35-00 -
16685 - Cylinder 1
P0301 - 35-00 - Misfire Detected

Readiness: 0010 1101


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 14:50:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Na początek logi:
- niepotrzebnie logujesz 32, przez to rzadziej próbkowane są dane z 3 i 115;
- ASB zmienia Ci biegi podczas logowania - trzeba przełączyć z "D" w manual i gaz wcisnąć prawie do oporu - tak żeby przełącznik od kick-down nie zadział.

Na logach akurat tego bezpośrednio nie widać, ale z pierwszego wynika, że 17965 pojawiło się podczas zmiany biegu (pewnie z 2 na 3). Wskazania przepływki sugerują, że masz w dolocie nieszczelność - sprawdź dobrze ten trójnik, bo to najczęstsza przyczyna.

Błąd "misfire" to pewnie cewka do wymiany.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 19:28:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Zdemontowałem trójnik i jest szpara ze można dwa palce wsadzić. W aso 61zl ale dopiero na piątek :-(
Czy to może być przyczyna wszystkiego ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 29.lip.2014 19:44:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
lukasz30 napisał(a):
Czy to może być przyczyna wszystkiego ?

Braku mocy i przeładowań owszem, "misfire" - szansa 50/50

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 30.lip.2014 12:20:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Dzisiaj rano dostałem sms z serwisu ze rura do odbioru :-) wieczorkiem wsadzę i napisze co i jak


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 30.lip.2014 13:27:59 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
W sensie trójnik? Na pewno może to być przyczyna braku doładowania.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 30.lip.2014 19:24:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Założyłem i autko ożyło :-) Teraz to jest zabawa hehe

tutaj logi po wymianie
Grupy: 003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_181042.html

0 błędów


Problem jednak z odpalaniem pozostał :-(

No i jak mu dam w podłogę to lekko świszczy gdzieś po lewej stronie


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 30.lip.2014 23:58:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Wg mnie to nadal masz gdzieś niewielką nieszczelność.

Co do zapalania, to napisz jakie wartości masz w kanałach: 32, 93. Ponadto w czasie rozruchu popatrz, jaką ECU dostaje temperaturę płynu - to np. w kanale nr 1.
Podczas jazdy poobserwuj kanały 14, 15 i 16 - myślę, że nadal masz "misfire'y", albo tak "wachlujesz" gazem podczas tych logów.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 31.lip.2014 07:25:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
CO do zapalania to dodam jeszcze ze jak zgadze na gorącym i od razu opdale to zapala od strzała. Jak poczekam tak 5 minut to już musi się nakręcić.

Z tym trójnikiem to jak strzał w 10-siatke, może podpowiedz gdzie dalej szukać :-)


podokrecalem opaski i wsadziłem sterownik który dostałem dodatkowo do audi (ma być z chipem )
autko lepiej śmiga ale od 2tys słyszę syczenie.


nowe logi zerkniecie
Grupy: 003,115,032 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_181115.html
Grupy: 003,115,003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_181116.html
Grupy: 003,115 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_181117.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 31.lip.2014 23:18:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
nagrałem to syczenia - od ok 4 sekundy
https://drive.google.com/file/d/0B0_nAj ... sp=sharing


i logi przy odpalaniu
Grupy: 032,093,001 - http://vaglog.rtnet.pl/jadlowski_181198.html

wygląda ze temp ok


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 27 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: