Witam . Po dłuższym czasie nieobecności czuje się w zobowiązany poinformować o rozwiązaniu mojego problemu bo być może to posłuży komuś na przyszłość. Otóż ktoś jak przeczyta cały temat to będzie wiedział jakie procedury zastosowałem aby wyeliminować niedomagania. A wiec do rzeczy.... winna była zakupiona pompa wtryskowa. Po sprawdzeniu na stole probierczym pokazywała dobre ciśnienie ale była zimna. Po zamontowaniu do silnika i rozgrzaniu pompa traciła połowę ciśnienia w porównaniu do tego jakie dawała na zimno. Doszliśmy do tego po wyczerpaniu wszelkich możliwych przyczyn.Kolega który robi zawodowo pompy wtryskowe i ma stół probierczy sam stwierdził ze to rzadki przypadek aby była aż taka duża różnica ciśnień gorąca-zimna ale to kolejne doświadczenie na przyszłość. Tak wiec zakupiłem inną używaną pompe , zamontowałem i silnik pali od tzw. strzała bez względu na temperaturę silnika i otoczenia. Wszystkim dziękuje za pomoc i mniej lub bardziej trafne sugestie.
|