jmm napisał(a):
Ja kupiłem jednak ala r8. Nie mogłem zdradzić marki, ale byłem bliski zakupu g klasy. Ma amortyzację?
Najważniejsze, że maluch zadowolony. Nie polecam tym jednak jeździć po domu jak wróci z dworu. Panele mam do wymiany
Narazie nic nie tuninguje predkosc na drugim biegu jest wystarczająca. Daj znać jak zmienisz silnik.
Myślałem nad stopami ale jak skoro jest jeden pedal i po jego puszczeniu auto się automatycznie zatrzymuje.
Ja myślę o obszyciu kiery i fotela
Fanatyk marki
Mietek nie ma amortyzacji, ale powoli nad nią myślę, może adaptacja sprężyn z wózka i przeróbka przedniego zawiasu.
Opony ma gumowe z piankowym wkładem, wrażenie "pompowanych". Opony dają jakąś tam amortyzajcę.
Jak się zrobi ciepło to będzie użytkowany tylko na dworze.
Póki co czekam na 16-tego na urodziny syna, żeby zrobić test domowy z kierowcą. Na chwile obecną zrobiłem po złożeniu jeden kurs wokół salonu "na pusto".
Fotel będę obszywał, myślę nad jakąś pikowaną jasną skórą, albo czarną/rudą alcantarą ale zobaczymy czy tapicer nie będzie mnie miał za wariata jak do niego z typ plastikiem przyjadę.
Kierownicę zostawiam jak jest - za dużo problemu by było bo ma zintegrowane guziki.
Światła stop już zamontowałem (kupiłem na alledrogo 2x3-cie światła stop, wybebeszyłem, przewierciłem budę, przeciągnąlem wiązkę pod zapłon) , tylko muszę jeszcze podłączyć przekaźnik, żeby się rozłączało przy ruszaniu. Na chwilę obecną świecą wybitnie oczo*bnie.
Czekam jeszcze na przekaźnik/przełącznik do awaryjnych i zamówione diody do kierunków, diody do halogenów, pozycji tył i podświetlenia rejestracji.
Z tego powodu nie zakładałem jeszcze kloszy kierunków "rogów" na maskę (bo się mogą przy demontażu uszkodzić).
Myślę też nad wymianą ledów z reflektorów na soczewkę plus hid. Do hidów to już na bank drugi aku musiałbym pod fotel wrzucić i sprzęgnąć z fabrycznym.