Witam

Panowie prosty problem
http://vaglog.rtnet.pl/log_175899.htmlKąt rozjeżdża się powyżej 3500 obr.
Przewody paliwowe wymienione na nówki tekalan, ogólnie układ paliwowy sprawny. Nowy filtr KNECHT. Zmierzone ciśnienie wewnętrzne: grubo ponad 10-12 bar czyli to nie to.
Pompy jeszcze nie wyciągałem, jedynie w VAGu, po odpaleniu w Output Test zaworka reg. kąta w grupie 004 widać jak wyprzedza do ok 22st BTDC czyli kosz w pompie nie jest zacięty..
Znajomy który modzi sobie auto mówi że miał podobny problem i okazało się że zaworek w tłoczku przestawiacza był zepsuty (są 2 wersje tego tłoczka, z tym, że mi się wydaje że mam tą wersję bez zaworka bo to starsza pompa)..
Auto to 100 C4, 2.5 TDI, silnik ABP po przekładce nastawnika i ECU na HDK z A6 C4.
Co to może być ?
Pzdr