Dołączył(a): 23.sty.2015 16:58:27 Posty: 4
|
Marka: Audi Model: A3 8P Rok produkcji: 2005 (mod. 2006) Kolor: czarny LY9B Pojemność: 2.0 Moc: 140KM/320Nm Silnik: BMM Wyposażenie: fabryczny S-line wewnętrzny i zewnętrzny
MODYFIKACJE: Osiągi: turbina GTB2260VKLR, intercooler S3 8P, wydajniejsze wtryski (fabryczne), usunięty filtr cząstek stałych, wydech: downpipe 3,0" cale reszta 2,5" cala na 3 tłumikach, zaślepiony EGR, usunięta chłodnica spalin, twardsze szpilki głowicy, zmiana programu + odcinka 5000 obr/min Felgi: oryginalne BBS RS861 19x8,5 Opony: Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35 R19 Zawieszenie: gwintowane KW Variant 1 Inox Hamulce: Leon Cupra R 345mm przód, 286mm tył, płyn Motul RBF 660 Stylistyka: fabryczny S-line Wnętrze: fabryczny S-line, zmodyfikowany w całości na wersję po drugim lifcie 2009- Car Audio: RNS-E wersja G, fabryczne Bose
Po sprowadzeniu:
Zaniedbany lakier z odpryskami na masce, zderzaku i błotnikach oraz ryskami na innych elementach, niedotykany chyba od nowości. Przed podjęciem decyzji o malowaniu auta należało doprowadzić do stanu najlepszego jak to tylko było możliwe. Glinka, pasty Menzerna, gąbki 3M, szampon i wosk Meguiars:
Wymiana modułu centralnej elektryki (Bordnetz) z 23bit highend na 30bit highend głównie ze względu na doświetlanie zakrętów:
Komplet hamulców z Leon Cupra R, 345mm przód, 286mm tył:
Piaskowanie i proszkowe malowanie fabrycznych felg 18x7,5 przygotowanych na zimówki, opony Dunlop Winter Sport 3D 225/40 18 + woskowanie:
Wymiana seryjnej turbiny GT1646V, która potrafi nie wytrzymać nawet serii w 2.0TDI 8V (tym bardziej jeżeli jest źle zregenerowana jak się okazało po rozebraniu) na hybrydową GT1749VC:
Pierwsze wypusty modeli po pierwszym lifcie czyli produkcja jeszcze w 2005 (modelowo 2006 duży grill) miały jeszcze xenon a nie bi-xenon, wymiana z fabrycznych lamp xenon na bi-xenon z DRL (światła do jazdy dziennej):
Kierownica multifunkcyjna z TT 8J S-line lub A3 8P S-line po drugim lifcie, profilowana + biała nić:
Gałka z mieszkiem i rączka ręcznego biała nić:
Nakładki, pedał i podstopnica:
Lampka sufitowa z lampkami do czytania i diodami podświetlającymi tunel i konsolę środkową:
Radionawigacja RNS-E wersja G i kosz 2 DIN:
Usunięcie fizyczne i elektroniczne filtra cząstek stałych (DPF), w jego miejsce kompletny downpipe 2,5":
Po modyfikacji oprogramowania:
Zawieszenie gwintowane KW Variant 1 Inox, tuleje wahacza pełne S3:
Felgi BBS RS861 19x8,5 z oponami Goodyear F1 Asymmetric 225/35 19 (dodatkowo porównanie z tymi samymi oponami z rozmiarze 255/35):
Regeneracja zacisków:
Wymiana turbiny na GTB17:
Po modyfikacji oprogramowania:
2014:
Nowe opony Goodyear F1 Asymmetric 2 225/35:
Modyfikacja fabrycznego wnętrza S-line pierwszy lift 2005-2008 na drugi lift 2009-:
Kompletny układ wydechowy ze stali kwasoodpornej 2,5" cala, downpipe 3.0" cale, 3 tłumiki:
Oryginalny intercooler S3 8P + wymiana pozostałych chłodnic:
Turbina GTB2260VKLR + twardsze szpilki głowicy:
Wydajniejsze wtryski (fabryczne):
Po wystrojeniu (bezdymnie):
Licznik poliftowy (biały FIS):
Aktualnie:
|
|