.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 19.mar.2025 22:59:17

Strefa czasowa: UTC + 1




Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: silniki w a4 (jaki wybrac?)
PostNapisane: 06.sie.2005 23:23:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:18:25
Posty: 6
Przymierzam sie do kupna a4 i tak patrze na silniczki... zauważylem ze sa 3 odmiany silnikow 1.8... (albo sie myle) 1.8 zwykle czyli 125 km 1.8T czyli 150 km i w necie widzialem silniczek 1.8 V5. Ale czym on sie rózni od zwyklego 1.8 i czy ma wiecej koni czy co??? bo nigdzie nic nie moge o tym znalesc... pomocy


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 23:28:46 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
nie V5 a 5V co oznacza 5 zaworow na cylinder wiec spotkasz tez nazwe 20V (4x5 ;-) )
zarowno 1.8 jak i 1.8T byly wykonane w technice 5V
ps. szukaj 4x4 ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 23:46:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:18:25
Posty: 6
hymm czyli normalne 1.8 5v to jest normalne 1.8 i ma tyle samo kucow.... szkoda... bardzo bym chcial kupic 1.8T ale mam 2 problemy:
1 - gaz sekwencja - zabojcza cena (ok 4 000)
2 - mam obawy ze moge trafic na taki silniczek w ktorym turbo bedzie zajechane i sie sypnie a wtedy moze mnie to sporo kosztowac...

a szczerze sni mi sie ten 1.8T (150 km) z mala przeróbka (chip) i wtedy mialbym te 180 km...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 06.sie.2005 23:56:37 
Klubowicz

Dołączył(a): 23.lip.2003 18:25:03
Posty: 11651
Lokalizacja: Wrocław
Fray_nml napisał(a):
2 - mam obawy ze moge trafic na taki silniczek w ktorym turbo bedzie zajechane i sie sypnie a wtedy moze mnie to sporo kosztowac...

akurat stanem turbiny az tak bym sie nie przejmowal bo koszt regeneracji lub nowej jest nizszy niz remont zawieszenia ;-)
zwroc uwage na inne szczegoly jak silnik, zawieszenie, blacharka, wyposazenie etc...
http://www.audiklub.org/phpBB2/search.php - przydatny link zanim podejmiesz decyzje jaki silnik :peace:
np http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopi ... ge+zakupie ;-)

_________________

było:
Q7 4M 3,0 TFSI
SQ5 Plus
A7 C7 3,0 biTDI
A6 C7 3,0 biTDI
S4 B8 3,0 TFSI
V8 D11 4,2
A4 B6 1,8T q
S8 D2 4,2
S6 C4 4,2
A6 C4 2,5 TDI q
S6 C4 2,2T
A6 C4 2,5 TDI q
A80 B4 1,9 TDI


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 08:37:07 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:18:25
Posty: 6
A co powiecie o tuningu silnika 1.8 powiedzmy tak zeby mial ok 150 km... wiem ze sa chipy ale one daja podobno ok 10 km czyli 1.8 ma ze 135 km a to i tak mało...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 08:39:34 
Moderator

Dołączył(a): 19.lip.2003 14:18:17
Posty: 3402
Fray_nml napisał(a):
A co powiecie o tuningu silnika 1.8 powiedzmy tak zeby mial ok 150 km... wiem ze sa chipy ale one daja podobno ok 10 km czyli 1.8 ma ze 135 km a to i tak mało...


Nie opłacalna zabawa.Lepiej poszukać 1.8T ;-)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 14:19:55 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:08:29
Posty: 43
Lokalizacja: Łódź
zdecydowanie 1.8T jeśli masz możliwość wyboru (chociaż słaby punkt turbinka)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 15:14:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.cze.2005 08:18:25
Posty: 6
no wlaśnie problem ze 1.8T odpada... wiec mam wybór 1.8 badz 1.9 TDI a wole bezynke...


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 19:58:10 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
Fray_nml napisał(a):
no wlaśnie problem ze 1.8T odpada... wiec mam wybór 1.8 badz 1.9 TDI a wole bezynke...

nie ma nad czym sie zastanawiac 1.8 a 1.9 TDI ????. wybor jest prosty 1.9 TDI AFN (110 kucy).... i banan nie bedzie ci schodzil z twarzy............ zapomnij o 1.8.................

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 08.sie.2005 22:43:03 
Użytkownik

Dołączył(a): 25.cze.2005 12:53:36
Posty: 47
Lokalizacja: Radomsko
spanky napisał(a):
Fray_nml napisał(a):
no wlaśnie problem ze 1.8T odpada... wiec mam wybór 1.8 badz 1.9 TDI a wole bezynke...

nie ma nad czym sie zastanawiac 1.8 a 1.9 TDI ????. wybor jest prosty 1.9 TDI AFN (110 kucy).... i banan nie bedzie ci schodzil z twarzy............ zapomnij o 1.8.................


POPIERAM W 100% :D AFN RULEZZZ

_________________
A4 AVANT 1.9 TDi AFN 1996r
ObrazekObrazekObrazek


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 11:00:25 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 05.lis.2004 23:06:05
Posty: 5522
Lokalizacja: Kęty
Auto: Audi A8 D2 4.2E
marks napisał(a):
zdecydowanie 1.8T jeśli masz możliwość wyboru (chociaż słaby punkt turbinka)


...jeśli się nie dba ;-)

Nie wiem co wy się tak boicie tej turbiny w 1.8, napewno żywotnością jest prawie idento jak w afn'ie.
Kolega Bilu już Ci podpowiedział 1.8T+chips......Rulezzz :diabel:

_________________
Audi A8 ABZ - black widow

http://img513.imageshack.us/img513/2742/dscn1455.jpg

Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 09.sie.2005 19:11:39 
Moderator

Dołączył(a): 22.sty.2002 01:00:00
Posty: 1397
Lokalizacja: czuje swad
to jak to jest drogi kolego? kupic nie chcesz 1.8 - 125 kucy, ale juz na 110 AFN sie napalasz????

hmm...

pzdr.

_________________
s8


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 00:20:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.gru.2003 15:35:15
Posty: 17274
Lokalizacja: Pabianice /EPLL/LCJ
Auto: AFN quattro,AVG quattro, CFHF 4x4
spanky napisał(a):
Fray_nml napisał(a):
no wlaśnie problem ze 1.8T odpada... wiec mam wybór 1.8 badz 1.9 TDI a wole bezynke...

nie ma nad czym sie zastanawiac 1.8 a 1.9 TDI ????. wybor jest prosty 1.9 TDI AFN (110 kucy).... i banan nie bedzie ci schodzil z twarzy............ zapomnij o 1.8.................

:D

_________________
A4 AFN quattro 134 KM @ 344 Nm
A4 AVG quattro - już nieseryjne.
Caddy Maxi CFHF 4 Motion 194 KM @ 437 Nm


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł:
PostNapisane: 16.sie.2005 18:37:43 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
baskecior napisał(a):
spanky napisał(a):
Fray_nml napisał(a):
no wlaśnie problem ze 1.8T odpada... wiec mam wybór 1.8 badz 1.9 TDI a wole bezynke...

nie ma nad czym sie zastanawiac 1.8 a 1.9 TDI ????. wybor jest prosty 1.9 TDI AFN (110 kucy).... i banan nie bedzie ci schodzil z twarzy............ zapomnij o 1.8.................

:D

widze basket ze rozumiemy sie bez slow........ :D :D :D

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Dział zablokowany Ten wątek jest zablokowany. Nie możesz w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: