Jest klin. Ustawiasz: - znak 0 na kole zamachowym w okienku obudowy sprzęgła, od strony kierowcy (możesz dla pewności wykręcić świecę na pierwszym cylindrze i sprawdzić, czy tłok jest w GZP - czyli najwyżej jak się da); na kole pasowym wału powinno być nacięcie lub znak (w silnikach pięciocylindrowych i nowszych czterocylindrowych), ponadto w silnikach pięciocylindrowych nie zawsze występuje znak 0 na kole zamachowym, tedy ustawiamy wał na znak na kile pasowym. - znak na kole pasowym wałka rozrządu tak jak opisano powyżej (na wałek wchodzi na klin, nie ma możliwości żeby przestawić nieprawidłowo względem wałka), - wałek napędu aparatu zapłonowego tak, żeby środek palca rozdzielacza pokrywał się z nacięciem na obudowie aparatu (w silnikach czterocylindrowych).
Uwaga na kolejność zapłonów: silniki czterocylindrowe 1-3-4-2, silniki pięciocylindrowe 1-2-4-5-3.
Pozdrawiam
_________________ “Life in every breath, that is Bushido". "Jedyny prawdziwy odpoczynek, to wieczny odpoczynek". http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... qjmh3ScqMU
Ostatnio edytowano 16.gru.2014 07:18:30 przez wordeck, łącznie edytowano 1 raz
|