.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 05:00:50

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 12:48:49 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2014 13:42:58
Posty: 23
Drodzy Koledzy
Znalazłem pewne Audi A4 B8 2010r 1.8TFSI 160 Quattro
Przebieg 180tyś. Moje pytanie brzmi czy warto kupować 1.8TFSI z takim przebiegiem
czy w tym momencie auto już odpuścić? Jak wygląda trwałość tych silników?
Proszę o wypowiedzi użytkowników. Nie chce się w pakować w takzwaną studnie bez dna :)
Pozdrawiam :)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 16:01:49 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 26.lis.2014 11:40:24
Posty: 14
U mnie w rodzinie było od nowości A4 z tym silnikiem (2009) co do silnika to elastyczność genialna jak to w benzynie turbo,4 osoby + full załadowane auto leci 210km/h jak by to było dla silnika żadna prędkość a 3 osoby miały po +110kg to tak na marginesie,pali mniej niż megane z 2003 roku 98 ps,bardzo cichy silnik,moc rozwijana liniowo nie masz kopa jak w klekocie..byłem nim 3 razy we Francji na wakacjach,a;e zostało sprzedane przez spalanie oleju,od początku palił 0,5L na 1000km,po 60tys wzrosło nawet do ponad 1,2Litra...i teraz jeden napisze "te silniki tak mają" :) no pewnie tylko,jeden będzie dolewał co pół roku a inny co tydzień bądź jeszcze częściej,,,u nas w ASO z tego co pamiętam "naprawa" silnika kosztuje około 10 tys zł ale po 30tys znowu zacznie palić olej no i dynamika już będzie inna,dużo słabsza niż fabryczna-takie info uzyskał kuzyn z ASO w DE jeszcze droższe to jest,tak więc dynamika,spalanie bardzo fajne ale nie ma samych plusów a teraz najlepsze...auto było od 1 właściciela od początku tylko serwis ASO od spalonych led'ów z tyłu po wymianę oleju/klocków itd wersja wypasu z górnej półki no i przebieg 90tys cena atrakcyjna a bryki nie idzie sprzedać :) dosłownie pół roku na portalach od naszych po mobile.de zero telefonów i kto by pomyślał,że z a4 będą takie kłopoty,w końcu poszło w rozliczeniu w innym salonie (sorry za błedy pisze z imprezy)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 17:40:32 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2014 13:42:58
Posty: 23
Dzięki za odpowiedz ;)
Czytając na forum można przeczytać ,ze cierpiana tę przypadłość nadmiernego pobierania oleju , ale wydaje mi sie ,ze zależy jak się trafi ;) Obecnie mam 1.8T i zupełnie żadnych problemów no i dynamika oczywiście ;) w opcji mam jeszcze 2.0TFSI ale tuboje sie spalania i także nie wiem nic więcej o wadach i zaletach tego autka ;)


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 17:44:58 
Klubowicz
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 28.kwi.2006 22:22:18
Posty: 2434
Lokalizacja: Radomsko
Auto: AUDI
TFSI nie trzymają serii - zapychają się kolektory ssące... dokładnie osadza się nagar zmniejszając ich średnicę.

_________________
AUDI a6 C5 2,8 QUATTRO Avant
AUDI A6 C5 2,4 QUATTRO - SWAP na 1,8T ->poszło w dobre ręce
AUDI B3 QUATTRO 2.3 NG - było...
AUDI C4 AVANT QUATTRO 2.8 AAH - sprzedane...
AUDI 80 Cabrio 1Z :-)
AUDI A4 B6 1,8TQ OETTINGER


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 17:52:37 
Użytkownik

Dołączył(a): 17.sie.2014 13:42:58
Posty: 23
Czyli jednak darować sobie i czeka mnie Diesel?
3/4 przejechanych kilometrów to miasto. Poszukuje przebieg pomiedzy 180-220 (samemu szperam na Niemieckich forach)
Kiedy tak na prawdę zaczynają się spore naprawy i wydatki przy Dieslu?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 21.gru.2014 18:00:50 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 10.gru.2013 12:06:40
Posty: 723
http://www.spalacz.pl/olejowe-perypetie ... -w-audi-a4

w TDI w mieście dpf zapcha się szybko. I oleju zamiast ubywać będzie przebywać i też problemy

_________________
Czy leci z nami B-O-L-E-K?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: 1.8TFSI
PostNapisane: 22.gru.2014 07:28:58 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.mar.2008 22:05:44
Posty: 2633
Lokalizacja: EPWA
Kam95 napisał(a):
Dzięki za odpowiedz ;)
Czytając na forum można przeczytać ,ze cierpiana tę przypadłość nadmiernego pobierania oleju , ale wydaje mi sie ,ze zależy jak się trafi ;) Obecnie mam 1.8T i zupełnie żadnych problemów no i dynamika oczywiście ;)

1.8T, a 1.8TFSI to dwa inne silniki.

_________________
Problem jaki AELa spotyka, to łapy mechanika.
Jest Touareg 7P lift 3.6.
Jest Audi 100 1990, 2.2 KU, manual + klimatronic, elektryka.
Hobbystycznie Tecnam 2006T, Cessna 150/152, Wilga, Piper.


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Yahoo [Bot] i 36 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron