.: AUDI KLUB POLSKA :.

Forum Audi Klub Polska
Teraz jest 24.lis.2024 00:25:03

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5
Autor Wiadomość
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 02.lut.2015 07:25:51 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 21.maja.2008 11:47:04
Posty: 1870
Lokalizacja: Rawa Mazowiecka
Auto: Audi A6C7 2.0TDI S-Tronic
Są dwie takie same turbiny, każda obsługuje jeden rząd cylindrów (po 3 na głowę).
Spalanie:
S6C5 V8 - cykl mieszany 16L Pb
A6 2.7Bit - cykl mieszany 14L Pb


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 19:29:48 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Sam się zastanawiam co sobie kupić. Chciałbym 2.7 bit. Silnik super, ale jeździć B5 lub C5? Słabe.
1.9 TDI np ARL w Leonie 4x4 podkręcone do 250, ale może być awaryjne.
V8 4.2 d11 + kompresor, ale pewnie koszty....

I tak sam nie wiem co wybrać

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 19:38:54 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 09.sie.2003 22:57:31
Posty: 8869
Lokalizacja: Otwock
Auto: Renata
emsi napisał(a):
1.9 TDI np ARL w Leonie 4x4 podkręcone do 250, ale może być awaryjne.


240 PS zrobione z glowa nie bedzie awaryjne

_________________
1.9 DCI :D by edc-tuning.pl


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 20:06:10 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
tylko co dalej jak sie znudzi

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 20:47:43 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
emsi napisał(a):
tylko co dalej jak sie znudzi


A to nie Ty miałeś 2,2 w S4 porzeźbione na 400/500koni?
Jakoś się odnalazłeś później :P


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 21:47:28 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Taa miałem. Aczkolwiek 400/500 koni to mi poprzedniego właściciela, na który się trochę nabrałem. Szło dobrze, ale nawet nie mialo 400KM.

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 04.lut.2015 22:43:38 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
To z jakich lat szukasz auta- skoro C5/A4 z 2.7 na pokładzie trąca myszką?

Jak szukasz jadu to może 400konny Focus RS? potaniały ostatnio.

Jak coś z 4x4 to STI z 2.0 (2005?2006?) Chociaż już chyba wolałbym 2.7 na koksie w C5.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 05.lut.2015 08:45:47 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
ernieball napisał(a):
Są dwie takie same turbiny, każda obsługuje jeden rząd cylindrów (po 3 na głowę).
Spalanie:
S6C5 V8 - cykl mieszany 16L Pb
A6 2.7Bit - cykl mieszany 14L Pb

Ta sztuka na każdy rząd to takie umowne. Każda turbina jest napędzana swoim rzędem, a sprężone powietrze schodzi się i tak w trójniku przed przepustnicą i do kolektora dochodzi już z jednej rury. :peace:

C5 może i trąci mychą, ale bez przesady, wnętrze nadal mi się podoba, bardziej od nie jednego najnowszego wypustu.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 05.lut.2015 11:05:48 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.mar.2009 15:30:16
Posty: 129
Dymian napisał(a):
Jak coś z 4x4 to STI z 2.0 (2005?2006?) Chociaż już chyba wolałbym 2.7 na koksie w C5.


Koszty utrzymania STI w porównaniu do 2.7 to duży rozrzut :).


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 05.lut.2015 11:47:50 
Użytkownik

Dołączył(a): 10.sty.2011 12:42:49
Posty: 2346
Lokalizacja: Lubelskie
Zrobienie 2.7 na jakieś 400 koni to już-strzelam- 15 k zł? czyli tyle ile zrobienie silnika w sti. W 2.7 też potrafi osprzęt nerwy zepsuć jak i tam.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 05.lut.2015 12:26:41 
Użytkownik
Avatar użytkownika

Dołączył(a): 19.wrz.2009 20:43:05
Posty: 5990
Lokalizacja: 51°12'N; 17°23'E - Oleśnica
Nie wiem jak to wygląda w STi, ale osprzęt 2.7T nie jest szalenie drogi, powiedziałbym nawet, że utrzymanie tego silnika w ruchu jest względnie tanie. Zrobienie na 400KM, myślę, że można się w 10k zmieścić. Najdroższe są oczywiście suszary, reszta względnie tania.

_________________
`03 MB W211 320 CDI
`02 Audi A6 Avant 2.7T ARE, quattro, MT + LPGTech + koksu 2012-2016
`92 Audi 100 C4 Avant 2.6 ABC+Stag 300 Plus -2008-2012

Obrazek Piszę poprawnie po polsku, ty też pisz poprawnie po polsku, chyba, że nie robi Ci różnicy, że robisz komuś laske, a nie łaskę


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 05.lut.2015 22:19:19 
Klubowicz

Dołączył(a): 21.mar.2006 19:04:56
Posty: 2454
Lokalizacja: Warmia & Mazury. Region małych ilości "pacynek"
Najnowszy RS Forda ma być na 4 koła.
Idealne połączenie to 2.7bit w budzie d11:)

_________________
'14 Q7 4.2TDI CCFC
'86 5000 CS 2.2
'04 ALLR 2.7BITMAN BEL
'11 Lagoona III 2.0 DCI 180km 420NM & more
ex AFN & D11
i inne ustrojstwa.


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 09.lut.2015 06:28:52 
Użytkownik

Dołączył(a): 07.gru.2013 08:44:06
Posty: 49
Auto: A8 na cztery łapy
Emsi tobie i formuła 1 by sie znudziła :d

_________________
Daleko jeszcze?


Góra
 Zobacz profil  
 
 Tytuł: Re: następca 2.7 bi turbo
PostNapisane: 17.lut.2015 14:06:25 
Użytkownik

Dołączył(a): 15.lut.2011 13:40:18
Posty: 1015
Lokalizacja: Warszawa
Auto: 80b4
emsi napisał(a):
V8 4.2 d11 + kompresor, ale pewnie koszty....

I tak sam nie wiem co wybrać


W budzie D11 uturbic silnik AEC, albo wrzucic ABZ + turbo. Oba te silniki spokojnie znoszą moce rzędu 500 KM.
Sam miałem uturbiac AEC i miałem już część gratów, ale zycie jak zwykle pokrzyżowało plany....


Góra
 Zobacz profil  
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 94 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do: