.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 11:44:31

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 01.sie.2014 08:22:22 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie otwiera logów panie!
Ten świst, gwizd, obstawiłbym turbiny.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 01.sie.2014 12:58:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Zaraz wsadzę jeszcze raz logi.

Myślisz ze mogą się kończyć i czeka mnie regeneracja ? Zobaczę później czy nie ma jakiegoś luzu osiowego na nich, tylko czy dostane się do nich od spodu?

P.s
Czujnik temp nowy i nadal jest problem z odpalaniem. Dzisiaj posprawdzam podciśnienia jeszcze



http://vaglog.rtnet.pl/log_181223.html


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 01.sie.2014 17:51:09 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Potrzeba dynamiczny 115+90+93. Rozrząd masz delikatnie rozjechany.
Dostać, dostaniesz się, ale po 2 godzinach macanki i rozkręcania ;) Chip był robiony albo cuś?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 01.sie.2014 17:53:07 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Chyba cały czas te wartości z kanału 32 to świeżo po kasowaniu błędów, bo to praktycznie niemożliwe, żeby były zerowe korekty.

Sprawdź dokładnie wężyk idący pomiędzy kolektorem a regulatorem ciśnienia paliwa na listwie.

W kanale 93 też rewelacji nie ma - właściwie to rozrząd do poprawki, jeżeli już go zmieniałeś w ramach "pakietu pozakupowego".

Co do dźwięku, to jak metyoo napisał - dźwięk bardzo podobny do turbin "na wykończeniu", ale ja nadal po logach obstawiam nieszczelność. Niestety, poza trójnikiem, to już nie ma żadnej reguły - może być poluzowana opaska na turbinie, dziurawy intercooler, itd. Jedyna metoda, to sprawdzenie podobne do http://www.audizine.com/forum/showthrea ... k-Test-DIY - tylko wg mnie to jeszcze trzeba uszczelnić ten trójnik na połączeniu z przepustnicą.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 01.sie.2014 22:02:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Jeszcze rozrządu nie dotykałem. Jutro zrobię logi z kanałów które podałeś. Mam zamiar pojechać na podnośnik i od spodu zobaczyć jak wyglądają wężyki. Co do tego sprawdzenia to bardzo chętnie bym takie cudo wymodził i założył na "Y". Kolego dostałem od właściciela drugie ecu już ze zrobionym wsadem (on to zrobił jak jeszcze mieszkał w usa). Węzyk do listwy paliwowej cały bo dzisiaj wszystko z góry co mogłem to posprawdzałem wraz z wymianą świec ( nie mam błędu cewki juz )


Co masz na myśli, mówiąc o uszczelnieniu trójnika ? Ja go założyłem opaski pościskałem dosyć mocno.

p.s
kolego a logi z kanału 115 wg Ciebie sa ok? Dlaczego są rozjazdy tak do ok 2500 pomiedzy ciśnieniami ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 02.sie.2014 12:12:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
lukasz30 napisał(a):
Co masz na myśli, mówiąc o uszczelnieniu trójnika ?

Tam, gdzie trójnik łączy się z przepustnicą trzeba założyć korek. Nie sądzę, że w 6-cyl silniku trafisz na takie miejsce, że zawory dolotowe na wszystkich cylindrach będą zamknięte. Ale mogę się mylić ;)

lukasz30 napisał(a):
kolego a logi z kanału 115 wg Ciebie sa ok? Dlaczego są rozjazdy tak do ok 2500 pomiedzy ciśnieniami ?

Rozjazdów do 2500mbar to nie zauważyłem ?? Bardziej mnie nurtują przeregulowania, bo to sugeruje nieszczelność, albo zabrudzony N75.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 03.sie.2014 10:58:21 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Wczoraj jeszcze raz posprawdzałem podciśnienia z góry. Zmieniłem te sparciałe wężyki do dv -ek. Raz jeszcze ściagnąłem trójnik i założyłem z nowymi opaskami. Od spodu poodkręcałem węże od IC i turbo.
Załozyłem wskaźnik doładowania i się przejechałem. Zauważyłem, że jak ruszam gwałtownie na manuału 1->2->3 to ciśnienie oscyluje miedzy 0.9-1.1bara i czuć że motor jest dopompowany. Jak jadę na automacie ( nie ma znaczenia D czy S) i wcisnę w podłogę pedał bardzo powoli wstaje i dopiero zaczyna pompować o 4tys-4,5tys.

Nadal mam problem z tym nieszczęsnym odpalaniem, ale poczytałem że może być to czujnik położenia wału ( który zresztą jest strasznie zaoliwiony i nieszczelny na dodatek). Jutro zamówię w aso i wymienię go.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 09.sie.2014 21:04:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Witam kolegów po ciężkich bojach. Od kilku dni sprawdzałem cały dolot wydech. Wszystko szczelne. Uszczelki pod ssącym wymienione na nówki z ASO. Czujnik wały wymieniony. Problem z odpalaniem jest taki jak wcześniej. Autko zimne jest ok. Nagrzeje sie i postoi chwilkę (min 5 min) i juz trzeba go kręcić. Podpowiedzcie co jeszcze? Filtr paliwa ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 09.sie.2014 23:11:17 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Możliwe, że cieknie Ci wtrysk benzynowy. Po zgaszeniu auta szybko odkręć przewód doprowadzający Pb. Najlepiej, jakbyś już miał klucze (2 sztuki - ale nie pamiętam rozmiaru) przygotowane i jak ktoś wyłączy zapłon, to od razu odkręcić, żeby "strawić" ciśnienie w listwie. Jeżeli po takim zabiegu po tych 5min. odpali bez problemu, to masz odpowiedź.

ps. pocieknie nieco paliwa, więc z fajką/otwartym ogniem tego nie rób.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 13.sie.2014 21:59:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Problem z odpalaniem już rozwiązałem. Winna była POMPA. Wczoraj wieczorkiem pojechałem do gazownika obgadać zakładanie lpg. Wracając auto nagle zgasło. Sprawdziłem błędy i 0. Odpaliłem na plaka. No to gdzieś układ paliwowy. Dostałem sie do pompy i podłączyłem na krótko. Auto odpaliło ale zaraz zgasło. Pompa przestała działać. Dzisiaj rano pojechałem do ADauto i kupiłem jedyny wkład firmy topran ( no syf ale nie mieli innego). Koszt 188zł. Wsadziłem. Podłączyłem węże i kable. Autko od strzała odpaliło/. Postanowiłem sprawdzić czy będą takie same objawy jak na tamtej z tym długim kręceniem, ale teraz czy zimny czy gorący jeden obrót i pali. Nie ważne czy stoi 5 min czy 2 godz.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 14.sie.2014 06:28:20 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
No to elegancko. Szkoda, że za takie cuś musiałeś tyle kasy wywalić. Moja rada, Rozglądaj się za oryginałem (może być używka), bo chińczyki szybko padają i nie pompują odpowiedniego ciśnienia. W najlepszym wypadku robią dużo hałasu. Teoretycznie przy LPG nie będzie często w użyciu, ale ona cały czas pracuje i może zacząć mierzić za plecami ;)

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 14.sie.2014 07:11:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Ja i tak juz wsadziłem kupę kasy a autko. Wymieniłem tylne zawieszenie, teraz dołożę gaz, nowe wahacze, drążki. Mam nadzieje ze mnie nie zawiedzie.

Mam do zrobienia jeszcze ten świst na wydechu i gdzieś mi olej leci, bo jak zostawię autko na cala noc to pod nim plama. Zaglądałem pod spód i sączy się gdzie z okolic króćca wody ( lewa strona). Zresztą on też cały jest mokry od oleju. Podejrzewam, że uszczelki pokrywy zaworów szlak trafił.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 20.sie.2014 15:43:41 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Koledzy zerkniecie na logi dzisiejsze:

http://vaglog.rtnet.pl/log_183431.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_183430.html

http://vaglog.rtnet.pl/log_183429.html



po odbiorze od gazownika auto przestaje jechac i wywala blad P17536. Co to ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 20.sie.2014 16:48:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
zrób log 112. Masz ubogą mieszankę. To samo dzieje się na benzynie? Jeśli nie to znaczy, że gazownik dupa, nie fachowiec.
Widzę, że masz po programie, niecałe 290KM wychodzi z logów. :peace:

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 20.sie.2014 20:40:47 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Kolego a nie ma wg Ciebie nieszczelności? Co do mocy byłem we Wrocławiu i podjechałem do chłopaka z forum Golfa "Lucki" - EcuDiag i zrobił mi takie coś w 4 godzinki wraz z hamownią. Wywaliło na niej 303KM.

P.s
tylko na gazie na PB jest gucio


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 20.sie.2014 22:45:38 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 03.paź.2008 14:07:41
Posty: 219
Lokalizacja: wołomin
Auto: A6 C6 CAJA
Zobacz, co masz w 32 kanale na vag'u. Gaz do regulacji na 99% i napisz, co Ci tam wstawili, to się oceni, czy to da radę zasilić obecne 300bhp.

_________________
Uzyskałeś pomoc na Forum? - odwiedź TEN WĄTEK
Pozdrawiam
zbig_wwl

2018- > ;-))) A6C6 sedan q 3.0TFSI CAJA
2013- > 2018Obrazek Allroad C5 q 2.7 ARE -> może tym razem nikt we mnie nie trafi ;). Nikt nie "trafił", to ukradli ;-(
2010- > 2012 A6 C5 Avant q 2.7 ARE -> sCRASHowane
- > 2010 A6 C5 Avant q 2.8 ACK -> sCRASHowane


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 21.sie.2014 07:57:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
BRC P&D FLY SF na wtryskiwaczach żółtych BRC oraz parowniku BRC Genius MAX TH2O


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 21.sie.2014 08:11:15 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Taki zestaw nie będzie prawidłowo pracował w tym zestawieniu, poza tym fachowcy od BRC raczej nie stroją instalacji - pozostawiają ją samą sobie, ot taki standard w BRC
Reduktor nie obrabia serii, a co dopiero chipa, wtryski do 260KM,
Jakie masz ciśnienie na reduktorze? Jaka miedź?

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 21.sie.2014 09:08:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 28.lip.2014 02:24:48
Posty: 25
Lokalizacja: NOWY TARG
Auto: ALLROAD 2,7T
Kolego powiedz co moge zrobic w takim razie ? Podjechac do kogos kumategi w brc ? Problem w tym ze czlowiek ktory montowal wyjechal na dwa miesiace.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Ciężko pali 2.7T A6 C5 Allroad
PostNapisane: 21.sie.2014 10:27:35 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
http://lpg-forum.pl/malopolskie-t17781.html
Ppodzwoń, popytaj. Na dzień dobry trzeba dołożyć drugi reduktor, albo wymienić na jeden ale bardzo wydajny, następnie wtryskiwacze.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 44 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 38 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: