.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 01.mar.2025 14:41:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 11:43:36 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 27.sty.2006 11:47:02
Posty: 86
Lokalizacja: Siedlce
jaro2124 napisał(a):
A sprawdzałes moze cisnienie oleju??


nie, ale znajomy mowil ze raczej w pozadku bo jak wymieniali mi wtedy ten napinacz i dokonca nie dokrecili srob to niezle trysnelo w niego olejem :), niewiem jak u Ciebie ale umnie jest tak ze przyczyna stukanie jest to ze pasek rozrzadu zbyt slabo napina jak silnik jest cieply, i to musi byc wina tego napinacza hydraulicznego, w poniedzialek prowadze na zmiane oleju filtra napinacza i paska, wieczorem napisze jeki skutek

_________________
A6 avant 2.4 2002
było Audi A6 avant 2.6 V6 1994


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.mar.2009 14:21:24 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
U mnie mechanik sprawdzał ten napinacz paska i jest ponoc dobry -napina pasek tak jak powinien


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 21:03:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Dzisiaj dostałem napinacz łańcuszka tak ze w tym tygodniu moze problem sie rozwiąże.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.mar.2009 21:06:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Kajoj i jak wymiana napinacza? Przyniosła porządany skutek???


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 17.mar.2009 15:44:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
A jednak musze zmienic tez hydrauliczny napinacz paska rozrządu bo nie napina do konca paska i jest on luzny..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 24.mar.2009 20:52:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 04.paź.2007 15:30:08
Posty: 34
Lokalizacja: B-stok
Siema wszystkim
Kolego "kajoj" i jaki skutek?
Sledze ten watek i pasuje w 100% do mojego przypadku z tym ze u mnie sytuacja wystepuje w A8 4.2 40V 99/00rok ale glowice sa identyczne jak u Ciebie z tym ze maja o 5 zaworow wiecej :D
Jak nagrzeje sie slychac to samo co u Ciebie ale jest ciszej- jednak juz to slychac :(
Dodam ze po wymianie rozrzadu (zamienniki) "chrobotanie" ucichlo lecz nie na dlugo :( moze na 2000km
U mnie na 99% napinacz na lewej glowicy sie odzywa - tylko jaka jest tego przyczyna?
W ASO napinacz lancuszka kosztuje ok 4000zl -gdzie tu normalnosc????
Olej 10/40 ani nic nie pomogl wic zlalem go i nadal smigam na 5/50 mobila
Dodawalem juz nawet srodek polepszajacy lepkosc liqui molly ale ani o 0,01dB nie scichlo :(
Denerwuje mnie to niesamowicie ( taka piekna V8-ka a taki ponizajacy klekot)
Aha i dodam jeszcze ze przy uruchamianiu zimnego silnika po postoju ok 1 dnia wystepuje takze chrobotanie ale trwa tylko sekunde i odrazu cichnie-taki szczegol. Przebieg 210 000km.

_________________
Audi A8 D2 4.2 Q LIFT :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 25.mar.2009 10:18:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 18.lis.2008 21:39:59
Posty: 162
Mechanik, który naprawiał mi tą usterke poinformował mnie ze przyczyna uszkodzenia hydraulicznego napinacza łąńcuszka wałka, jest uszkodzony napinacz paska rozrządu - ponoć od niego wszystko sie zaczyna.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 03.lut.2010 13:23:06 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Jaro, jak sytuacja? Wymiana napinaczy pomogła w końcu, czy nie?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 13.gru.2010 22:17:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2003 13:00:33
Posty: 31
Lokalizacja: budziwój /rzeszowa
na dniach wymieniam rozrząd plus dwa napinacze i łańcuchy. z jednego napinacza lał już olej, obydwa hałasowały. koszt napinacza 1500 plus 200 łańcuch plus 30 uszczelki. robocizna w granicach 600. stan licznika 235 tys w tym 40 tys na lpg. po naprawie opisze swoje wrażenia na temat w/w.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 14.gru.2010 08:07:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Te ceny to za obie strony?

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 15.gru.2010 19:19:17 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2003 13:00:33
Posty: 31
Lokalizacja: budziwój /rzeszowa
jeden napinacz to koszt +, - 1500zł, łańcuch niecałe 200zł/szt. pisałem o jednym, bo nie zawsze trzeba wymieniać dwa napinacze, u mnie niestety nawalają dwa. na allegro znalazłem takowy napinacz za 900 http://allegro.pl/napinacz-lancucha-roz ... 6550.htmls
zainteresowanym osobom udziele info na ich temat. pozdro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 05:30:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Z tego co wiem, to te allegrowe są w porządku. Ktoś z forum A6 nawet miał je jeszcze taniej.

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.gru.2010 07:47:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2003 13:00:33
Posty: 31
Lokalizacja: budziwój /rzeszowa
nie mogę powiedzieć że te napinacze z allegro sa złe, uszkodzone itd.
gdybym potrzebował jedną sztukę, to pewnie i ja skusiłbym sie napinaczami z allegro. ja wymianić muszę dwa, więc nie kombinowałem mieszanego zakupu - jeden allegro - drugi ori. jest to na tyle powazny finansowy zakup dla mnie, że chciałem być pewny tego co kupuję.
a teraz fakty o tych napinaczach z allegro:
napinacze te zostały wycofane przez Audi parę lat temu. najprawdopodobniej obecny sprzedawca dostał je w jakiś bliżej nieokreślony sposób na niemieckim rynku. udziela rocznej gwarancji.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sty.2011 17:32:00 
Użytkownik

Dołączył(a): 05.wrz.2003 13:00:33
Posty: 31
Lokalizacja: budziwój /rzeszowa
witam - po wymianie tych napinaczy i łańcuchów i całego rozrządu - auo pracuje zdecydowanie lepiej ale o wiele GŁOŚNIEJ niz przed naprawą. normalnie rece opadają. metaliczne stukanie jakby ustało ale w czasie jazdy pojawia sie jakis świst i słychać motor nawet podczas jazdy!!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.4] głośna praca silnika -stukanie
PostNapisane: 02.sie.2014 12:57:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.maja.2008 14:24:28
Posty: 1094
Lokalizacja: DW
Auto: AFN, BPP, BDN
Czytałeś ten temat?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.4] głośna praca silnika -stukanie
PostNapisane: 12.wrz.2018 17:10:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.wrz.2018 16:49:20
Posty: 2
Witam serdecznie. Audi a6 c5 2.8 30v quattro automat 2000rok. Grało mi pod lewym deklem na głowicy , mechanicy mówili że szklanki popychacze zawory itp. Rozebrałem to sam i sprawdziłem, łańcuch drapał po osłonie więc zmieniłem napinacz i dalej to samo. Zmierzyłem napięcie jakie jest podawane na napinacz no i na prawej głowicy na napinacz jest podawane 2-6v a na lewej nie ma nic, czyli brakuje napięcia sterującego napinacz łańcuch rozrządu. może ktoś podpowie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [A6 2.4] głośna praca silnika -stukanie
PostNapisane: 13.wrz.2018 07:25:21 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 23.kwi.2005 09:29:31
Posty: 824
Lokalizacja: Olsztyn
Auto: A8 D2FL 3.7Q
Zawór jest potrzebny do przestawiania rozrządu. Nastawnik powinien działać (mowa o napinaniu, a nie o przestawianiu) prawidłowo nawet bez niego, bo zasila go ciśnienie oleju (i trochę sprężyna).

_________________
Pozdrawiam, Krisker
A8 D2 FL 3.7 Quattro


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: