.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 03.gru.2024 20:00:09

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.kwi.2014 09:45:34 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
wiec tak, jeśli chodzi o śruby na blosie bądź parowniku to masz rację , bo są one wkręcone lub wykręcone

Jak pisałem wcześniej miałem problem po założeniu blosa z obrotami na pb ... Wiec oddałem do gościa od mech. wtrysków a on ma gazownika z analizatorem. I owszem zrobili tak że na pb jest dobrze ale za to na gazie były jeszcze lekkie szarpania... Wiec wpadłem na pomysł żeby podłączyć ten elek krokowy do gazu i jest jeszcze lepiej tzn. trzyma obroty jeszcze lepiej niż na samej 'śrubie ' :-) chodz też czasem jest lekkie zawachanie ... Chodz wczoraj z ranna odpalałem na gazie to delikatnie strzeliło coś ale wszystko jest na swoim miejscu he he :-)

To kolego wordeck, lepiej jest tą srube wstawić niż ten elek. krokowy i ustawić wg tego co poprzednio napisałeś? Co sugerujesz ? :-)

I wogóle dziękuję Ci za pomoc w ogarnianiu temat :-)

P.s zauważyłem że nie chce mi automatycznie po nagrzaniu lub osiągnięciu obrotów przełączyć na gaz... Tylko robie to ręcznie...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 19.cze.2014 23:00:23 
Użytkownik

Dołączył(a): 11.cze.2014 20:06:01
Posty: 7
Auto: Audi 100 2.3e Quattro + Blos
Witam panowie,
Zamontowałem kilka dni temu blosa do swojej Audi 100 c4 2.3 quattro zamiast tradycyjnego miksera z 1 gen z nadzieją, że silnik odżyje.
Pomimo, iż auto dużo lepiej reaguje na pedał gazu, chętniej wkręca się na obroty, dużo ładniej pracuje na lpg itp itd - w dalszym ciągu brakuje mu mocy.
Jeżeli chodzi o przyśpieszanie nie ma żadnej widocznej poprawy w porównaniu do miksera. W obu przypadkach bardzo daleko mu do seryjnych 10.5 sekundy do pierwszej setki :)
Jaki może być tego powód?
Raczej nie sądzę, żeby silnik był aż tak zajeżdżony - ma 300tys potwierdzonego przebiegu, jeździ na półsyntetyku, którego nie ubywa, ładnie pracuje i nie ma z nim póki co (odpukać) żadnych problemów.
Czy jest możliwe, żeby gazownik, który mi tego blosa zakładał zapomniał wyciągnąć zwężkę na dolocie czy po prostu źle go ustawił? Co o tym myślicie?

Pozdrawiam,
i z góry dzięki za rady :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 16.paź.2014 23:40:37 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2007 19:53:23
Posty: 22
Lokalizacja: Podkrapacie
Arek od czego rura przed blosem do przepustnicy jest przygarnieta??

_________________
Audi a6 1.8t AEB Avant 150PS
<br>
Audi 80/2.0 16V/6A/1991 +gaz BRC ->przejazdem Podkarpacie/Strzyzow/Rzeszow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.paź.2014 17:57:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
Grigor napisał(a):
Arek od czego rura przed blosem do przepustnicy jest przygarnieta??




a o które ci zdjęcie chodzi bo najpierw była guma czerwona a później łącznik antywibracyjny kupiony na allegro :d


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.paź.2014 18:15:40 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2007 19:53:23
Posty: 22
Lokalizacja: Podkrapacie
No taka ładna harmonika czarna gumowa na fotosiku zdjęcia są. Od czego ta guma ? Podpasowalo ci do owalnej przepustnicy .

_________________
Audi a6 1.8t AEB Avant 150PS
<br>
Audi 80/2.0 16V/6A/1991 +gaz BRC ->przejazdem Podkarpacie/Strzyzow/Rzeszow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.paź.2014 18:20:13 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
to była nawet ta

http://allegro.pl/lacznik-antywibracyjn ... 26240.html



no jakoś udało mi się założyć na przepustnice i siedzi do tej pory :)



P.s a to blosa zakładasz ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 17.paź.2014 21:06:02 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2007 19:53:23
Posty: 22
Lokalizacja: Podkrapacie
juz mam od dawna tyko guma sie urwala i szukam cos zastepczego

_________________
Audi a6 1.8t AEB Avant 150PS
<br>
Audi 80/2.0 16V/6A/1991 +gaz BRC ->przejazdem Podkarpacie/Strzyzow/Rzeszow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 18.paź.2014 17:18:18 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
a masz jakąś fotke ? :D

i jak tu u ciebie działa? obroty nie skaczą ?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 19.paź.2014 15:52:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2007 19:53:23
Posty: 22
Lokalizacja: Podkrapacie
zrobie foty jak tylko bede mogl. obroty stabilne.

_________________
Audi a6 1.8t AEB Avant 150PS
<br>
Audi 80/2.0 16V/6A/1991 +gaz BRC ->przejazdem Podkarpacie/Strzyzow/Rzeszow


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 26.paź.2014 19:58:54 
Użytkownik

Dołączył(a): 16.sty.2014 20:37:05
Posty: 20
Grigor napisał(a):
zrobie foty jak tylko bede mogl. obroty stabilne.




i jak masz fotki jakieś ? :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 09.lut.2015 09:45:53 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2008 20:48:40
Posty: 136
Lokalizacja: Legnica
Auto: 80B4 i S6C5
1 etap przygotowanie

Obrazek

Obrazek

2 etap dopasowanie

Obrazek

dzisiaj będe chciał już odpalić


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 09.lut.2015 13:53:28 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2008 20:48:40
Posty: 136
Lokalizacja: Legnica
Auto: 80B4 i S6C5
Jakoż że NG nie lubi gazu na zwykłym mikserze wziąłem się za montaż blosa :) troche zabawy było żeby wszystko zmieścić, a rzeczy u mnie potrzebne to była guma z escort xr3i mk4, złączka silokona (tylko polecam taką z bocznym wyjściem aby podłączyć krokowca), kolano 90 76mm (też takie jak ta złączka tylko polecam kolano 130 stopni bo ja nie popatrzyłem że takie jest) i cierpliwość hehe :D o to mini foto story poniżej, ogólnie nie ma praktycznie różnicy czy gaz czy benzyna jeszcze nie wiem ile pali bo dzisiaj skończyłem montaż i dzisiaj wyjechałem także zobaczymy :)

ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 21.lut.2015 02:35:52 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.paź.2003 17:09:27
Posty: 4593
Lokalizacja: Białystok
Auto: przeważnie starsze Audi
w b3 b4 właśnie jest ciasno. ale widać da się profesjonalnie:)
niedługo sam będę, ale A100 NF rzeźbił, jest więcej miejsca, ciekawe jak wyjdzie.

_________________
200 10V turbo quattro, Pastuch "quattro" 2,8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 22.lut.2015 10:04:32 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 07.paź.2008 20:48:40
Posty: 136
Lokalizacja: Legnica
Auto: 80B4 i S6C5
no jestem w fazie regulacji i mam problem z wolnymi obrotami bo po spadnięciu z wysoki pofalują pofalują i przestają, jeden gazownik mi powiedział że blosa mam całkowicie zakręcić i tylko regulować małą śrubką od wolnych obrotów


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 22.lut.2015 19:08:30 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.paź.2004 10:03:48
Posty: 3300
Lokalizacja: Poznań i okolice
Napiszę jeszcze raz:
1. Śruba od regulacji napięcia membrany reduktora wkręcona tyle ile się da, żeby auto pracowało stabilnie na wolnych obrotach, w praktyce zaczynamy od wkręcenia jej do końca i wykręcenia o około 1,5 obrotu.
2. Duża śruba na BLOSie wkręcona do końca, mała wkręcona na tyle, żeby były stabilne wolne obroty, śruba od podparcia przepustnicy BLOSa wykręcona do końca.
3. Po takim ustawieniu parownika i BLOSa ustawiamy register na długość sprężyny 13 mm i doświadczalnie odkręcamy lub wkręcamy co 1/4 obrotu wybierając między mocą, a zmniejszaniem spalania. W razie problemów z regulacją należy skorygować ustawienie parownika, zmieniając ustawienia śruby regulującej napięcie membrany co 1/4 obrotu.

