Wymiana zegarów wiąże się zawsze z klonowaniem starych i kodowaniem adaptacją nowych . Magik za taką usługę krzyknie Ci od 400-600 pln. Czyli immo , klucze , przebieg , vin .. auto będzie myślało że ma stare zegary.
Możesz też jak jesteś pewny pochodzenia nowych i sterowników w swoim aucie zrobić to w ASO .. koszt przełożenia i zakodowania to około 300 w zależności od ASO . Jedyna różnica ASO nie ustawi Ci przebiegu starych zegarów w Nowych . Przebieg ustawiają tylko w zegarach z przebiegiem max 100km

czyli wyjdzie 300 + korekta licznika 200-300. Lepiej to ogarnąć za jednym zamachem. Poszukaj zakładu , który naprawia takie zegary i na miejscu spytaj się o koszt naprawy lub czy są w stanie przekodować nowe.
Da się wszystko. Ja w swojej A3 2004 r musiałem wymienić na nowe bo stare zdechły , założyłem z 2011 poliftowe i wszystko śmiga OK.
Z tego co mi wiadomo ważne jest tylko czy to ON czy PB całą resztę można przekodować. Jedna kwestia znaleźć człowieka z odpowiednią wiedzą.
W twoim przypadku zegary są starszej generacji więc cena za usługę będzie niższa . Ale myślę że spróbuj naprawić , jak kupisz tej generacji co Twoje nie masz pewności ile pochodzą a koszty poniesiesz. Średnio za naprawę zegarów biorą 300. Wpisz w necie naprawa zegarów a wyskoczy Ci firma , która dokonuje takiej usługi wysyłkowo . Po opisaniu problemów powiedzą CI czy nadają się do naprawy czy do recyklingu.