.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 27.lis.2024 21:25:05

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: Audi A3 2.0 TDI
PostNapisane: 30.gru.2014 23:05:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2014 10:12:56
Posty: 250
Auto: A3 2.0FSI
O ile się nie mylę od 2008r . W latach 5-7 trafisz na BKD , które są lekko mówiąc problematyczne ale i zarazem najtańsze w zakupie :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 2.0 TDI
PostNapisane: 30.gru.2014 23:14:05 
Moderator

Dołączył(a): 03.mar.2011 22:54:52
Posty: 6751
Lokalizacja: Toruń
Auto: A6 C5 AVF
W A3 nie było problemów z napędem pompy oleju.

_________________
Było:
Audi A4 AFN
Jest:
Audi A6 AVF + blast by Spanky :)
BMW 5 GT 3.0 N57
--------------------------------------
1.03 CZEŚĆ I CHWAŁA BOHATEROM!!


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 2.0 TDI
PostNapisane: 30.gru.2014 23:27:01 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2014 10:12:56
Posty: 250
Auto: A3 2.0FSI
Nie w BKD tylko pękały głowice :) .


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 2.0 TDI
PostNapisane: 31.gru.2014 11:16:57 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 12.gru.2013 10:13:57
Posty: 285
I tak w A3 były lepsze jednostki PD niż w A4 czy passatach typu BLB.
Common Rail to jednak inna jakość i perspektywicznie nie kupiłbym już nigdy PD - wolałbym dozbierać.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: Audi A3 2.0 TDI
PostNapisane: 31.gru.2014 11:59:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 06.sty.2014 10:12:56
Posty: 250
Auto: A3 2.0FSI
Dokładnie.........


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: