.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 25.lis.2024 02:05:25

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 04.paź.2014 21:35:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
Witam mam pytanie co sadzicie osprezynach eibach do audi a6 c5 sprezyny -30mm przod i tyl oczywiscie na zwyklych amortyzatorach... bedzie bardzo twardo???szybko padaja tuleje itd w zawieszeniu?? Z gory wielkie dzieki za odp.jesli ktos ma zdjecia na takich sprezynachi ew na alu17 to z mila checia obejrze jak to wyglada...

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 07.paź.2014 12:23:05 
Użytkownik

Dołączył(a): 21.mar.2014 11:29:35
Posty: 137
Lokalizacja: Pomorskie Bytów
Auto: B4 quattro cel S4 2.7 biturbo
Miałem taki zestaw w 80tce. Jest sztywno ale kręgosłup nie boli. Baaardzo dobrze się prowadzi samochód wtedy. U mnie nie miało to wpływy na zawieszenie.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 08:23:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
taki zestaw tzn zwykle ori amory i sprezyny EIBACH tak ??? kiedys 7 lat temu ojciec kupil golfa 2 z niemiec i mial amory i sprezyny EIBACHA i powiem ci ze bylo zaskakujaco miekko dlatego chce sie dowiedziec jak to bedzie przy audi a6 na zwyklych amorach i do tego duzo wieksza waga audi... tak sztywno jak na czerwonych sprezynach np czy duzo lepiej nie chce zeby bylo jakos twardo...

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 08:30:59 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Porównanie zawieszenia w B4 do wielowahacza to nieporozumienie ;)

-40 w B4 a -40 w B5 (tu i tu miałem) to przepaść.

Z własnego doświadczenia, nie zauważyłem większych zmian w wytrzymałości zawieszenia przy -40 i 17"ach, ale też nie napierałem po dziurach jak głupi, z resztą na zwykłym zawieszeniu też się staram omijać ;)

Tylko proponuje szukac "krótszych" amorów, bo wtedy to będzie miało jakiś sens i zacznie pracować zgodnie ze swoją charakterystyką ;)

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 09:02:42 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
pisales o porownaniu wiec ktorym sie lepiej pomyka??? wlasnie chodzi o to ze nie chce za nisko i nie chce twardo dlatego chce same sprezyny podobno EIBACH jest to sprezyna krotka ale nie jest bardzo twarda tak???

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 09:28:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Zdecydowanie jest baaaardziej komfortowo na wielowahaczu (tak jak w A6), spokojnie przy -30/-40 można podróżowac, tylko trzeba uważać na studzienki i wyższe krawężniki.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 09:45:14 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2012 22:23:44
Posty: 19
Lokalizacja: owczarnia
Auto: C5 - AWT
tak -30 i -40 sa spoko jezdzi sie dobrze ale jak kolega pisał do tych springów trzeba juz amorki z zawiechy 1BE


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 09:52:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
oki dzieki wielkie wiec na poczatek sprobuje sprezyny same poniewaz jak juz pisalem nie chce twardej furmanki tylko taka zeby sie komfortowo jezdzilo. moze slyszeliscie kto ma na sprzedaz takie sprtezyny ale tylko EIBACH -30 przod i -30 tyl jesli nie znajde uzywek bede musial nowe zamowic...

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 10:24:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
To nie chodzi o to że zrobi się twardo jak dasz odpowiedni amortyzator, tylko nie będzie nim bujało, zrobi się sztywniej, tak jak ma być na tym zawieszeniu.

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 10:29:15 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
rozumiem ale narazie sprobuje na samych springach dzieki wielkie za odpowiedzi...szukam uzywek jesli nie znajde to zamowie z allegro... dzieki jeszcze raz

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 13:32:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 14.mar.2012 22:23:44
Posty: 19
Lokalizacja: owczarnia
Auto: C5 - AWT
dawid85ino napisał(a):
rozumiem ale narazie sprobuje na samych springach dzieki wielkie za odpowiedzi...szukam uzywek jesli nie znajde to zamowie z allegro... dzieki jeszcze raz

po pierwsze amorki z 1ba przy -30 beda lipnie działały bo skok amorka sie zmniejszy , pozatym amorki zdechna bardzo ale to bardzo szybko


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 13:35:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
Kurcze to co proponujecie ale nie chce sportowych amorow bo nie chce juz jezdzic na glebie itd mialem wczesniej trojeczke itd i juz wyroslem z tego

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 17:59:04 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Amor od 1be to nie twardy zawias i gwint ;) spokojnie

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 19:04:20 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
Eibach -30mm + B6 = lepszy komfort
1BE + zwykły amor = telepacja i amor pada

Posłuchaj się bardziej doświadczonych i uwierz, że komfort polega na zgranym setupie amor/spring. Ty chcesz zastosować krótszy spring i zwykły amor. Efekt? Amor nie ma siły tłumić nierówności na krótszej i twardszej sprężynie, więc będzie dobijać i bujać.

Ja w swoim C3q, mam kpl springów K.A.W. -40. Najpierw jeździło to z sachsami advantage. Po ok 20tys amory do wymiany - nie dały rady z niskimi springami. Teraz od 6 miesiecy jezdze na B6. I mimo kółek 17' i -40 gleby i niby 'twardego' amora B6, mam komfort w starym rumplu gdzie nie ma wielowahacza, tylko zwykły macperson.

Chcesz niżej auto, ok. Ale musi za tym pójść odpowiedni amor. Wtedy będzie i wygląd i dobra praca zawieszenia.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 08.paź.2014 20:33:16 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
Oki teraz rozumiem wiec springi EIBACH i amory B6 tak??? A jeszcze o co chodzi z tymi b6?? Mam audi a6 c5 z silnikiem 1.9tdi afn 98r te amory sa duzo krotsze od zwyklych oryginalnych??? Czym one sie roznia??? Ale oki zaufam i zmontuje taki komplecik

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 10.paź.2014 18:26:31 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.wrz.2006 18:00:11
Posty: 2727
Lokalizacja: Kr
Bilstein B6 taki model amora, skok mają odpowiednio krótszy do krótszych sprężyn (laga jest krótsza nawet).

_________________
Na stanie:
B3Q US/B3Q/B4Q/C5Q
/986/B5Q FL avant/B5Q FL avant/T25 Tojka/Pełgot Mistrz Kropelka
R5/R5efi/1.8T/V8 manual/2.7 H6/PB V6 manual/V6TDI swap na R4 TDI/1.8PB/HDI

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 11.paź.2014 07:29:29 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
Wiec sprezyny dadza -30 plus amory B6 sa krotsze od oryginalow tak? Sumujac sprezyny -30 plus amory okolo -20 razem dadza jakies -50 w zestawie tak dobrze rozumiem??? Jesli tak to niestety taki zestaw mnie nie zadowoli..mi chodzi tylko o max -30 nizej niz mam teraz. Tu gdzie jestem teraz w niemczech bylby luzik ale nie jestem tu na stale i zjezdzam po co.2-3mies a wiadomo jak w pl jest na takiej glebie... a jakis inny zestaw ktory tylko da mi -30 max ???

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 11.paź.2014 08:04:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
kolego lepiej oddaj auto komuś kumatemu bo krzywde mu zrobisz :)
Napisalem Ci: Te springi co masz + Bilstein B6 dedykowany do twojego auta i masz problem rozwiązany.
A co Ty zrobisz to Twoja sprawa.
Aha, jeszzcze jedno, kpl amorków nowych to koszt ok 2000zł :)
pozdrawiam


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 11.paź.2014 16:36:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 03.paź.2014 19:57:14
Posty: 27
Lokalizacja: Inowrocław
Auto: EDAS INO...
O pieniadze mi nie chodzi licze ze wydam na to 700-750euro bardziej mnie martwi to ze za niskombedzie a tego nie chce podoba mi sie ale w swoim zyciu przejezdzilem 8 lat na gwintach i nie chce juz nisko i twardo chce tak zeby zszedl z 30mm nie wiecej

_________________
EDAS INO...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: sprezyny EIBACH do audi a6 c5
PostNapisane: 11.paź.2014 19:18:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 20.sie.2010 21:32:33
Posty: 491
Lokalizacja: okolice lublina
jak ty 'jezdziles na gwintach 8 lat' to powinienes wiedziec o co chodzi w zawieszeniu z B6.
Sprężyna ustala wysokość auta, nie amor. Na Bilsteinach jest opcja nacinania rowka ustalającego talerzyk pod sprężyne - wtedy indywidualnie ustalasz sobie wysokość, jeśli fabryczna sprężyna obniżająca nie spełni oczekiwań - oczywiście w granicach rozsądku. Bilstein B6 jest do max -40, dalej to już B8.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 22 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: