Oooo chłopie, na zimnym silniku w pierwszym linku leci Tobie tyle powietrza do pompy, że to dziwne, że nie zatarł się Tobie jeszcze tłoczek, specjalistą nie jestem ale sugerował bym w pierwszej kolejności wymienić filtr paliwa i to bowiązkowo, jeżeli to nie pomoże możesz spróbować odpowietrzyć układ stosując się do instrukcji z tematu carlnovy - tu masz link
viewtopic.php?f=27&t=56013ps. jeśli chodzi o to dlaczego bąbelki są tylko rano - myślę, że to chodzi o zimny silnik i o przewody zasilania paliwem lub przy filtrze, wiadomo, ze jak silnik się rozgrzewa i jest ciepły to przewody, bynajmniej te gumowe stają się bardziej miekkie, i mogą wtedy mniej powietrza ciągnąc, to takie moje skojarzenie, może być błędne...
ps.2 nawet na ciepłym silniku ja tam widzę malutkie pęcherzyki powietrza, więc to na pewno nieszczelność w układzie, skoro na jałowym się pojawiają podczas gdy silnik jest rozgrzany.