Prawidłowe ustawienia: auto zapala "na dotyk" na gazie, nie dusi się w całym zakresie obrotów i nie pali w trasie przy dynamicznej jeździe więcej niż 12 litrów LPG (silnik 2.0 w budzie C4, dla większego silnika nieco więcej, dla lżejszej budy trochę mniej). Jeżeli silnik nie chce zapalać, a śruba membrany parownika jest wykręcona więcej niż 1,5 obrotu, to należy ją wkręcić. Jeżeli wolne obroty są niestabilne, wprowadzamy poprawkę małą śrubą na BLOSie, moc/spalanie regulujemy registrem (możliwa poprawka śrubą na parowniku). Duża śruba na BLOSie powinna być wkręcona do końca na początku regulacji i ma pozostać w tym położeniu przez cały czas.

Pozdrawiam

_________________
“Life in every breath, that is Bushido".
"Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek".
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 13.lip.2015 17:05:18 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
Witam
Zamontowałem BLOSa w ACE, silnik chodzi bardzo stabilnie, żadnego spadania obrotów, pali od strzała ale nie chciał chodzić bez kompensacji, na biegu jałowym obroty spadały itp, co do jazdy to narazie mam mieszane uczucia, auto jeździ lepiej, tzn płynniej ale na mikserze był bardziej elastyczny, narazie pojeżdżę, zobaczę jak spalanie w razie czego trochę pokręce jeszcze na reduktorze

Obrazek

EDIT:

Pierwsze tankowanie po 200km, połowa na mikserze, połowa na BLOSie 12,5L
Drugie tankowanie na samym BLOSie 11L więc za mało

Odkręciłem 1,5 obrotu dużą śrubę od BLOSa i dopiero się jazda zaczęła, niestety BLOS musiał zostać założony na leżąco bo się o maskę obijał ale nie zauważyłem różnicy w pracy, najlepsze jest to, że odpalam na PB od razu przerzucam na gaz i chodzi jak zegarek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 12.sty.2016 16:19:28 
Użytkownik

Dołączył(a): 12.sty.2016 16:12:58
Posty: 4
Witam, jestem posiadaczem Audi 80 b3 1.8 kod silnika Jn. Tak samo ja wy założyłem blosa lecz nie mogę go ustawić, jedyne czym jeszcze nie kręciłem to ta mosiężna śruba regulująca otwarcie przepustnicy. podpowie ktoś jak to wszystko zgrać ze sobą żeby pracowało prawidłowo, dodam że gumowe oringi juz wymieniłem i gwizdek wypolerowałem. czekam na odpowiedz i pozdrawiam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 12.sty.2016 16:30:16 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
ja mam małą śrubkę odkręconą na max, dużą jakieś 4 obroty a parownik to już bardziej ustawiałem doświadczalnie, stopniowo, zimny lata na gazie a spalanie nie przekracza 13L


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 12.sty.2016 17:41:19 
Użytkownik

Dołączył(a): 19.sty.2014 08:42:48
Posty: 134
Lokalizacja: Duszniki Zdrój
Auto: A4B5 Avant 2.6 Quattro
Nie ma reguł. Za dużo zmiennych : parownik, jaki silnik i jego stan, długość dolotu, odległość od przepustnicy oraz od parownika.
Ja np przy pojemności 2.9 mam małą na 0,5 obrotu a dużą na 1,5 i co ? I nic, trzeba regulować indywidualnie pod dane auto.

_________________
'96 Audi A4B5 Avant 2.6 Quattro
'99 VW Passat 2.8 sedan Syncro Tiptronic


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [BLOS] instrukcja - czyli LPG + prawie fabryczne osiągi
PostNapisane: 12.sty.2016 17:56:34 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 02.mar.2007 10:01:15
Posty: 6217
Lokalizacja: Mogilno
Auto: 100/C4 2.0 16V ACE, D2 FL 3.7Q 40V AQG
jak odkręciłem śrubę na 1,5 obrotu jak ktoś radzi wyżej to auto miało takiego muła, że dziękuje to jest śruba od dawki i dopiero jak tam rozkręciłem to auto zaczęło jechać jak powinno a już chciałem na mikser wracać


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1046 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 49, 50, 51, 52, 53  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: