.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 26.lut.2025 14:55:24

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: [B4 1Z] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 23.paź.2014 11:52:45 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Witam, mam problem z autem.. problemem jest trzęsienie budą/wajchą biegów przy niższych obrotach.. tak poniżej 2/3tyś.. czotyli powiedzmy jadąc na czwórce.. między 50km/h a 110/h.. autem nie da sie normalnie jeździć i nie wiem o co chodzi.. falują chyba też obroty na jałowym od kilku dni.. toteż odnalazłem kable i zrobiłem komplet logów..
http://mbvideo.pl/logi/
Test robiony na biegu nr 4.. bo tutaj najczęściej to występuje.. oczywiście na prawie każdym bloku problem był cały czas (trzęsienie)
Co było robione.
Podmieniany przepływomierz, czujnik położenia wału.. sprawdzałem szczelność przewodów/gum (coś tam było.. logi zrobione już PO naprawie) większość przy tym starym kondonie staram się robić sam.. ale no nie mam pomysłu.. nastawnik był czyszczony z pół roku temu, filtry wymienione z rok temu.. jeden z mechaników "zdiagnozował" problem z łożyskiem na kole zamachowym.. oczywiście na czuja.. ale z autem nie ma problemu przy ruszaniu.. zresztą na biegach 1-2 auto jedzie OK.. od 3 zaczynają się problemy..
Pytanie do Was klubowicze.. co sprawdzać/wymieniać.. nastawnik? wtryski? help :)
//edit aha jestem w pracy nie mam możliwości zrobić jpg'ów.. jak będzie taka potrzeba zrobię na wieczór.. i nie patrzcie na date/godzine ;) bo na wirtualnej maszynie nie miałem ustawionej poprawnej.. logi robione wczoraj..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 24.paź.2014 08:46:13 
Moderator
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 06.lis.2006 09:18:37
Posty: 8134
Lokalizacja: W-wa/Końskie
Auto: Audi S4
Te samochód nie ma prawie wcale doładowania. A korekcje są w kosmosie. Pomimo prawidłowo ustawionego zapłonu.
Jesli mozesz daj wtryskiwacze do sprawdzenia.

_________________
Diagnostyka czyni cuda
"The force is with you young Skywalker but you are not a Jedi yet."

S4 B5 Avant quattro ..AGB.. szybka czarnulka

Była : B5 Avant quattro ..APU..
Była : B3 Limo ..SB..
Była : C4 TDi Avant quattro ..AEL..
Była : B5 TDi Avant quattro ..AFN..
Była : B3 Limo ..SF..
Była : B5 TDi Avant ..AFN..
Była : B5 TDi Limo ..AFN..
Była : B4 TDi Avant ..1Z..


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 24.paź.2014 11:06:57 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Hm.. nie mam w okolicy.. no nic wybiorę się na białystok.. ew mogę zrobić swap z teściowej audiczki..

przemikZ ciekawości który to blok/bloki i jakie przybliżone korekcje powinny być dla 1Z?
//edit hm grupa 11 ? koło 1 bara?

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 09.gru.2014 21:42:35 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.paź.2005 12:40:53
Posty: 136
Lokalizacja: Grajewo
Sam sobie odpowiem. Z braku czasu żona śmigała autem, jakoś na początku grudnia miałem trase.. tak z 400km po przegonieniu auta pojawiło się falowanie obrotów na jałowym :D
To odp była prosta - nastawnik.
Po odkręceniu i wymontowaniu - czysty.. z wierzchu..
Ale po odlutowaniu i wymontowaniu płytki - BINGO. syf..
Pomocne tutaj jest http://www.polerowanie-felg.pl/nastawni ... yADAMM.pdf
co do postu wyżej widziałem gdzieś w necie że 1 bar to praktycznie dla 1Z max doładowanie..

_________________
Audi B4 1.9 TDI 94r.
VW Touran 2.0 TDI BMN 2007r. 7os.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: [B4 1Z] Prośba o analizę logów.
PostNapisane: 09.gru.2014 22:07:31 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
eX3 napisał(a):
Sam sobie odpowiem. Z braku czasu żona śmigała autem, jakoś na początku grudnia miałem trase.. tak z 400km po przegonieniu auta pojawiło się falowanie obrotów na jałowym :D
To odp była prosta - nastawnik.
Po odkręceniu i wymontowaniu - czysty.. z wierzchu..
Ale po odlutowaniu i wymontowaniu płytki - BINGO. syf..
Pomocne tutaj jest http://www.polerowanie-felg.pl/nastawni ... yADAMM.pdf
co do postu wyżej widziałem gdzieś w necie że 1 bar to praktycznie dla 1Z max doładowanie..

0,846 Bara to nominalne doladowanie dla 1z.

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: