.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 12.mar.2025 13:35:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Czy ma ktoś shemat rozrządu AAH
PostNapisane: 06.sie.2005 18:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
witam
Po probemach z iskrą teraz jest wszędzie wróciłem do mechanika od rozrządu
ten dalej zapiera się że musi być ok ale obiecał sprawdzić tylko nie wie jakie ma być ustawienie początkowe stąd moje pytanie
Czy ma ktoś schemat jak mają być ustawione wałki rozrządu gdy silnik jest w pozycji poczatkowej?

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:22:44 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Wał na znaku, wałki w poziomie (ale nie pamiętam czy mniejszymi dziurkami do siebie czy większymi...) a najlepiej to listwa :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:30:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
niestety ale mój mechanik zabawił się w wymiane zimeringu na wałku a jak zdioł kółko to niespodzianka nie ma klina a jest stożek i kuku twierdzi ze sobie poradził ale chyba sam zaczyna w to wątpić a teraz to nawet listwa nie pomoże

a co do ustawien chodzi mi o ustawienia krzywek na wałkach gdy wał na znaku

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 19:37:24 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
koło kołem, ale ważne jest jak ustawiona "podkładka" pod śrubą od mocowania koła do wałka bo z tego co wiem źle nie założysz bo nie będzie pasiła... (taka niby podkładka z dwoma otworami). Listwa pomaga w 100%, tylko trzeba ją mieć ;)

Nie oddaje się autka do mechanika, który nie robił wcześniej takiego silnika....


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 20:40:53 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
dzięki za rade
w poniedziałek wymienie halla i jak to nie pomoże poszukam kogoś l listwa

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 20:50:34 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
szogunik napisał(a):
dzięki za rade
w poniedziałek wymienie halla i jak to nie pomoże poszukam kogoś l listwa


To może przypomnij mi o co tak w ogóle chodziło na początku??


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 21:12:39 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
na poczatku po wymianie uszczelki pod głowicą zapchał sie kanał olejowy i wymiamie hydrozworów zaczał chodzić jakby na 4cylindry sprawdziłem iskre troche wariowała więc popsikałem wszystkie wtyczki w komorze kontaktem i teraz jest na wszystkich
Jednak autko dalej nie jedzie strasznie szarpie i nie przyspiesza gdy trzymam jednakowo pedał gazu to co jakiś czas zaczyna przyspieszać i tak szarpie świece nowe przewody sprawdzone(u innego "fachowca" )
hans zasugerował halla ale dopiero w poniedziałek mam mieć do takiego dostęp będe prubował jednak dziwi mnie to bo przed wymianą uszczelki i hydrozaworów nie było żadnych problemów

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 22:44:29 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 20.gru.2004 19:31:24
Posty: 938
Lokalizacja: Legnica
Sprubój na Spokojnej ostatni budynek przed CPN po lewej stronie ten gość jest chyba kumaty w tych sprawach

_________________
A6 C6 3.0 BMK 05 Q tiptronik
A4 B5 1,6 ADP 95/96 automatik
Jak jest problem to to nie jest problem , można go rozwiązać, jak nie ma problemu to jest dopiero problem.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 23:51:58 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
szogunik napisał(a):
na poczatku po wymianie uszczelki pod głowicą zapchał sie kanał olejowy i wymiamie hydrozworów zaczał chodzić jakby na 4cylindry sprawdziłem iskre troche wariowała więc popsikałem wszystkie wtyczki w komorze kontaktem i teraz jest na wszystkich
Jednak autko dalej nie jedzie strasznie szarpie i nie przyspiesza gdy trzymam jednakowo pedał gazu to co jakiś czas zaczyna przyspieszać i tak szarpie świece nowe przewody sprawdzone(u innego "fachowca" )
hans zasugerował halla ale dopiero w poniedziałek mam mieć do takiego dostęp będe prubował jednak dziwi mnie to bo przed wymianą uszczelki i hydrozaworów nie było żadnych problemów


Przypadki chodzą po niuniach... U mnie wjechałem do mechaniora - było okej. Wyjechać nie mogłem bo nie było iskry -> diagnoza -> HALL -> ból głowy jak usłyszałem cenę za nowy -> szrot -> montaż -> autko zapala...

Także wszystko jest okej póki się tego nie rusza... a HALLa napewno miałeś zdejmowanego jak zmieniałęś popychacze...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 11:31:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
halla będe miał jutro ale powiedz czy trzeba na coś szczegulnie uważać przy zakładaniu bo z tego co prubwałem to chyba nie da się tam nic zepsuć przestawić itp.
dzieki Tedi chyba się tam przejadę

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 12:28:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Dwie śruby, wtyczka i jazda! A na VAGu pokazał Ci jakiś sensor?? (chyba engine speed sensor??)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 07.sie.2005 12:33:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
nie na vagu żadnych błędów poza klimą

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 13:50:22 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
podmieniłem dzisiaj halla i dalej padaczka dodatkowo zaczął gasnać na skrzyżowaniach (na starym i nowym(używka podobno z jeżdżącego autka)hallu)
nadal potrzebuje ten schemat pomocy bo wymiękam

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 14:51:54 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Piszę po raz kolejny - nie schemat tylko LISTWA! i na litość... używaj funkcji EDIT a nie odpowiedz...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 17:10:30 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.mar.2005 22:40:56
Posty: 56
Lokalizacja: Legnica
GrzesB napisał(a):
Piszę po raz kolejny - nie schemat tylko LISTWA! i na litość... używaj funkcji EDIT a nie odpowiedz...


ok znalazłem gościa w lubinie podobno magik ma listwe ale bede musiał rozbić skarbonke :( strasznie kasuje jestem umówiony na środe jak wróce to poopowiadam

_________________
Krzysiek A6 2,8Q


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 21:06:29 
Klubowicz

Dołączył(a): 17.sie.2004 08:34:00
Posty: 7309
Lokalizacja: mazowieckie
Czekamy na relacje...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 10.sie.2005 22:35:05 
Klubowicz

Dołączył(a): 25.lip.2003 21:43:49
Posty: 26
Lokalizacja: Starachowice
mam pytanie za 10 punktow

a mianowice:
czy po ustawienu na znaki na dolnym kole (od wału) i tym plastiku ,
zablokowaniu listwą walków rozrzadu i po wyjęciu czujnika położenia wału powinna byc dziura na wkręcenie bolca do blokowania wału ??


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: